Monday 9 May 2016

မီးဖိုေခ်ာင္ထဲကခ်စ္ဇတ္လမ္း

တစ္ေန႕မွာေတာ့ က်မေရမခ်ိဳးခင္ထမိန္ရင္လ်ားနဲ႕ သန္႕ရွင္းေရးလုပ္ေနတုန္းျဗဳန္းဆုိကံခ်ားတစ္ေယာက္ ရုတ္တရက္ေရာက္လာပါတယ္.. က်မနည္းနည္းလန္႕သြားတယ္ အိမ္မွာဘယ္သူမွမရွိၾကေပမဲ့အိမ္ထဲမွာတစ္ေယာက္ေယာက္ေတြ႕သြားလုိ႕မျဖစ္ဘူး. .ဟဲ့..နင္ဘာလာလုပ္တာလဲ..ကံခ်ားကဘာမွျပန္မေျဖဘဲ..က်မကုိဖက္လုိက္ျပီးရင္လ်ားထားတဲ့ထမိန္ကုိေျဖလုိက္ျပီးက်မႏုိ႕ႏွစ္လံုးကုိသူ႕လက္ဝါးၾကီးနဲ႕ဆုပ္နယ္လုိက္ပါတယ္..အုိး..ဘယ္လုိလုပ္တာလဲ.မီးဖုိခန္းထဲမေကာင္းဘူး..တစ္ေယာက္ေယာက္ဝင္လာရင္ခက္လိမ့္မယ္..က်မဘယ္လုိေျပာလဲမရပါဘူး ကံခ်ားရဲ႕ပူေႏြးတဲ့လက္ဖဝါးန႔ဲက်မရဲ႕ႏုိ႕သီးႏွစ္လံုးကုိပြတ္သပ္နယ္ဖတ္ေနတာေၾကာင္ ့ က်မဟာရွိန္းကနဲဖိန္းကနဲ ျဖစ္လာျပီးကာမစိတ္ေတြဝုန္းဆုိထလာပါျပီ သူဟာထမိန္ကုိခါးအထိေလွ်ာခ်လုိက္ျပီးက်မႏုိ႕သီးေခါင္းေတြကိုစုတ္လုိက္ပါတယ္. .အား..က်မရင္ေတြဖုိလာပါေတာ့တယ္. .သူဟာက်မႏုိ႕သီးကုိစုတ္လုိက္သူ႕လွ်ာၾကမ္းၾကီးနဲ႕ လွ်က္ေပးလုိက္လုပ္ေနတာေၾကာင့္က်မလဲသူ႕ေခါင္းကုိဖက္ထားျပီးႏုိ႕ႏွစ္လံုးကုိေကာ့ေပးလုိက္မိပါတယ္ အုိ..ကံခ်ားနင္ဘယ္လုိလုပ္ေနတာလဲအဟင့္.ဟင့္..ငါမေနႏုိင္ေတာ့ဘူးေနာ္.ဟင္းဟင္း အဟင့္.အား.ေကာင္းလုိက္တာစိတ္ေတြထလာျပီကြာ. အုိး..ႏုိ႕သီးေခါင္းကုိစုတ္ေပးတာအရမ္းေကာင္းတယ္ အား..အုိး..သူဟာလက္တစ္ဖက္နဲ႕ႏုိ႕ကုိကုိင္ဆုပ္ထားရင္းေနာက္တစ္ဖက္က က်မေစာက္ဖုတ္ကုိႏွိက္လုိက္ပါတယ္… က်မထမိန္ကကြင္းလံုးကၽြတ္သြားျပီးက်မဟာကုိယ္တံုးလံုးပကတိျဖစ္သြားပါေတာ့တယ္ သူဟာက်မရဲ႕သန္စြမ္းမဲနက္တဲ့ေစာက္ေမႊးေတြကိုလက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႕ကစားရင္းက ေစာက္ပတ္ႏွတ္ခမ္းၾကားထဲကုိလက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႔ထုိးဆြေနပါေတာ့တယ္..ေစာက္ရည္ေတြဟာေဝါကနဲထြက္လာျပီးက်မေစာက္ပတ္တစ္ခုလံုးရြဲနစ္လာပါေတာ့တယ္ရွင္ ကံခ်ား…တံခါးပိတ္ခဲ့ရဲ႕လား…ေစ့ရံုဘဲေစ့ခဲ့တာ..အဲ..နင္ကေတာ့ေလ. သြားေသခ်ာပိတ္ျပီးကန္႕လန္႕ခ်ထား.က်မေျပာလုိက္ေတာ့ကံခ်ားလဲ.တံခါးကုိကန္လန္႕ထုိးျပီးျပန္လာခဲ့ပါတယ္ က်မဟာထမိန္ကုိကြင္းလံုးခၽြတ္ခ်လုိက္ျပီး..ကုိယ္တံုးလံုးအတုိင္းကံခ်ားဆီကုိေလွ်ာက္သြားလုိက္ျပီး…သူ႕လီးကုိပုဆုိးေပၚကစမ္းကုိင္လုိက္ပါတယ္…အုိး..လီးၾကီးကတုတ္ခဲေနတာဘဲ.ၾကိဳက္လုိက္တာ...က်မဟာသူ႕ပုဆုိးကုိခၽြတ္ခ်လုိက္ပါေတာ့တယ္…အုိး…သူ႕လီးၾကီးကစင္းျပီးတြဲေလာင္းက်ေနပါတယ္..ဒစ္ကလန္ထြက္ေနတာေၾကာင့္ လီးထိပ္ၾကီးကေဖါင္းကားေနတာကအသဲယားစရာၾကီး…က်မဟာသူ႕လီးကုိတပ္မက္စြာကုိင္ဆုပ္လုိက္ျပီး…ျဖည္းျဖည္းခ်င္းဂြင္းတုိက္ေပးေနပါေတာ့တယ္….အုိး..လီးၾကီးကကုိင္လုိ႕ေကာင္းလုိက္တာ..ပူေနြးျပီးမာတာတာျဖစ္ေနေသးတယ္..က်မလဲလီးကုိညွစ္ေပးလုိက္လီးထိပ္နဲ႕အ ရင္းကုိထိေအာင္၈ြင္းတုိက္ေပးေနေတာ့သူ႕လီးၾကီးကမာေတာင္လာပါေတာ့တယ္…ေဟာ..နင့္လီးၾကီး..ေတာင္ေနျပီ…စုတ္ခ်င္လာျပီ..နင့္လီးကုိေပးစုတ္ေနာ္..က်မဘယ္လုိမွမေအာင့္ႏုိင္ေတာ့တာနဲ႕သူ႕ေရွ႕မွာငုတ္တုတ္ထုိင္လုိက္ျပီး ကံခ်ားရဲ႕လီးကုိပါးစပ္ထဲထုိးထည့္လုိက္ျပီးလီးစုတ္ေနမိပါေတာ့တယ္…က်မဟာလီးစုတ္တဲ့ေနရာမွာေတာ့အရမ္းကၽြမ္းက်င္ဆံုးျဖစ္ပါတယ္….ရွင္တုိ႕ေရာတစ္ခ်ီေလာက္အစုတ္ခံၾကည့္ခ်င္လား…က်မလွ်ာမွာကအက္ကြဲေၾကာင္းေတြပါေတာ့ က်မရဲ႕လွ်ာနဲ႔လီးထိပ္ကုိရစ္ဆြဲလုိက္ရင္ဘယ္သူမွမခံႏုိင္ဘူး…က်မဟာသူ႕လီးတုတ္တုတ္ၾကီးကုိငံုလုိက္စုတ္လုိက္ဒစ္ကုိလွ်ာနဲ႕ယက္ေပးလုိက္လုပ္ရင္းလက္ကလဲဂြင္းတုိက္ေပးေနပါတယ္..သူကလဲေကာင္းလြန္းလုိ႕တစ္အားအားနဲ႕ေအာ္ညည္းေနရင္းလီးကုိက်မပါးစပ္ထဲထုိးထည့္လုိက္ျပန္ဆြဲထုတ္လုိက္နဲ႕ပါးစပ္ကုိလုိးေပးေနပါတယ္..လီးတစ္ေခ်ာင္းလံုးကုိစိတ္ရွိသလုိစုတ္လုိက္ငံုလုိက္ဒစ္ၾကီးကုိလွ်ာနဲ႕ယက္လုိက္လုပ္ေပးေနရတာလဲအရသာတစ္ခုပါဘဲရွင္..က်မဟာေရွ႕ဖက္ကလီးစုတ္ရတာအားမရျဖစ္လာျပီး..မတ္တပ္ရပ္လုိက္ျပီးေဘးတုိက္သူ႕ေပါင္ကုိခြလုိက္ျပီးသူ႕လီးကုိအေပၚစီးကစုတ္ပစ္လုိက္ပါတယ္..အဲဒါမွသူ႕ရဲ႕လီးဒစ္ၾကီးရဲ႕အေပၚပုိင္းကုိထိထိမိမိလွ်ာနဲ႕ယက္ကစားႏုိင္မွာမဟုတ္ပါလား…ခုမွဘဲသူ႕လီးကုိငံုလုိက္တဲ့အခါမွာက်မလွ်ာကြဲၾကီးနဲ႕ ဒစ္ၾကီးကုိပယ္ပယ္နယ္နယ္ၾကီးယက္ေပးလုိ႕ရေတာ့တယ္…လီးကုိငံုရင္းဒစ္ကုိလွ်ာနဲ႕ဖိကပ္ထားျပီးပါးစပ္ထဲစုတ္ထားရင္းအရင္းကုိမိေအာင္စုတ္လုိက္ထိပ္ကုိေရာက္ေအာင္ဆြဲျပီးစုတ္လုိက္လုပ္ေပးေနေတာ့ ကံခ်ားတစ္ေယာက္စိတ္ေတြအရမ္းထလာျပီးက်မေစာက္ပတ္ထဲကုိလက္နဲ႕ထုိးထည့္ေနပါေတာ့တယ္..က်မလဲသူ႕လက္ဝင္သာေအာင္ေပါင္ကုိကားျပီးေစာက္ပတ္ႏွတ္ခမ္းသားကုိျဖဲေပးလုိက္ပါတယ္.ကံခ်ားဟာက်မေစာက္ပတ္ၾကီးကုိလက္ႏွစ္ေခ်ာင္းပူးျပီးထိုးေနပါတယ္..ေကာင္းလုိက္တာ..ေစာက္ေခါင္းထဲကုိလက္ႏွစ္ေခ်ာင္းနဲ႕ကလီေနေတာ့က်မလဲဘယ္ေနႏုိင္ေတာ့မွာလဲ…ဒါနဲ႕က်မလဲ.ကံခ်ား..ငါမေနႏုိင္ေတာ့ဘူး..အလုိးခံခ်င္တယ္..လုိးေပး..ငါ့ေစာက္ပတ္ကုိအရင္မႈတ္ျပီးလုိးေပးေတာ့..နင့္လီးၾကီးနဲ႕ငါ့ေစာက္ပတ္ကုိလုိးေပးေတာ့လုိ႕ေျပာလုိက္ပါတယ္..ကံခ်ားဟာက်မကုိမတ္တတ္ရပ္ခုိင္းလုိက္ျပီးေျခေထာက္တစ္ေခ်ာင္းကုိခံုေပၚဆြဲတင္လုိက္ျပီးက်မေပါင္ၾကားထဲထုိင္ခ်လုိက္ျပီးေခါင္းကုိေမာ့ျပီးက်မေစာက္ပတ္ကုိလက္နဲ႕ျဖဲလုိက္ျပီးေစာက္ေခါင္းအဝကေနေစာက္စိရွည္ရွည္တုတ္တုတ္ၾကီးအထိသူ႕လွ်ာၾကီးနဲ႕သိမ္းယက္ပါေတာ့တယ္..အား..အမေလး..ေကာင္းလွခ်ည္လားကံခ်ားရဲ႕ယက္ေပး..ေစာက္စိကုိယက္ေပးစမ္း..ေအး.ဟုတ္ျပီဟုတ္တယ္..အဲဒီအတုိင္းယက္ေပး..အား..အ.မ ေလး..ေကာင္းလုိက္တာပါလား...စုတ္..စုတ္ေပးအံုး....ငါံ့ေစာက္စိကုိစုတ္ေပးစမ္း..အား..ေသပါျပီ..အေမရဲ႕..ေကာင္းလုိက္တာပါလား…စုတ္ေပးေစာက္စိကုိ…ကံခ်ားဟာက်မခုိင္းတဲ့အတုိင္းေစာက္စိၾကီးကုိတစ္ျပြတ္ျပြတ္ျမည္ေအာင္စုတ္ေနပါတယ္..က်မလဲသူ႕ေခါင္းကုိဆြဲျပီးသူ႕ႏွတ္ခမ္းသားနဲ႕လွ်ာကုိေစာက္ပတ္နဲ႕အစုန္အဆန္ဖိျပီးပြတ္တုိက္ေနလုိက္ပါတယ္ျပီးေတာ့သူ႕ႏွာေခါင္းခၽြန္ခၽြန္ၾကီးကုိေစာက္ေခါင္းထဲထုိးထည့္ျပီးဘယ္ညာဝုိင္းပစ္လုိက္တယ္..ျပီးေတာ့သူ႕မ်က္ႏွာအႏွံ႕ေစာက္ပတ္နဲ႕ပြတ္ပစ္လုိက္တယ္...အဟင္း..ဟင္..အုိး..အား..ေကာင္းလုိက္တာ…ခံခ်င္လာျပီ..မရေတာ့ဘူး…အား…ခံခ်င္တယ္..အလုိးခံခ်င္တယ္..လုိး..လုိး.ေပးပါေတာ့..ဟယ္..ငါမေနႏုိင္ေတာ့ဘူ..က်မဟာသူ႕ကုိအတင္းလုိးခုိင္းေနမိပါတယ္ …က်မေစာက္ရည္ေတြဒလေဟာထြက္လာျပီးသူ႕မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးေစာက္ရည္ေတြေပက်ံေနျပီ… က်မသူ႕ကုိဆြဲထလုိက္ျပီး..မတ္တပ္ရပ္လွ်က္ပဲ သူရဲ႕လီးရွည္ရွည္တုတ္တုတ္ၾကီးကုိလက္နဲ႕ဆြဲလုိက္ျပီး ေစာက္ပတ္ၾကားထဲထုိးထည့္ေပးလုိက္ျပီး.. “လုိး..လုိးေတာ့.” ကံခ်ားဟာက်မလုိးခုိင္းတဲ့အတုိင္းဖင္ကုိေကာ့ျပီးလုိးထည့္လုိက္ပါတယ္.ဒါေပမဲ့သူ႕လီးဟာက်မေစာက္ေခါင္းထဲမဝင္ဘဲေခ်ာ္ထြက္သြားပါတယ္..အုိး…က်မဟာဖင္ဝကုိလီးနဲ႕ထုိးမိသြားတာေၾကာင့္လန္႕ျပီးေအာ္လုိက္မိပါတယ္…“နင့္လီးကလည္းရွည္လုိက္တာ..ေရွ႕ကလုိးတာေနာက္ကဖင္ဝကုိေတာင္ထုိးမိေနျပီဖင္ခံခ်င္စိတ္ေတာင္ျဖစ္လာျပီ..”..က်မဟာသူ႕လီးကုိလက္နဲ႔ေသခ်ာကုိင္ျပီးေစာက္ေခါင္းဝမွာေတ့ထားလုိက္ျပီးကုိယ္နဲ႕အသာဖိျပီးေစာက္ဖုတ္ထဲထုိးထည့္ေပးလုိက္ပါတယ္.မာေတာင္ျပီးအေၾကာေတြအျပိဳင္းအရုိင္းထေနတဲ့.သူ႕လီးၾကီးဟာၾကြက္သားအတြန္႕အတက္ေတြနဲ႕ေဇာင္းထေနတဲ့က်မေစာက္ေခါင္းထဲကုိဒစ္ျမဳပ္ရံုမကသံုးပံုတစ္ပံုေလာက္ဝင္သြားပါတယ္… “ကဲ..ကုိယ္ေတာ္လုိးပါေတာ့ရွင္..ရွင့္လီးကုိက်မေစာက္ဖုတ္ထဲအသင့္ထုိးထည့္ေပးထားျပီးပါျပီ..စိတ္ရွိသ၍လုိးေတာ္မူပါေတာ့” က်မဟာသူ႕ကုိညုတုတုေျပာရင္းအလုိးခံဖုိ႕စိတ္ကုိအသင့္ျပင္ထားလုိက္ပါေတာ့တယ္..ကံခ်ားဟာက်မေျခေထာက္ကုိထုိင္ခံုေပၚဆြဲတင္လုိက္ျပီး..ဒူးႏွစ္လံုးကုိအသာေကြးျပီးက်မေပါင္ၾကားထဲမွာေနရာယူလုိက္ပါတယ္…သူ႕လီးကုိတစ္ခ်က္ႏွစ္ခ်က္ေကာ့ထုိးၾကည့္လုိက္ျပီးမွေကြးထားတဲ့ဒူးႏွစ္လံုးကုိဆန္႕ထုတ္ျပီးခါးအားပါစုိက္ျပီးလီးကုိအေခ်ာင္းလုိက္ၾကီးက်မေစာက္ေခါင္းထဲကုိထုိးထည့္ျပီးလုိးသြင္းလုိက္ပါတယ္..သူကဒူးဆန္႕ျပီးခါးအားနဲ႕ေပါင္းျပီးေကာ့လုိးလုိက္သလုိက်မကလဲ.. ဒူးကုိအသာညႊတ္ျပီးလီးကုိေစာက္ေခါင္းထဲထုိးသြင္းယူလုိက္ပါတယ္..အား.ပါးပါး..လီးၾကီးဟာက်မေစာက္ဖုတ္ထဲကုိတစ္ဆံုးနစ္ဝင္သြားပါေတာ့တယ္…သူကက်မကုိ“ရရဲ႕လားဟင္”.. “အင္း..ရတယ္.နင္းလီးကငါ့ေစာက္ေခါင္းထဲမွာျပည့္က်ပ္ေနတာဘဲေနာ္..အရင္းထိဝင္သြားျပီလား..လီးကုိအဆံုးထိထုိးထည့္ထား..”.“ေအးပါ..နင့္ေစာက္ေခါင္းထဲတစ္ဆံုးဝင္ေနတာမကဘူး..သားအိမ္ေခါင္းကုိငါ့့လီးထိပ္နဲ႕ထုိးမိေနျပီ..အားမရေသးဘူးလား…”“ဟုတ္လား..လုိးေတာ့.လုိး..ေအး..ေကာင္းလုိက္တာဟာ..နင့္လီးၾကီးကေတာ့တစ္ကယ္ဘဲ”“ငါ့လီးကဘာျဖစ္လုိ႕လဲ”“ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး..နင့္လီးၾကီးငါ့ေစာက္ဖုတ္ထဲျပည့္က်ပ္ေနတာၾကီးကခံေကာင္းလြန္းလုိ႕ပါ” ကံခ်ားကဘာမွျပန္မေျပာေတာ့ဘဲလက္တစ္ဖက္ကက်မဖင္ကုိကုိင္ဆုပ္ထားျပီးဆတ္ကနဲဆတ္ကနဲေကာ့ျပီးက်မကုိအဆက္မျပတ္လုိးပါေတာ့တယ္ ေစာက္ရည္ရြဲေနတဲ့က်မ ေစာက္ပတ္နဲ႕သူ႕ဆီးခံုႏွစ္ခုဟာေကာ့လုိးလုိက္တုိင္းတစ္ျပတ္ျပတ္နဲ႕အသံမ်ိဳးစံုေအာင္ထြက္ေနပါေတာ့တယ္…က်မမတ္တပ္ၾကီးအလုိးခံရတာေကာင္းေပမဲ့နဲနဲၾကာလာေတာ့ဒူးေညာင္းလာတယ္..ဒါနဲ႕သူ႕ကုိခဏရပ္ခုိင္းလုိက္ ျပီးထမိန္ကုိျဖန္႕ခင္းလုိက္ျပီး..ဒူးႏွစ္ဖက္ကုိေျမွာက္ျပီးေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းကုိျဖဲကားထားျပီးလက္ႏွစ္ဖက္ကေစာက္ပတ္ကုိျဖဲေပးျပီး..ကဲ..ဒီအတုိင္းဘဲအားရပါးရလုိးေပေတာ့..ကံခ်ားဟာက်မေစာက္ဖုတ္အံုၾကီးေပၚခြထုိင္လုိက္ျပီးေျခဖ်ားႏွစ္ဖက္ေထာက္ျပီးထုိင္လုိက္ျပီး ေစာက္ေခါင္းဝကုိလီးနဲ႕ကုိင္ေတ့ျပီးသူ႕လီးကုိက်မေစာက္ေခါင္းထဲလီးတစ္ေခ်ာင္းလံုးျမဳပ္ဝင္သြားေအာင္လုိးထည့္ျပီးဆယ္ခ်က္ေလာက္မွန္မွန္ေလးမွ်င္းလုိးေနရာကျဖည္းျဖည္းခ်င္းအရွိန္ယူျပီး..မနားတမ္းအသာကုန္ေဆာင့္လုိးပါေတာ့တယ္..ဖုံး..ဖံုး..ဖတ္ဖတ္ဖတ္..အုိး..အား..အင့္..အမေလး..ေတာ့..ဗ်တ္ဗ်တ္ဗ်တ္..အား..အင့္အင့္အင့္..ေကာင္းတယ္..ေဆာင့္..အီး..အားေဆာင့္ေပး..ေကာင္းလုိက္တာ..က်မဟာသူေဆာင့္လုိးလုိက္တုိင္းအလုိက္သင့္ေအာက္ကေကာ့ေပးလုိက္ေစာက္ပတ္ကုိညွစ္ေပးထားရင္းဖင္ကုိေစာင္းလုိက္ဝုိင္းေပးလုိက္နဲ႕က်မအလုိးခံလုိ႕ေကာင္းမယ့္အေနအထားကုိအလုိက္သင့္ေနေပးေနတာေၾကာင့္အလုိးခံေနသူေရာ..လုိးေနတဲ့သူပါအရမ္းအရသာေတြ႕ေနၾကပါတယ္..သူက..ေကာင္းလုိက္တာ..နင္ကတစ္ကယ္အေပးေကာင္းတာဘဲကုိး..အင့္ဟာ..ကဲ.႕ကဲ..အင့္..အင့္..ေကာင္းရဲ႕လား..ငါလုိးတာ..ေအး.ေကာင္း.ေကာင္းတယ္..လုိး..ေဆာင့္..ငါေအာက္ကေမႊ႕ေပးမယ္း..ေကာင္းလား…ငါ့ေစာက္ဖုတ္.လုိးလုိ႕ေကာင္းလား….အင္း..ေကာင္းတယ္..ေကာင္းလုိက္တဲ့ေစာက္ပတ္..လုိးလုိ႕မဝေတာ့ဘူးကြာ..အား..ျပီးေတာ့မယ္..ငါ..မထိန္းႏုိင္ေတာ့ဘူး…အား..အမေလး..ထြက္..ထြက္ေတာ့မယ္ျပီးေတာ့မယ္..ခဏရပ္ထားေလ…မရေတာ့ဘူး..မရပ္ခ်င္ေတာ့ဘူး… လုိးေကာင္းလုိက္တာ..မရပ္ခ်င္ေတာ့ဘူး..အျပင္ထုတ္လုိက္ရမလား. .“မထုတ္နဲ႕..လုိး..ဆက္သာလုိး..ေကာင္းတယ္…မရပ္နဲ႕. .နင့္လရည္ေတြကိုေစာက္ေခါင္းထဲအကုန္ထည့္ေပး…အား…ပူကနဲျဖစ္သြားတာဘဲ ..နင့္လရည္ေတြကပူလွခ်ည္လား..”“ ေအာင့္ထားရတာေတြေလ..”ကံခ်ားဟာေျပာရင္းဆုိရင္းသူ႕လီးၾကီးကုိ က်မေစာက္ဖုတ္ထဲတစ္ဆံုးထည့္ထားျပီးလီးထဲကလရည္ေတြကိုတစ္ျဗစ္ျဗစ္ညွစ္ထုတ္ေနပါေတာ့တယ္. .က်မလဲသူ႕လရည္ေတြကုိေစာက္ေခါင္းၾကြက္သားေတြနဲ႕ တစ္စက္မက်န္ညွစ္ထုတ္ျပီးေစာက္ေခါင္းထဲမွာစုတ္ယူထားလုိက္ပါေတာ့တယ္. .သူဟာက်မလည္ပင္းကုိသုိင္းဖက္ရင္းအေမာေျဖေနရင္းလီးထိပ္ကုိသာအိမ္ေခါင္းနံယံနဲ႕ထုိးေနရင္း… သူ႕ဆီးခံုကက်မေစာက္စိကုိဖိပြတ္ေပးေနေတာ့က်မလဲ. .မထိန္းႏုိင္ေတာ့ဘဲ..အားကနဲရွည္လွ်ားစြားေအာ္လုိက္ရင္း. .ေအာက္ကေကာ့ထုိးတြန္႕လိမ္ရင္းကာမအထြတ္အထိပ္ကုိေရာက္ရွိသြားပါေတာ့တယ္…. က်မဟာသူ႕ဆံပင္ေလးေတြကိုသပ္ေပးရင္းသူမ်က္ႏွာကုိရြမ္းရႊမ္းစားစားၾကည့္ရင္း .“ကဲ..စိတ္ေက်နပ္သြားျပီလား…ေနာက္ကုိအိမ္ထဲဇြတ္ဝင္မလုိးနဲ႕ေနာ္. .လုိးခ်င္လုိ႕မေနႏုိင္ေတာ့ဘူးဆုိရင္နင္ေရခ်ိဳးတဲ့အခါအခ်က္ျပလုိက္ ..ငါကနင္ေရခ်ိဳးတုိင္းေခ်ာင္းၾကည့္ေနက်..သိရဲ႕႔လား”
(ၿပီးပါၿပီ)

No comments: