Thursday 12 May 2016

႐ုန္းပါနဲ႔လား။

ကၽြန္မတုိ႔ မိန္းကေလးေတြဟာ ပွ်မ္းမွ်အားျဖင့္ အသက္ (၁၃)၊ (၁၄)ႏွစ္ေလာက္မွာ ရာသီေသြးစေပၚၿပီး အပ်ဳိေဖၚ၀င္ကာစျဖစ္သည္။ အစပထမမွာ လစဥ္မမွန္ေသးေပမယ့္ ေပ်ာက္လုိက္ေပၚလုိက္နဲ႔ အစျပဳၿပီး ေနာက္ပုိင္းမွာလစဥ္မွန္သြားပါသည္။ ဒီလုိရာသီေသြးစေပၚၿပီး အပိ်ဳေဖၚ၀င္ၿပီဆုိတာနဲ႔ ကၽြန္မတုိ႔ မိန္းကေလးေတြရဲ႕ ခႏၶာကုိယ္ထဲက ဟုိမုန္းဓါတ္ေတြဖြံ႕ၿဖိဳးေျပာင္းလဲမႈေၾကာင့္ ႐ုပ္ပုိင္းဆုိင္ရာနဲ႔ စိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာ ႏွစ္မိ်ဳးစလုံးမွာ ေျပာင္းလဲမႈမ်ား သိသိသာသာျဖစ္ေပၚလာပါေတာ့သည္။ ႐ုပ္ပုိင္းဆုိင္ရာမွာေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ရဲ႕ ရင္သားႏုိ႔ေလးေတြဟာ တစ္ေျဖးေျဖးစူထြက္လာၿပီး ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈကုိစတင္လာပါေတာ့သည္။ ခ်ဳိင္းေမႊးေလးေတြစၿပီး ေပါက္လာတတ္သလုိ ေပါင္ၾကားက အဂၤါဇာတ္မွာလည္း အေမႊးေလးေတြအစျပဳၿပီး ေပါက္လာပါသည္။ တင္သားေတြလည္း ကားလာပါသည္။ စိတ္ပုိင္းဆုိင္ရာ ေျပာင္းလဲလာမႈအေနနဲ႔ကေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ မိန္းကေလးေတြက အပ်ဳိျဖစ္ၿပီးတာနဲ႔ ဆန္႕က်င္ဘက္လိင္ေယာကၤ်ားေလးေတြကုိ အရင္တုံးကထက္ပုိၿပီး သတိထားလာမိပါသည္။ အခ်စ္စိတ္ဆုိတာလည္း အဲဒီအခ်ိန္ကစၿပီး ကၽြန္မတုိ႔ရဲ႕စိတ္ထဲမွာစ၍ သေႏၶတည္ခဲ့ရပါသည္။
ငယ္စဥ္ခေလးဘ၀တုန္းက မိန္းခေလးသဘာ၀လွခ်င္ပခ်င္တာ႐ွိခဲ့ေပမယ့္ အပ်ဳိျဖစ္လာတာနဲ႔ ကုိယ့္ရဲ႕အလွအပေတြကုိ ဆန္႔က်င္ဘက္လိင္ေယာကၤ်ားေလးေတြ သတိထားမိေစ
ခ်င္သည္။ ကုိယ့္ရဲ႕အလွအပကုိ ေယာကၤ်ားေလးေတြျမင္ေစခ်င္တယ္။ ဂ႐ုတစုိက္႐ွိေစခ်င္လာပါသည္။ ဒီလုိျဖစ္ေအာင္လည္း အလွအပကုိ အရင္တုန္းကထက္ ပုိျပင္၊ ပုိဂ႐ုစုိက္ၿပီး ျမင္
သာထင္သာေအာင္ ေနတတ္ ထုိင္တတ္တာမ်ဳိးေတြ လုပ္လာပါသည္။ ဒါကုိအမ်ားက အပ်ဳိလုပ္သည္ ဟု ကင္ပြန္းတပ္ၾကပါသည္။ ေနာက္အသက္(၁၅) (၁၆)ႏွစ္ေလာက္ေရာက္လာ
ေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ မိန္းခေလးေတြဟာ ကုိယ့္ရဲ႕အလွအပကုိ ေယာကၤ်ားေလးေတြက ဂ႐ုတစုိက္႐ွိ႐ုံသာ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ ယစ္မူးစြဲလန္းေစခ်င္လာပါသည္။ ဒါ့အျပင္ ေယာကၤ်ားေလးေတြ
နဲ႔လက္ပြန္းတတီး ေနရတာရင္းရင္းႏွီးႏွီးေနရတာေတြကုိ ခုံမင္လာၿပီး မိန္းခေလးေတြမွာ လိင္စိတ္ေတြ ေပၚလာတာကုိ ဒီအသက္အ႐ြယ္မွာထင္ထင္႐ွား႐ွား သိသာလာရပါသည္။
[/left]ဒီအခ်ိန္မွာဘဲ ကၽြန္မတုိ႔မိန္းခေလးေတြရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ ေယာကၤ်ားေလးတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကုိ စြဲလန္းတာမ်ဳိး အဲဒီေယာကၤ်ားေလးနဲ႔ အတူအနားမွာ႐ွိေနတာ ရင္ထဲမွာၾကည္ႏူး
ေက်နပ္ေနရတာမ်ဳိးေတြကေနစၿပီး အဲဒီေယာကၤ်ားေလးကေန ကုိယ့္ကုိလာၿပီးထိတာကုိင္တာ၊ နမ္းတာမ်ဳိးေတြကုိ လုိလုိလားလား ဆႏၵေတြျဖစ္ေပၚလာတတ္ပါသည္။ ဒီကေနစၿပီး
ကၽြန္မတုိ႔ မိန္းခေလးေတြဟာ ရည္းစားေတြထားၾကၿပီး ကာမမႈကုိ ေ႐ွး႐ႈလာပါေတာ့သည္။ ႐ုပ္ပုိင္းဆုိင္ရာေျပာင္းလဲမႈေတြမွာလည္း ဒီအခ်ိန္မွာ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ အဂၤါရပ္ေတြ
ျပည့္စုံလာၿပီဆုိေတာ့ ေသြးသားေတြဆူၿဖိဳးထႂကြလာတာကလည္း မဆန္းလွပါေပ။
[/left]အခုဆုိလွ်င္ ခင္သက္ဦး လုိ႔ေခၚတဲ့ကၽြန္မအသက္ဟာ (၁၇)ႏွစ္ျပည့္ၿပီးသြားပါၿပီ။ (၁၀)တန္းေအာင္ၿပီးလုိ႔ တကၠသုိလ္၀င္ဖုိ႔ကိစၥေတြ လုပ္ေနရပါသည္။ ဒီအခ်ိန္ထိေတာ့ ကၽြန္မ
မွာရည္းစားခ်စ္သူရယ္လုိ႔ မ႐ွိေသးပါ။ ဒါေပမယ့္ ေယာကၤ်ားတစ္ေယာက္ ဖက္နမ္းတာကုိေတာ့ ကၽြန္မပယ္ပယ္နယ္နယ္ခံခဲ့ရဖူးပါတယ္။ ကၽြန္မတုိ႔ အိမ္ကႏွစ္ထပ္အိမ္ပါ။ အေပၚထပ္မွာ
အိမ္႐ွင္ေတြေနၿပီး ေအာက္ထပ္ကုိေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ငွားေနပါသည္။ အိမ္႐ွင္ေတြရဲ႕ အေပၚထပ္ကုိ အိမ္ေဘးကေလွခါးကေနတက္ရၿပီး သူတုိ႔ေလွခါးေျခရင္းနဲ႔ ကၽြန္မတုိ႔အိမ္ေအာက္ထပ္
၀င္ေပါက္နဲ႔က ကပ္ေနသည္။ အိမ္႐ွင္ အန္တီႀကီးက ကုမၸဏီမွာ အလုပ္လုပ္ၿပီး သူ႕မွာသားတစ္ေယာက္႐ွိပါသည္။ သူ႔သားက နာမည္ ထူးေမာ္လုိ႔ေခၚၿပီး အသက္က(၂၅)ႏွစ္ေလာက္
႐ွိေနၿပီျဖစ္ေပမယ့္ ဘာအလုပ္အကုိင္မွ မယ္မယ္ရရမ႐ွိ။ ဘီယာေလးတျမျမနဲ႔ ေလေနတဲ့သူျဖစ္ပါသည္။
[/left]ကၽြန္မ အေဖနဲ႔အေမက ရန္ကင္းေစ်းထဲမွာ အထည္ဆုိင္ဖြင့္ထားသည့္အတြက္ မိုးမလင္းမွီထသြားၿပီး မုိးခ်ဳပ္မွအိမ္ကုိျပန္ေရာက္ၾကပါသည္။ တစ္ေန႔ၾကေတာ့ ညေနေမွာင္စပ်ဳိး
ေနတဲ့အခိ်န္မွာ အေမနဲ႔အေဖတုိ႔ အိမ္ျပန္အလာ ေစာင့္ေမွ်ာ္ရင္း အိမ္၀င္ေပါက္ ထြက္ေပါက္ေဘးမွာ ေထာင့္ျဖတ္ေလးထုိင္ၿပီး ေမွ်ာ္ေနမိပါသည္။ ဒီအခိ်န္မွာဘဲ အေပၚထပ္တက္တဲ့
ေလွခါးေျခရင္းဘက္ကေန လူတစ္ေယာက္ဟာ ကၽြန္မေ႐ွ႕ကုိ ရိပ္ကနဲေရာက္လာလုိ႔ ကၽြန္မဟာလန္႔ၿပီးမတ္တပ္ထရပ္ လုိက္မိပါသည္။
[/left]“ဟင္…..အစ္ကုိထူးေမာ္´´
[/left]သူက ကၽြန္မကုိဘာမွျပန္မေျပာဘဲ ကၽြန္မကုိယ္လုံးကုိ လွမ္းၿပီးဖက္လုိက္ပါသည္။
[/left]“အုိ…..လႊတ္….လႊတ္..´´
[/left]ကုိထူးေမာ္က မလႊတ္တဲ့အျပင္ ကၽြန္မမ်က္ႏွာနဲ႔ ဆံပင္ေတြကုိနမ္းရင္း ကၽြန္မတင္သားေတြနဲ႔ ရင္သားေတြကုိ သူ႔လက္တစ္ဖက္နဲ႔ စုန္ခ်ီဆန္ခ်ီဆုပ္နယ္ေနပါသည္။ ကၽြန္မအတင္း
႐ုန္းကန္ေနေပမယ့္ သူ႔လက္ႀကီးတစ္ဖက္က ကၽြန္မခါးကုိ အေသဖက္ထားတာေၾကာင့္ကၽြန္မဘယ္လုိမွ မလြတ္ႏုိင္ပါ။ ကၽြန္မတစ္ကုိယ္လုံး ဖိန္း႐ွိန္းၿပီးတုန္တုန္ယင္ယင္ေတာင္ ျဖစ္လာ
ရပါသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာနဲ႔ လြတ္ေအာင္ကၽြန္မ မ်က္ႏွာကုိ ေ႐ွာင္႐ွားေပမယ့္ ဘယ္လုိမွမလြတ္ႏုိင္ဘဲ တစ္ခ်ီမွာေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ႏွင္းဆီဖူးႏႈတ္ခမ္းေလးေတြဟာ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေတြၾကားပါသြား
ရပါေတာ့သည္။
[/left]“အု….အီး…အ…အု´´
[/left]အုိ….႐ွင္ရယ္…ကၽြန္မျဖင့္ ေလထဲကုိေျမာက္တက္လြင့္ေမ်ာသြားရသလုိပါဘဲ…….ေယာင္ေယာင္ၿပီးသူ႔လက္ေမာင္းႀကီးတစ္ဖက္ကုိ ကၽြန္မလက္ေလးတစ္ဖက္နဲ႔ လွမ္းကုိင္ဆုပ္
မိတဲ့အထိပါ။ ဒီအခ်ိန္မွာဘဲ အိမ္ေ႐ွ႕လမ္းမေပၚကုိျဖတ္ေလွ်ာက္လာတဲ့ လူသံေတြၾကားရလုိ႔ သူကကၽြန္မကုိလႊတ္ေပးၿပီး အေပၚထပ္တက္တဲ့ေလွခါးကုိ တဒုိင္းဒုိင္းေျပးတက္သြားပါသည္။
ဒီလုိေျပးထြက္သြားတာေတာင္ မမွီမကမ္းနဲ႔ ကၽြန္မႏုိ႔တစ္ဖက္ကို လွမ္းၿပီးၫွစ္သြားပါေသးသည္။ ကၽြန္မကေတာ့ ေနရာမွာဘဲ တုန္တုန္ယင္ယင္နဲ႔ရပ္ၿပီး က်န္ခဲ့ရပါသည္။ ဆန္႔က်န္ဘက္
ေသြးသားနဲ႔ ပထမဆုံးထိေတြ႔ျခင္းခံလုိက္ရတာျဖစ္ပါသည္။
[/left]အဲ့ဒီေန႔ညမွာ ကၽြန္မတစ္ညလုံး အိပ္မေပ်ာ္ျဖစ္ခဲ့ရပါသည္။ ေနာက္ေန႔ေတြမွာလည္း ကၽြန္မဟာသတိရတုိင္း ကၽြန္မရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြကုိ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔စမ္းစမ္းၾကည့္
မိရပါသည္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မအိမ္မွာ တစ္ေယာက္ထဲေတာ့ ၾကာၾကာမေနေတာ့ပါ။ ကၽြန္မတုိ႔အိမ္ႏွင့္ ငါးအိမ္ျခားေလာက္မွာ ကၽြန္မရဲ႕သူငယ္ခ်င္း ဇင္ျဖဴဆုိတာ႐ွိပါသည္။ အဲဒီသူငယ္ခ်င္း
အိမ္မွာကၽြန္မတစ္ေနကုန္သြားေနတတ္ပါသည္။ ဇင္ျဖဴက ကၽြန္မထက္စြံပါသည္။ သူကရည္းစားရတာ တစ္ႏွစ္ေလာက္ေတာင္႐ွိပါၿပီ။ ဇင္ျဖဴရည္းစားက ကုိသက္တဲ့ ဇင္ျဖဴထက္ အသက္
(၄)ႏွစ္ေလာက္ႀကီးပါသည္။
[/left]ေန႔တစ္ေန႔မွာ ကၽြန္မဟာ မနက္စာထမင္းစားၿပီးတာနဲ႔ ထုံးစံအတုိင္း အိမ္တံခါးပိတ္ၿပီး ဇင္ျဖဴတုိ႔အိမ္ကုိ ထြက္လာခဲ့ပါသည္။ အိမ္ေ႐ွ႕ဧည့္ခန္းထဲမွာ ဇင္ျဖဴကုိ မေတြ႔ေတာ့ အခန္း
ထဲမွာ႐ွိမွာပဲဆုိၿပီး အိမ္အတြင္းပုိင္းကုိ၀င္အလာ အထဲကၾကားလုိက္ရတဲ့အသံတုိးတုိးေလးေတြေၾကာင့္ ကၽြန္မေျခလွမ္းေတြ တန္႔သြားရပါသည္။ အသံက ေယာကၤ်ားသံပါၾကားလုိက္ရ၍
ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မရပ္ၿပီးလွမ္းၾကည့္လုိက္ေတာ့ အိပ္ခန္းတံခါးကပိတ္မထားဘဲဟေနတာေၾကာင့္ ကၽြန္မသည္ ေျခဖြနင္းၿပီးတံခါး၀ကုိ ကပ္လုိက္ရာက အထဲကုိၾကည့္လုိက္မိပါသည္။
[/left]“အုိ…..´´
[/left]ကၽြန္မတစ္ကုိယ္လုံးထူပူသြားရပါသည္။ ဇင္ျဖဴက ကုတင္ေပၚမွာ ပက္လက္ကေလး အေပၚပုိင္းဘာအ၀တ္အစားမွမ႐ွိ။ ဇင္ျဖဴအသားေလးေတြက ၀င္းမြတ္၍ေနၿပီး ႏုိ႔အုံေလးေတြ
ကမထိရက္ မကုိင္ရက္စရာျဖစ္ေနသည္။ ကုိသက္က ဇင္ျဖဴ၏ႏို႔ေတြကုိ အားပါးတရကုန္းၿပီးစုိ႔ေနကာ ကုိသက္၏ ခႏၶာကုိယ္အေပၚပုိင္းမွာလည္း ဘာအ၀တ္အစားမွမရွိပါ။
[/left]“ကုိ….အရမ္းႀကီးဘဲကြာ…..ဇင္ျဖဴ ေၾကာက္တယ္….´
(၂)
ဇင္ျဖဴက ကုိသက္၏ ေက်ာကုိပြတ္ေပးရင္း ေျပာလုိက္သည္။ ဇင္ျဖဴမူယာေတြမ်ားေနေၾကာင္း ကၽြန္မသိလုိက္သည္။ ၾကည့္ေလ ေၾကာက္တယ္ေျပာတဲ့ ဇင္ျဖဴရဲ႕မ်က္ႏွာက အၿပံဳးမပ်က္
ကုိသက္ကုိ ငံ့လင့္ေနတဲ့ပုံစံ၊ ေကာင္မတတ္လဲတတ္ႏုိင္တယ္…´´။ ဇင္ျဖဴရဲ႕ႏုိ႔အုံေတြက အသားျဖဴသူမုိ႔ နီရဲေနေၾကာင္းသိသာလွပါသည္။ ဇင္ျဖဴရဲ႕ ႏုိ႔သီးေလးေတြက ေထာင္တက္လာ
သလုိ ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ေတြကလည္း ထ၍လာရပါသည္။ အာေခါင္ေတြလည္းေျခာက္လာၿပီး ေ႐ွ႕ကုိနဲနဲတုိးၿပီးၾကည့္လုိက္မိပါသည္။ အ၀တ္ေတြေပၚမွာဘဲ ကုိသက္လက္က ဇင္ျဖဴ၏ ဆီးခုံေန
ရာကုိ လက္ဖ၀ါးနဲ႕အုပ္ၿပီး ပြတ္လုိက္ရာမွ ဇင္ျဖဴခါးမွစကပ္ေလးကုိ လွန္တင္လုိက္ပါသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ကုိသက္၏လက္ေတြက ဇင္ျဖဴ၏ေပါင္တံေဖြးေဖြးေလးေတြကုိ ပြတ္လုိက္ ဆီးခုံမုိ႔မုိ႔
ေလးကုိ အတြင္းခံေဘာင္းဘီေလးေပၚမွ ပြတ္လုိက္လုပ္ရင္း ဇင္ျဖဴ၏စကပ္ေလးကုိ ခၽြတ္ပစ္လုိက္ပါေတာ့သည္။
အတြင္းခံေဘာင္းဘီပန္းေရာင္ေလးက ထင္းထင္းလင္းလင္းျဖစ္သြားသည္။ ျပားခ်ပ္တင္းမာေနေသာ ၀မ္းဗုိက္သားေအာက္မွ ေစာက္ဖုတ္ေလးက ခုံးၿပီးမုိ႔မုိ႔ေလးျဖစ္ေနသည္။ ဇင္ျဖဴ၏
ေျခဖ်ားတြင္က်ေရာက္ေနေသာ စကပ္ေလးအား ကုိသက္ကထပ္ၿပီးဆြဲခၽြတ္ကာ ကုတင္ေဘးသုိ႔ပစ္ခ်လုိက္သည္။
“ကုိ…..ဇင္ျဖဴကုိ တကယ္ယူမွာလား….ဟင္…´´
“ကုိ႔ကုိ ယုံစမ္းပါ ဇင္ျဖဴရယ္….ကုိ ဇင္ျဖဴကုိ ဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆုိတာ ဇင္ျဖဴသိသားနဲ႔….ဟာ..´´
“ဒါဆုိရင္လည္းၿပီးတာဘဲ…..ကုိ ဇင္ျဖဴကုိပစ္သြားမွာကုိ ဇင္ျဖဴကေၾကာက္တာ…´´
“ဇင္ျဖဴကလည္းကြာ….ေဟာဒီ အခ်စ္ေလးကုိ ကုိယ္ဘယ္ေတာ့မွ မပစ္ဘူးသိလား….´´
စကားေျပာရင္းမွ ကုိသက္၏ လက္ေတြက ဇင္ျဖဴ၏ေစာက္ဖုတ္ေလးကုိ အတြင္းခံေဘာင္းဘီပန္းေရာင္ေလးထဲလက္လွ်ိဳၿပီးႏႈိက္ေနသည္။ ဇင္ျဖဴက သိသိသာသာပင္ သူမ၏ေပါင္ႏွစ္
ဖက္ကုိကားေပးလုိက္သည္။ ဇင္ျဖဴ ေပါင္ႏွစ္ဖက္ကုိ ကားေပးတာေတြ႔လုိက္ရေတာ့ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ တင္းကနဲခံစားလုိက္ရပါသည္။ ၿပီးေတာ့..အံ့လည္း အ့ံၾသမိပါသည္။ ဒါ…ကုိသက္နဲ႔
ဇင္ျဖဴတုိ႔ ပထမဆုံးအႀကိမ္ နဖူးေတြ႔ ဒူးေတြ႔ ေတြ႔ၾကတာဆုိတာကုိလည္း ကၽြန္မခန္႔မွန္းသိ႐ွိလုိက္ရပါသည္။ ဇင္ျဖဴက ကုိသက္၏ ပုဆုိးကုိေျဖခ်လုိက္ၿပီး သူကလည္း အားက်မခံ ကုိသက္၏ ေအာက္ခံေဘာင္းဘီထဲကုိ လက္ေလးထုိးကာႏႈိက္သည္။ ႏွစ္ေယာက္စလုံး ကာမေဇာအဟုန္ေတြႂကြေနၿပီး တုန္တုန္ယင္ယင္ျဖင့္ ျဖစ္ေနၾကပါသည္။ ကုိသက္က ညင္သာစြာ
ျဖင့္ ဇင္ျဖဴ၏ အတြင္းခံေဘာင္းဘီေလးကုိ ခၽြတ္ခ်လုိက္သည္။ ၾကည့္ေနတဲ့ကၽြန္မရဲ႕မ်က္ႏွာဖ်န္းကနဲ ျဖစ္သြားရသည္။
ဇင္ျဖဴ၏ အေမႊးႏုရွည္ရွည္ေလးေတြက ေစာေစာက ကုိသက္ေဘာင္းဘီထဲႏႈိက္၍ ပြတ္ထားတာေၾကာင့္လားမသိ ႐ႈပ္႐ွက္ခတ္ေနသည္။ ဇင္ျဖဴ႐ွက္သြားပုံရၿပီး…..ေပါင္ကုိျပန္ၿပီးေစ့
ထားလုိက္ကာ သူမ၏မ်က္လုံးေတြကုိလည္း မွိတ္ခ်လုိ္က္သည္။ ကုိသက္က ဇင္ျဖဴ၏ေစာက္ဖုတ္ေလးကုိ ၾကင္ၾကင္နာနာငုံ႔၍နမ္းသည္။ ဖြဖြေလးနမ္းေနရင္း သူ၏ပါးစပ္ကုိ ေစာက္ဖုတ္
နားတြင္ကပ္၍ထားသည္။ ဟုိေကာင္မ ဇင္ျဖဴကလည္း အခုနတင္ေစ့ထားတဲ့ေပါင္ကုိ တေျဖးေျဖး ျပဲဟေနသည္။ ဇင္ျဖဴ၏ ကုိယ္လုံးေဖြးေဖြးေလးတစ္ခုလုံးမွာ တြန္႔လိမ္၍ေနသည္။
“အုိး…..ကုိ….ကုိရယ္…..အား….ရွီး….ကၽြတ္…အား….ရွီး….အုိး….အဟင့္ဟင့္..´´
ဒီတစ္ခါေတာ့ ဇင္ျဖဴမာယာ လုပ္တာမဟုတ္မွန္းသိသာလွသည္။ ဇင္ျဖဴ၏အသံက မခ်ိမဆန္႔ျဖစ္ကာ အသံေလးက်ယ္သြားသည္။ ဇင္ျဖဴအိပ္ယာခင္းကုိ လက္နဲ႔အတင္းကုိင္ဆုပ္ထားၿပီး
ေခါင္းေလးက ဘယ္ညာခါ၍ေနသည္။ ေအာက္ႏႈတ္ခမ္းေလးကုိလည္း ေပါက္ထြက္မတတ္ ကုိက္ထားသည္။
“ကုိ…..ကုိ….အင့္…အား….အား…´´
ဇင္ျဖဴက ကုိသက္၏ေခါင္းကုိ သူမ၏ေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းႏွင့္ ညွပ္ညွပ္ဆြဲရင္း ဆတ္ကနဲ ဆတ္ကနဲ ေကာ့ေကာ့တက္သြားရာမွ အ႐ုပ္ႀကိဳးျပတ္ၿငိမ္က်သြားေတာ့သည္။ ခဏေနေတာ့မွ သူမ
၏ေပါင္မ်ားက ကုိသက္၏ေခါင္းကုိလႊတ္ေပးလုိက္သည္။ ကုိသက္က ဇင္ျဖဴ၏ ေဘးမွ၀င္လွဲလုိက္ေတာ့ ဇင္ျဖဴကယုယုယယေလး ကုိသက္ကုိနမ္းသည္။ ထုိအခ်ိန္မွာပင္ ကုိသက္က သူ၏အတြင္းခံေဘာင္းဘီကုိ ခၽြတ္လုိက္ေတာ့ ျဖတ္ကနဲေပၚလာေသာ ေလထဲမွာ ရမ္းခါသြားသည့္လီးႀကီးက နီညဳိေရာင္သမ္းေနၿပီး လီးဒစ္ႀကီးက နီရဲ၍ေျပာင္လက္ေနသည္။ ကုိသက္၏
လီးႀကီးကုိ ကၽြန္မတအ့ံတၾသလွမ္းၿပီးၾကည့္လုိက္မိရင္း ဘာမဆုိင္ညာမဆုိင္ ကၽြန္မေစာက္ပတ္ေလးထဲကယားၿပီးတက္လာပါသည္။ ဒါေၾကာင့္ မေနႏုိင္မထုိင္ႏုိင္နဲ႔ ကၽြန္မဟာေပါင္ႏွစ္လုံး
ကုိ အတင္းေစ့ကပ္ထားလုိက္မိသည္။ ကုတင္ေပၚမွာလည္း ဇင္ျဖဴက ကုိသက္၏လီးႀကီးကုိေတာက္ေျပာင္ေသာ မ်က္လုံးေလးေတြနဲ႔ ႐ႊမ္း႐ႊမ္းစားစားျဖစ္၍ေနသည္။
“ဇင္ျဖဴ…..ကုိ႔ကုိခ်စ္တယ္မုိ႔လားဟင္….´´
ကုိသက္ ဘာကုိဆုိလုိလုိက္သည္ကုိ ဇင္ျဖဴက သိၿပီးသား….“ဟင့္အင္းကြယ္…..ဇင္ျဖဴရွက္တယ္…´´
ပါးစပ္ကသာရွက္တယ္ေျပာတာ ဇင္ျဖဴက အိပ္ယာေပၚက အသာထလုိက္ၿပီး ကုိသက္၏လီးႀကီးကို မရဲတရဲဆုပ္ကုိင္လုိက္သည္။ လီးႀကီးက သူမလက္ထဲတြင္ မဆန္႔မၿပဲျဖစ္ေနၿပီး
တဆတ္ဆတ္ရုန္းကန္၍ေနသည္။ ကၽြန္မရင္ထဲမွာလည္း ေႏြးကနဲခံစားလုိက္ရသည္။ ဒီအခုိက္မွာဘဲ ဇင္ျဖဴက ကုိသက္၏လီးထိပ္ႀကီးကုိ ပါးစပ္ျဖင့္ငုံလုိက္သည္။ ဇင္ျဖဴက အခန္း၀ဖက္
ကၽြန္မရွိတဲ့ဖက္ကုိ ေနာက္ေက်ာေပးၿပီး ဖင္ေလးကုန္းထားသျဖင့္ သူမ၏ေစာက္ပတ္ေလးဟာ ဟတတေလးျဖစ္ကာ အတြင္းသားနီနီေလးမ်ားကုိလွမ္းၿပီးျမင္ေနရကာ ကၽြန္မစိတ္ထဲမိန္းမ
ခ်င္းပင္ျဖစ္ေပမယ့္ အသဲယားလာရပါသည္။
“အား….ရွီး….ကၽြတ္…ကၽြတ္…ဇင္ျဖဴရယ္…သိပ္…သိပ္ေကာင္းတာဘဲ….အုိး….အား….အူး….ဇင္…ဇင္ျဖဴ…´´
ကိုသက္ဒူးႏွစ္ဖက္ကုိ ေထာင္ထားၿပီး ရင္ကုိေကာ့ ေခါင္းကုိေမာ့ၿပီး မခ်ိမဆန္႔ေအာ္ၿငီး၍ေနသည္။ ဇင္ျဖဴကဖင္ေလးကိုေကာ့ၿပီး ေနာက္ကုိပစ္ထားသည့္အတြက္ တင္သားအိအိေလး
ေတြက ကြဲဟၿပီး ပန္းႏုေရာင္နဲ႔ အညိဳေရာင္ ေရာယွက္ထားတဲ႔ စအုိ၀ေလး႐ႈံ႕ခ်ီပြခ်ီျဖစ္ေနတာကုိ အတုိင္းသားေတြ႔ျမင္ေနရၿပီး ကၽြန္မရင္ထဲဘေလာင္ဆူ၍လာရပါသည္။ ကုိသက္က အားမရပုံျဖင့္ ဇင္ျဖဴ၏ေခါင္းကုိကုိင္လုိက္ၿပီး ေအာက္ကေနပင့္ကာ ေဆာင့္ေဆာင့္ေပးသည္။ ကုိသက္၏လီးက ဇင္ျဖဴ၏ပါးစပ္ေလးထဲ မဆန္႔မၿပဲ၀င္ကာ အာေခါင္ထဲထိေရာက္သြား
ေတာ့သည္။ ဇင္ျဖဴမ႐ႈႏုိင္မကယ္ႏိုင္ျဖစ္ကာ မ်က္လုံးေလးျပဴးၿပီး ဖင္တရမ္းရမ္းျဖင့္ ႐ုန္းေနသည္။ ဒါေပမယ့္ ဇင္ျဖဴသိပ္ၾကာၾကာေတာ့ ဒုကၡမခံစားရ။ ကုိသက္သုတ္ရည္ေတြပန္းထြက္
ၿပီးေတာ့ ၿငိမ္က်သြားၿပီး သူ႔လီးကုိ ဇင္ျဖဴပါးစပ္ထဲက အသာေလးဆြဲထုတ္ပစ္လုိက္သည္။ ဒီေတာ့မွ ႏွစ္ေယာက္သား တစ္ေယာက္ပါးစပ္ကုိ တစ္ေယာက္စုပ္ေပးေနၾကသည္။
ေစာေစာက ကုိသက္ကလည္း ဇင္ျဖဴဟာေလးကုိ ယက္ေပးထားေတာ့ ေပက်ံေနသည္မဟုတ္ပါလား။
“ကဲ…ဇင္ျဖဴ….ကုိတုိ႔လုပ္ၾကရေအာင္…´´
“ဟင္…ကုိ ကလဲဘာလုပ္အုံးမွာမုိ႔လဲ…´´
မသိသလုိႏွင့္ ဇင္ျဖဴက မ်က္ႏွာတည္တည္ေလးႏွင့္ေျပာလုိက္သည္။ ကုိသက္ သူမကုိနားမလည္ႏုိင္စြာ ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ဇင္ျဖဴမ်က္ႏွာေလးက ရွက္ေသြးျဖာသြားၿပီး ရယ္က်ဲက်ဲေလး
ျဖစ္သြားသည္။ ကုိသက္က ဇင္ျဖဴမ်က္ႏွာေလးကုိဆြဲ၍ တခ်က္နမ္းလုိက္သည္။ သူတုိ႔ေျပာစကားအရ ဘယ္လုိမ်ားဆက္လုပ္ၾကဦးမလဲလုိ႔ ကၽြန္မစိတ္ထဲသိခ်င္လာသည္။ ကၽြန္မေပါင္ခြ
ၾကားထဲစုိ႐ႊဲေနတာကုိ ၀တ္ထားတဲ့ ထဘီကုိဘဲထုိးသြင္းၿပီး လက္ေလးနဲ႔သုတ္လုိက္ရာမွ ကၽြန္မဆက္ၾကည့္ေနမိသည္။ ကုိသက္က ဇင္ျဖဴကုိ ကုတင္ေပၚတြင္ေနသားတက်ျဖစ္ေအာင္
သူမ၏ ကုိယ္လုံးေလးကုိျပင္ေပးသည္။ ၿပီးေတာ့ အနားကေစာင္ေခါက္တစ္ခုကုိ ဇင္ျဖဴခါးေအာက္သုိ႔ ထုိးသြင္းလုိက္ရာ ဇင္ျဖဴ၏တင္ပါးအစုံက ျမင့္တက္လာၿပီး ေကာ့ေပးထားသလုိျဖစ္
သြားသည္။
“ကုိ….အရမ္းမၾကမ္းနဲ႔ေနာ္….ဇင္ျဖဴေၾကာက္တယ္….´´
“ေဟာ…လုပ္ေတာင္ မလုပ္ရေသးဘူး ဇင္ျဖဴကလဲကြာ….´´
“ဟင့္အင္း…..ကြဲၿပဲသြားရင္ ဘယ္နဲ႔လုပ္မလဲ….ဇင္ျဖဴေၾကာက္တယ္……ကြဲ႕…..ဟင့္…အင္း…..ေနာက္မွလုပ္ကြာ…ကုိရယ္….ေနာ္…..´´
မူတူတူေလးလုပ္၍သာ ေျပာေနသည္။ ဇင္ျဖဴက ခံေတာ့မည့္အေနအထား ပက္လက္ေလးကုိ လႈပ္ေတာင္မလႈပ္ ေခါင္းေလးသာခါယမ္း၍ေျပာေနသည္။ ေတာ္ေတာ္မူတဲ့ေကာင္မလုိ႔
ကၽြန္မအျမင္ကပ္ကပ္နဲ႔ စိတ္ထဲမွေျပာလုိက္သည္။ စကားေျပာရင္းဆုိရင္းျဖင့္ ကုိသက္က ဇင္ျဖဴ၏ေပါင္ႏွစ္ဖက္ကုိ အစြမ္းကုန္ၿဖဲကားလုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ရဲကနဲဟသြားေသာ သူမ၏
ေစာက္ဖုတ္၀သုိ႔ သူ၏လီးတန္ႀကီးကုိ ေတ့လုိက္သည္။ ဇင္ျဖဴ၏မ်က္ႏွာေလးက မဲ့တဲ့တဲ့ေလးျဖစ္ေနသည္။ ကုိသက္ကုိ ခ်စ္ေပမယ့္ အေတာ္လည္းေၾကာက္ေနပုံရသည္။
ဇင္ျဖဴ၏ေစာက္ေခါင္းေလးထဲသုိ႔ သူ႔လီးကုိမသြင္းေသးဘဲ ေစာက္ပတ္ႏႈတ္ခမ္းႏွစ္လႊာၾကား အကြဲေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ သူ႔လီးထိပ္ကားကားႀကီးျဖင့္ ထုိးေမႊပြတ္သပ္၍ ကလိေပးေနသည္။
(၃)
“အဟင့္….ဟင့္….ကုိ ကလဲ လုပ္ခ်င္လဲလုပ္ေတာ့ကြာ…ဒီမွာအေနခက္တယ္…သိလား..´´
ေစာေစာတုန္းက ေၾကာက္လန္႔ေနတဲ့ ဇင္ျဖဴက အခုလီးကို ေတာင့္တေနျပန္ေတာ့ ကၽြန္မသူတုိ႔ကုိၾကည့္ရင္း အ့ံၾသသြားရျပန္ပါသည္။
“ျဗစ္…ျပြတ္….ျဗစ္´´
ကၽြန္မရင္ထဲဖ်င္းကနဲျဖစ္သြားသည္။
“အ…အား…ဟင္း´´
ဇင္ျဖဴညီးလုိက္တဲ့အသံက ကၽြန္မရင္ထဲစူးကနဲျဖစ္သြားရျပန္သည္။ ကုိသက္က ဆက္ၿပီးေဆာင့္မလုိးေသးဘဲ ဇင္ျဖဴ၏ေစာက္ေခါင္းက်ဥ္းက်ဥ္းေလးထဲတြင္ သူ၏လီးေခ်ာင္းႀကီးကုိ
ေရွ႕တုိးေနာက္ငင္ျဖင့္ ေညွာင့္ကာဆြေပးေနသည္။ ဇင္ျဖဴကုိယ္လုံးေလးတစ္ခုလုံး တြန္႔လိမ္ေနၿပီး သူမ၏ေပါင္ႏွစ္ဖက္ကုိလည္း ၿပဲႏုိင္သေလာက္ ထပ္၍ၿဖဲေပးသည္။ ဇင္ျဖဴသိပ္ၿပီး
လုိလားေနတာကုိသိေသာ ကုိသက္က သူ႔လီးႀကီးကုိဆက္၍သြင္းသည္။ ဒီတစ္ခါေတာ့ ဇင္ျဖဴသက္ေတာင့္သက္သာျဖင့္ခံေနသည္။ ကုိသက္၏လီးႀကီးက တအိအိျဖင့္ဇင္ျဖဴ၏ေစာက္
ဖုတ္ထဲသုိ႔ တအိအိ၀င္၍သြားသည္။ ဇင္ျဖဴ၏ ေစာက္ေခါင္းထဲသုိ႔ လီးႀကီးတစ္ဆုံး၀င္သြားေသာအခါ ဆီးခုံႏွစ္ခုျပားေနေအာင္ ဖိကပ္၍သြားသည္။ ကုိသက္က သူ႔လီးႀကီးကို ဇင္ျဖဴ၏
ေစာက္ေခါင္းထဲခဏၿငိမ္ထားၿပီးမွ ေျဖးေျဖးခ်င္းျပန္၍ွဆြဲထုတ္လုိက္သည္။ ဇင္ျဖဴ၏ေစာက္ဖုတ္ႏႈတ္ခမ္းသားေလးမ်ားက လီးႀကီးနဲ႔အတူကပ္၍ အျပင္သုိ႔စူထြက္လာသည္။ လီးႀကီးကုိ`
ဒစ္ဖ်ားေလးသာလွန္တဲ့အထိ ဆြဲထုတ္လုိက္ၿပီးမွ ျပန္ၿပီးေျဖးေျဖးခ်င္းသြင္းလုိက္ျပန္သည္။ မာေတာင္ေနေသာ လီးႀကီးက ေဖာင္းအိေနေသာေစာက္ဖုတ္ထဲသုိ႔ တအိအိ၀င္သြားလုိက္
ေျဖးေျဖးခ်င္းျပန္ထြက္လာလုိက္ႏွင့္ ကၽြန္မစိတ္ထဲ အသဲေတြယားလာသည္။
“ကုိ….ကုိ….ျမန္ျမန္ေလးေဆာင့္ေပး…ေဆာင့္….ေဆာင့္….ဟင့္…ဟင့္´´
ဇင္ျဖဴက အားမလုိအားမရျဖင့္ေျပာသည္။
“ျပြတ္…ျပတ္…စြပ္….ျပြတ္….ဒုတ္…အင့္…အင့္…အေမ့…´´
ကုိသက္က ဇင္ျဖဴ၏တင္သားအိအိႀကီးေတြကုိ သူ႔လက္ႏွစ္ဖက္ႏွင့္ဆုပ္ကုိင္ၿပီး ဆြဲဆြဲမကာေဆာင့္သည္။ လီးႀကီးက ဇင္ျဖဴ၏ေစာက္ပတ္ထဲသုိ႔ ၀င္လုိက္ထြက္လုိက္သြက္သြက္
လက္လက္ႀကီးျဖစ္ေနသည္။ ဇင္ျဖဴ၏ ႏုိ႔အုံေလးမ်ားတုန္ခါလႈပ္ရမ္း၍ေနသည္။
“ျပြတ္…ျပတ္…စြပ္….ျပြတ္….ဒုတ္…အင့္…အင့္…အေမ့…အုိး…အား…ကုိ….အင့္..အင္..ကုိ…အုိး..အင့္…အား´´
ဇင္ျဖဴ ျဖတ္ျဖတ္လူး၍ ေကာ့ေကာ့ေပးရင္းေစာက္ဖုတ္ထဲမွ ျဖဴျဖဴျပစ္ျပစ္အရည္ေတြ ယုိ၍စီးက်လာသည္။ ဇင္ျဖဴၿပီးသြားၿပီ…။ သူတုိ႔ကုိၾကည့္ေနတဲ့ ကၽြန္မလဲ ယားယားတက္လာတာ
မေျပာပါနဲ႔ေတာ့….ကုိသက္ကလည္း သူ႔ေဆာင့္အားကုိ လုံး၀မေလွ်ာ့ဘဲ အတင္းဖိကပ္ၿပီးေဆာင့္လုိးေနရာမွ ခဏအၾကာမွာေတာ့….
“အား….အား..အ…အား´´
မ်က္ႏွာ႐ႈံ႕မဲ့ကာၿငီးတြားလုိက္ၿပီး သုတ္ရည္ေတြကုိ ဇင္ျဖဴ၏ေစာက္ေခါင္းထဲ ပန္းထည့္လုိက္ေတာ့သည္။ ၿပီးေတာ့ ဇင္ျဖဴ၏ကုိယ္လုံးေလးကုိ ငုံ႔၍ဖက္လုိက္ၿပီးႏွစ္ေယာက္သား ၿငိမ္က်
သြားၾကေတာ့သည္။ ဒီေတာ့မွ ကၽြန္မလဲအသက္ကုိ၀ေအာင္႐ႈလုိက္ၿပီး ေနရာကလွည့္ၿပီးထြက္ခဲ့ပါသည္။ အလုိလုိေနရင္း ကၽြန္မတစ္ကုိယ္လုံး ႏုံးခ်ိေနတာေၾကာင့္ ေျခလွမ္းေတြကုိ
မလွမ္းခ်င္လွမ္းခ်င္၊ ေျခေထာက္ေတြကုိအႏုိင္ႏုိင္သယ္ၿပီး အိမ္သုိ႔ျပန္လာခဲ့ပါေတာ့သည္။ ကၽြန္မအိမ္ကုိ ျပန္ေရာက္တာနဲ႔ပဲ ဘာမဆုိင္ညာမဆုိင္ဇင္ျဖဴတုိ႔အတြဲကုိၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မတစ္
ကုိယ္လုံးႏုံးခ်ိေနတာေၾကာင့္လည္း လန္းသြားေအာင္ေရခ်ဳိးလုိက္ဦးမည္ဟု စိတ္ကူး၍အ၀တ္အစားေတြကုိခၽြတ္ၿပီး ထဘီရင္လ်ားလုိက္ပါသည္။ ဒီအခ်ိန္မွာဘဲ လူတစ္ေယာက္က ကၽြန္မ
ကုိေနာက္ကေနႀကံဳးဖက္ၿပီး ကၽြန္မရဲ႕ေရွ႕ကမုိ႔ေမာက္ေနတဲ့ ရင္သားအစုံကုိပါ လက္၀ါးနဲ႔တပါတည္းအုပ္ညွစ္ၿပီးကုိင္လုိက္သည္။
“အေမ့….အုိ….ကုိ…ကုိထူးေမာ္…ရွင္…ရွင္…´´
ကၽြန္မအတင္းရုန္းေပမယ့္ ကၽြန္မတစ္ကုိယ္လုံးသူ႔ရင္ခြင္ထဲေရာက္ေနၿပီး ဘယ္လုိမွရုန္းမထြက္ႏုိင္ျဖစ္ေနပါသည္။ သူက ကၽြန္မရဲ႕ႏို႔ႏွစ္လုံးကုိ မိမိရရႀကီးဆုပ္ကုိင္ထားၿပီး သူ႔ဆီးခုံက
အေခ်ာင္းႀကီးကလည္း ကၽြန္မရဲ႕ကားကားစြင့္စြင့္တင္သားအေပၚမွ အေသဖိကပ္ထားပါသည္။
“အို….ကုိထူးေမာ္…လႊတ္…လႊတ္…´´
သူ႔လက္ႀကီးေတြကလည္းတအားသန္တာဘဲ ကၽြန္မဘယ္လုိမွရုန္းမထြက္ႏုိင္ဘူး။ သူက ကၽြန္မကုိဖက္ထားလွ်က္ကေန ေဘးမွာရွိတဲ့ကုတင္ေပၚအတင္းလွဲသိပ္ေနသည္။ ႏွစ္ေယာက္
သားလုံးေထြးေနတဲ့ အေနအထားမွာကၽြန္မရဲ႕ ရင္လ်ားထားတဲ့ထဘီေလးက ကၽြတ္က်သြားခိ်န္မွာေတာ့ ကၽြန္မအံံ့အားသင့္ေၾကာက္လန္႔လုိ႔ေတာင့္ခံထားတဲ့ အင္အားေလ်ာ့သြားတဲ့
အခ်ိန္မွာဘဲကုိထူးေမာ္က အတင္းဖိကပ္ၿပီးသိပ္လုိက္တာေၾကာင့္ ကၽြန္မဟာကုတင္ေပၚမွာပက္လက္ေလးလဲက်ကာျဖစ္သြားရပါသည္။ ကုိထူးေမာ္ကေတာ့ သူ႔ကုိယ္လုံးႀကီးနဲ႔ကၽြန္မ
ရင္ဘတ္ေပၚကေနဖိထားပါသည္။
“လႊတ္….လႊတ္…ကၽြန္မကုိလႊတ္…´´
“မရုန္းပါနဲ႔ ခင္သက္ဦးရာ…´´
“ရွင္…ရွင္…ကၽြန္မကုိ…ဘာ…ဘာ….´´
ေအာ္ဟစ္ရုန္းကန္ေနတဲ့ကၽြန္မရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းသားႏွစ္လႊာကုိ အတင္းဖိကပ္စုပ္နမ္းလုိက္ရုံမက သူ႔လက္တစ္ဖက္ကလဲ လုံးက်စ္မာတင္းေနတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ႏုိ႔ေလးေတြကုိအုပ္ကုိင္ပြတ္သပ္ၿပီး
ေနပါသည္။ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲေရာက္ၿပီးႏုိ႔ေတြကုိပါ ဆုပ္နယ္ေနေတာ့အစိမ္းသက္သက္ ကၽြန္မဟာလိပ္ျပာလြင့္စင္မတတ္ ထိတ္လန္႔တုန္လႈပ္မိေနပါသည္။ ကၽြန္မ
တုန္တုန္ယင္ယင္နဲ႔ ကုိထူးေမာ္ရဲ႕ကုိယ္လုံးႀကီးကုိ အတင္းတြန္းဖယ္ပစ္မိေနသည္။
“အား…အင္း..အင္း…ကုိထူးေမာ္….မလုပ္..ပါနဲ႔…အြန္႔…´´
ဘယ္လုိဘဲတြန္းဖယ္ေနေပမယ့္ အသက္႐ႈသံတ႐ႈး႐ႈးနဲ႔ေဇာထန္ေနေသာ ကုိထူးေမာ္ကုိမတြန္းလွန္ႏုိင္ပါ။
“ျဗစ္….ျပြတ္….ျပတ္….ျပြတ္…´´
“အုိး..အုိး…´´
ကၽြန္မတစ္ကုိယ္လုံးတုန္ခါသြားရပါသည္။ သူကကၽြန္မႏို႔သီးေလးေတြကိုကုန္းၿပီးစုိ႔လုိက္ၿပီေလ။ သူ႔ပစၥည္းႀကီးကလည္းမာမာေတာင့္ေတာင့္ႀကီးနဲ႔ ကၽြန္မရဲ႕ေပါင္ေတြကုိထုိးမိေနပါသည္။
တစ္ခါမွ်မခံစားရဘူးေသာ၊ ထူးကဲေသာအထိအေတြ႔မ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္မခင္သက္ဦး၏ အျမင္အာရုံမ်ားေ၀၀ါး၍လာရပါသည္။ ဗုိက္ေပၚထိေရာက္ေနေသာ ကၽြန္မထဘီေလးကုိ သူက
အတင္းဆြဲခၽြတ္လုိက္ေတာ့ ကၽြန္မလက္ေလးတစ္ဖက္က ကမန္းကတန္းလုိက္ၿပီးထဘီေလးကုိဆြဲေပမယ့္မမွီေတာ့ပါ။ ထဘီကကြင္းလုံးကၽြတ္ထြက္သြားေလရာ ပူေႏြးမာေက်ာ၍ေနေသာ
ကုိထူးေမာ္၏လီးႀကီးက ကၽြန္မ၏ဆီးခုံေလးေပၚေမးတင္၍သြားသည္။ ကၽြန္မ၏ စအုိ၀ႏွင့္ေစာက္ဖုတ္ေလးရႈံ႕၍သြားမိသည္။ သူ႔…..ဟာႀကီး….ငါ့ဟာ ေလးထဲ၀င္…..၀င္ေတာ့မယ္….
ကၽြန္မအံႀကိတ္ၿပီး ရုန္းဖယ္လုိက္မိျပန္သည္။
“မရုန္းပါနဲ႔.. ခင္သက္ဦးရာ…´´
“ဟင့္အင္း….ဟင့္အင္း….ဖယ္…ဖယ္…´´
မ်က္လုံးကုိစုံမွိတ္ၿပီး ကၽြန္မဇြတ္ျငင္းသည္။ ရုန္းကန္ေနတဲ့ၾကားက သူ႔လီးႀကီးကေစာက္ဖုတ္အကြဲေၾကာင္းေလးအတုိင္း ေလွ်ာတုိက္၍ပြတ္ဆင္းသြားၿပီး ကၽြန္မဖင္ၾကားေလးထဲကုိ
၀င္ေရာက္သြားပါသည္။
“ဖယ္…ဖယ္္ဆုိ…..ဖုံး….ဖုံး…´´
ကၽြန္မအတင္းရုန္းၿပီးသူ႔ေက်ာကုန္းႀကီးကုိ လက္သီးဆုပ္နဲ႔တအားထုထုပစ္လုိက္မိသည္။
“ကဲ….ကြာ..´´
သူက ကၽြန္မရဲ႕ႏုိ႔တစ္လုံးကုိငုံ႔၍စုိ႔လုိက္ျပန္ၿပီး လက္ႀကီးတစ္ဖက္က ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ဗုိက္ႏွစ္ခုအၾကားထဲတုိး၀င္သြားကာ ကၽြန္မေစာက္ဖုတ္အုံေလးကုိဖြဖြေလးဆုပ္နယ္ၿပီး
ပြတ္ပါသည္။ သူ႔လီးႀကီးကလည္းကၽြန္မေပါင္ရင္းကေနဖင္ၾကားထဲတုိး၀င္ေနသည္။ ကၽြန္မေစာက္ပတ္ထဲမွာ ယားတက္လာတာမေျပာပါနဲ႔ေတာ့…. တင္းတင္းေစ့ကပ္ေနတဲ့ေစာက္ပတ္
ႏွစ္ျခမ္းၾကားကေန အရည္မ်ားယုိစိမ့္၍က်လာသည္။ ကၽြန္မတစ္ကုိယ္လုံးေခၽြးေတြျပန္ကာ ေမာလဲေမာ၊ ႏုံးလဲႏုံး၊ တစ္ကုိယ္လုံးမလႈပ္ႏုိင္ေတာ့ပါ။ အားအင္ေတြေပ်ာက္ကြယ္သြားပါၿပီ။
(၄)
ကုိထူးေမာ္က ကၽြန္မရဲ႕ရင္ဘတ္ကုိ သူ႔လက္တစ္ဖက္နဲ႔ဖိေထာက္ထားရင္း က်န္လက္တစ္ဖက္က ကၽြန္မ၏ေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းကုိဆြဲၿဖဲကာ သူ၏လီးႀကီးကုိအရင္းမွကုိင္၍ ကၽြန္မအဖုတ္ေလး
ထဲထုိးထည့္ရန္ ႀကိဳးစားလုိက္သည္။ အရြယ္ႏွင့္မမွ်ေအာင္ ေဖာင္းၾကြမုိ႔ကားေနေသာ ေစာက္ဖုတ္ႏႈတ္ခမ္းသားႏွစ္ခုကုိၿပဲဟကာ လီးကုိဒစ္ျမဳပ္ရုံမွ်ေတ့သြင္းလုိက္သည္။
“ျဗစ္…အေမ့..´´
ၿပီးေတာ့လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ကၽြန္မႏုိ႔ေလးေတြကုိကုိင္ၿပီး လီးကုိထပ္ၿပီးဖိသြင္းလုိက္ျပန္သည္။
“ျဗစ္…ျဗစ္…အား…အမေလး…အား….အား…´´
အတင္းၾကံဳးေအာ္လုိက္ေပမယ့္ အသံကလည္ေခ်ာင္း၀မွာတုိး၍သြားသည္။ သူ႔လီးႀကီးရဲ႕အေတြ႔ကလည္း ကၽြန္မတစ္ကုိယ္လုံးကုိ ခ်ဳပ္ကုိင္လုိက္သည္။
“ျဗစ္….အား….ျဗစ္…ျဗစ္…အား…အီး´´
၀င္သြားၿပီ လီးႀကီးကၽြန္မအဖုတ္ေလးထဲ တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ႀကီး၀င္သြားသည္။ ကၽြန္မခႏၶာကုိယ္တစ္ခုလုံး တစ္စစီၿပိဳကြဲသြားသလုိခံစားလုိက္ရသည္။ နာက်င္စြာေအာ္ဟစ္ရင္း
ေပါင္ႏွစ္ဖက္ကုိေဘးသုိ႔ၿပဲကားေပးလုိက္မိျပန္သည္။
“ျဗစ္….ျဗစ္…အား…အီး…နာ….တယ္´´
နာလြန္းလုိ႔ေစာက္ပတ္ႏႈတ္ခမ္းသားေတြ တစ္ဆတ္ဆတ္တုန္ၿပီးၿငီးျငဴပစ္လုိက္မိသည္။ မ်က္စိထဲမွာ မီး၀င္း၀င္းေတာက္သြားသည္။ ကုိထူးေမာ္ကလည္း လီးႀကီးကုိအေပၚမွေန၍
အတင္းဖိကပ္ထုိးစုိက္လုိက္ျပန္သည္။
“ျဗစ္….ျဗစ္´´
“အား…နာ…တယ္…ျဗစ္ဒုတ္…ျဗစ္ဒုတ္….အား..အား´´
ကုိထူးေမာ္က မၾကားသလုိႏွင့္ႏို႔ႏွစ္လုံးကုိ ခပ္ရြရြေလးဖိပြတ္ၿပီးနီရဲေနတဲ့ ႏို႔သီးေခါင္းေလးႏွစ္ခုကုိလက္ၾကားထဲထည့္ညွစ္၍ ပြတ္ရင္းလီးႀကီးကုိထပ္၍ဖိခ်လုိက္ျပန္သည္။
“ျဗစ္….ျဗစ္´´
“အမေလး….အား….အ…ကြဲ….ကြဲ…သြားၿပီ….အား…ကၽြတ္….ကၽြတ္….ကၽြတ္…..´´
ေစာက္ပတ္ေအာက္နားစပ္ေလးကြဲသြားၿပီး ေသြးစေလးေတြထြက္လာသည္။ ႀကီးထြားလွေသာလီးႀကီး၏လုံးပတ္က ကၽြန္မ၏ေစာက္ဖုတ္ေလးနဲ႔မမွ် ေစာက္ေစ့ေလးမွာတဆတ္ဆတ္
တုန္ခါေနသည္။ သူ႔လီးႀကီးတဆုံး၀င္သြားၿပီျဖစ္ၿပီး…….ကၽြန္မမွာနာက်င္လြန္းသျဖင့္ လူးလြန္႔၍ေနရသည္။ ကုိထူးေမာ္ကလည္းသူ႔စိတ္ေတြထိန္းမရျဖစ္လာပုံရကာ ကြဲသြားတာကုိသိ
ေပမယ့္လည္းအေပၚမွေန၍အတင္း အဆက္မျပတ္လုိးေညာင့္ေနသည္။
“ျဗစ္….ျဗစ္….စြပ္…စြပ္´´
“အား…အား….ေတာ္ၿပီ….အီး…အား…အမေလး´´
တအီးအီး တအားအားျဖင့္ၿငီးျငဴရုန္းကန္ေနရင္းမွ ကၽြန္မဟာအံႀကိတ္ၿပီးမ်က္စိစုံမွိတ္ကာခံေနမိသည္။
“ျပြတ္….ျပြတ္…စြပ္….စြပ္….အင္း…အား…အီး…အား…..အ…အ…´´
အတန္ၾကာေတာ့ ကၽြန္မေစာက္ေခါင္းတစ္ေလွ်ာက္က်င္ၿပီး အီဆိမ့္လာသည္။
“ျပြတ္…..ျပြတ္….ကုိ….ကုိထူး….အ…အ…အီး…အမေလး….အား´´
ကၽြန္မတစ္ကုိယ္လုံးတုန္တက္သြားၿပီး ျပြတ္ကနဲ ျပတ္ကနဲ သုတ္ရည္ေတြပန္းထြက္မိေအာင္ေကာင္း၍သြားရသည္။ ကၽြန္မ ပထမဆုံးအလုိးခံရတဲ့အရသာဟာ ေျပာမျပတတ္ေအာင္
ေကာင္းမြန္လွၿပီးမွိတ္ထားတဲ့ မ်က္စိထဲမွာ၀င္းလက္သြားသလုိ တစ္ကုိယ္လုံးလဲတစ္ဆတ္ဆတ္တုန္ကာ ေကာင္းလြန္းလွပါသည္။ ေလထဲကုိေျမာက္တက္သြားသလုိ ရင္ထဲမွာတလွပ္လွပ္
ႏွင့္နင့္ကနဲ ေအးကနဲ ရွိလွပါသည္။
“ကုိ….ကိုထူး…..ခင္သက္ရင္ထဲမွာတစ္မ်ဳိးႀကီးဘဲ…..´´
ကုိထူးေမာ္က ကၽြန္မကုိျပံဳးၿပီးၾကည့္သည္။ သူကေတာ့ဆက္ၿပီးေညွာင့္ၿမဲ ေဆာင့္ၿမဲပါ။ ၿပီးေတာ့သူ႔လက္ေတြကလည္း ကၽြန္မရဲ႕ႏုိ႔ေလးေတြကိုဆုတ္ေခ်ပြတ္သပ္ေနျပန္သည္မုိ႔ ကၽြန္မမွာ
ေစာက္ဖုတ္ထဲသုိ႔လီးႀကီးက မတန္တဆထုိး၀င္လာတာေၾကာင့္ နာက်င္တာကတစ္မ်ဳိး၊ ပြတ္သပ္ထိုးဆြမႈအရသာမ်ားကတစ္ဖုံ အေကာင္းနဲ႔အဆုိးဒြန္တြဲခံစားေနမိၿပီး အရွက္အေၾကာက္
ေတြေပ်ာက္ကြယ္ကာ….ခံ၍ေကာင္းလာသည္မို႔ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းကုိ အစြမ္းကုန္ၿပဲကား၍ေကာ့ေကာ့ေပးမိသည္။
“စြပ္….စြပ္….ျဗစ္….ျဗစ္´´
“အင့္…အင့္…ဟင့္…´´
“ခင္သက္…ေကာင္းလာၿပီမို႔လား…´´
“ဘာေကာင္းတာလဲ..သိဘူး….သြား´´
ကၽြန္မႏႈတ္ခမ္းစူကာ အမူပုိပုိေလးသူ႔ကုိေျပာလုိက္မိသည္။
“ျဗစ္…ျဗစ္…စြပ္…စြပ္´´
“အ…အင့္…အင့္…အ…အ..´´
“ခင္သက္…ဘာလုိ႔ ေစာေစာကလုိေအာ္ဟစ္ၿပီး မရုန္းေတာ့တာလဲ….´´
“ကၽြတ္….ဘာေတြေျပာေနမွန္းလဲသိဘူး…ကြာ…ကုိထူးကလဲ…စကားမမ်ားနဲ႔လုပ္…မွာ လုပ္….´´
“စြပ္…ျပြတ္…ျပြတ္…စြပ္…စြပ္…အင့္…အင့္….အ..အ..အင့္´´
ကၽြန္မေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းကုိ အစြမ္းကုန္ၿဖဲကားေပးလုိက္သျဖင့္ ကုိထူးေမာ္က သူ႔လီးႀကီးကုိအစြမ္းကုန္ဆက္တုိက္ႀကီးေဆာင့္သြင္းပစ္လုိက္ရာ ကၽြန္မေစာက္ေခါင္းထဲရွိအရည္မ်ားေၾကာင့္
လီး၀င္လီးထြက္ေခ်ာေမြ႔ၿပီး ေဆာင့္ခ်က္မ်ားမွာထိမိလွသလုိ အသံမ်ားကလည္းဆူညံလြန္လွသည္။
“စြပ္….ျပတ္…ပလပ္….ျပြတ္…ျပြတ္….စြပ္….စြပ္….အင့္..အင့္……စြပ္….ျပြတ္….ျပတ္….´´ လုပ္လဲလုပ္ႏုိင္တဲ့သူရွင္ ခုထိလုိးလုိ႔ေကာင္းတုန္း…
ကၽြန္မသည္ပထမဆုံးအေတြ႔အၾကံဳမုိ႔ ေၾကာက္လန္႔ထိတ္လန္႔ၿပီး ရုန္းကန္ျငင္းဆန္ခဲ့ေသာ္လည္း တကယ္တန္းေစာက္ပတ္ထဲလီး၀င္သြားၿပီး ဆက္တုိက္ႀကီးလုိးေညွာင့္တာခံလုိက္ရျပန္
ေတာ့ ကာမအရသာေတြကတစ္ကုိယ္လုံးျပန္႔ႏွံ႔သြားၿပီး အီဆိမ့္သြားကာခံလုိ႔ေကာင္းလွသျဖင့္ ေအာက္မွေန၍ဖင္ေလးကုိ ပင့္ပင့္ေျမွာက္ေႃမွာက္ေပးၿပီး အလုိးခံေနပါသည္။
“ျပြတ္….စြပ္….စြပ္…..အင့္…အင့္…စြပ္…စြပ္´´
“ခင္သက္က အေပးေကာင္းလာၿပီ..´´
“ကၽြတ္…ဘာလဲ…ေျပာနဲ႔….ကုိထူးေနာ္…ဘာမွန္းလဲမသိဘူး….´´
“ျပြတ္….စြပ္….စြပ္…..အင့္…အင့္…စြပ္…စြပ္´´
ကုိထူးေမာ္လည္း အရွိန္ရလာပုံရၿပီး ကၽြန္မရဲ႕ႏုိ႔ေတြကုိစုံကုိင္ၿပီး ဖိဖိေဆာင့္ေနသည္။ တစ္ေျဖးေျဖး ကၽြန္မရဲ႕တစ္ကုိယ္လုံးလဲ အီဆိမ့္လာၿပီးစိတ္ထဲမွာ မခ်င့္မရဲနဲ႔ ေစာက္ဖုတ္ထဲကုိ
အတင္းႀကီးေဆာင့္ေဆာင့္၀င္ေနတဲ့ သူ႔လီးႀကီးကုိ ကၽြန္မေစာက္ဖုတ္နဲ႔ညွစ္ညွစ္ေပးမိပါသည္။ ထုိအခါမ်ဳိးတြင္ ကၽြန္မကုိစုိက္ၾကည့္၍လုိးေနေသာ ကုိထူးေမာ္၏မ်က္လုံးမ်ားမွိတ္မွိတ္သြား
သည္ကုိ ကၽြန္မမ်က္လုံးဖြင့္အၾကည့္တြင္ ေတြ႔ျမင္လုိက္ရပါသည္။
“စြပ္…ျပြတ္…ျပြတ္…စြပ္….စြပ္´´
“အား…..အား….ေကာင္းလုိက္တာ…ခင္သက္ရာ….ဟင္း….´´
“စြပ္…စြတ္…ဒုတ္..ဒုတ္´´
“အာ….အာ…ေဆာင့္…ေဆာင့္…ဟင္းဟင္း….တအားေကာင္းတာဘဲ….ခင္သက္ ဘယ္လုိျဖစ္လာမွန္းမသိဘူး…..ကုိထူးေဆာင့္….ေဆာင့္….အား….အား….အီး….´´
ကၽြန္မအားမလုိအားမရျဖစ္လာကာ ကုိထူးလည္ပင္းႀကီးကုိ ကၽြန္မလက္ေလးႏွစ္ဖက္က ဖက္တြယ္လုိက္ၿပီး ေပါင္ႏွစ္ေခ်ာင္းကုိ အစြမ္းကုန္ၿဖဲကားၿပီး ဖင္ေလးကုိေကာ့ေပးလုိက္ရာ
ကၽြန္မေစာက္ေခါင္းတစ္ေလွ်ာက္ အီဆိမ့္က်င္တက္၍ ေျခဖ်ားလက္ဖ်ားေလးမ်ား ဇုိးဇုိးဇတ္ဇတ္ျဖစ္သြားရေအာင္ေကာင္းသြားရၿပီး ကၽြန္မသုတ္ရည္မ်ားကုိဒုတိယအႀကိမ္ပန္းထုတ္လုိက္
မိသည္။ မၾကာခင္မွာဘဲ ကုိထူးရဲ႕လီးႀကီးထိပ္မွ သုတ္ရည္ပူပူေႏြးေႏြးျပစ္ျပစ္ခဲခဲမ်ားက ကၽြန္မေစာက္ေခါင္းထဲကုိ တဖ်င္းဖ်င္းပန္းထည့္ၿပီး သုံးေလးခ်က္မွ်ဖိေဆာင့္ပစ္လုိက္ေလေတာ့ သည္။
(ၿပီးပါၿပီ)

No comments: