Thursday 12 May 2016

မိႏွင္း။

က်ေနာ္အကို တစ္ေယာက္ သေဘၤာမွာ မထမတန္း အရာရွိ(Chief Officer) ျဖစ္ေတာ့ အသက္က ၃၀ ေရာက္ၿပီ၊ လုပ္ရည္ကိုင္ရည္နဲ႔ ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈကရွိေနေတာ့ သေဘၤာသားျဖစ္ကတည္းက လိုက္ရတဲ့ သေဘၤာ၊ ကုန္းေပၚအမ်ားဆံုးေနရမွ ၃ လေလာက္ပဲ၊ သေဘၤာအရာရိွျဖစ္ေတာ့ ညီျဖစ္တဲ့က်ေနာ္ကပဲ သူငယ္ခ်င္းေကာင္မေလးေတြနဲ႔ ေတြ႔ေပးၿပီး ေလွာ္ေပးလိုက္တာ သူငယ္ခ်င္းထဲက မိႏွင္းနဲ႔ အိမ္ေထာင္က်ေလေရာ၊ မဂၤလာေဆာင္ၿပီး ကြန္ဒိုတစ္ခုမွာ အခန္းဝယ္လို႔ သီးသန္႔ေနၾကတယ္ေလ၊ အကိုနဲ႔ ယူလိုက္လို႔ မရီးသာျဖစ္လာတယ္၊ က်ေနာ္တို႔က သူငယ္ခ်င္းလို႔ပဲ ေပါင္းသင္းခဲ့တာၾကာခဲ့ေတာ့၊ မရီးလို ေလးစားၾကည့္လို႔ကို မရ၊ သူက ေျပာင္သလိုေနာက္သလိုနဲ႔ က်ေနာ္ကို လာေဟာက္ေသးတာ က်ေနာ္ကလဲ ဂရုမစိုက္၊
အကို သေဘၤာက ျပန္ဆင္းလာၿပီး ရန္ကုန္မွာ နားေနတဲ့ အခ်ိန္ဆိုလဲ က်ေနာ္က သူတို႔အိမ္ကို အဝင္အထြက္မပ်က္၊ အေမအိမ္မွာ အိပ္လိုက္ သူတို႔အိမ္မွာ သြားအိပ္လိုက္နဲ႔၊ အထူးသျဖင့္ အရက္ေသာက္ၿပီးရင္ အကိုတို႔အိမ္မွာ အိပ္ခန္းပိုေတြက ရွိေနေတာ့ ဝင္ေခြေနေရာ၊ အကိုအလဲ အိမ္မွာ လူေအး၊ အိမ္မွာရွိေနရင္ စာအုပ္ေတြဖက္ၿပီး တစ္ေယာက္ထဲ ၿငိမ့္ေနတတ္တာ၊ က်ေနာ္ကိုလဲ သူ႔ထက္အငယ္ဆိုေတာ့ ဘာမွမေျပာ၊ သူ႔မိန္းမနဲ႔ က်ေနာ္ကလဲ သူငယ္ခ်င္းေတြဆိုေတာ့ က်ေနာ္ကေတာ့ အိမ္ကို ဝင္ခ်င္သလိုဝင္ ထြက္ခ်င္သလိုထြက္၊ အိမ္ေသာ့ အပိုတစ္ေခ်ာင္းေတာင္ က်ေနာ္ကို ေပးထားရတဲ့အထိပဲ၊ သေဘၤာျပန္တက္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အကိုက က်ေနာ္ကို အထူးမွာတယ္၊ သူ႔မိန္းမကို ဂရုစိုက္ေပးဖို႔ရယ္ အိမ္မွာ သြားေနေပးဖို႔ရယ္ေပါ့၊ က်ေနာ္စိတ္ထဲ အကိုရဲ႕ အိမ္ထက္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ အိမ္လို႔သာ စိတ္ထဲမွာ ထင္ေနမိခဲ့တယ္၊
ဒီေကာင္မကလဲ အိမ္ေထာင္က်ေတာ့မွာ အေနအထိုင္ကလဲ ပိုပတ္စက္လာတယ္၊ သူတို႔ အိမ္ထဲ က်ေနာ္ရွိေနတာေတာင္ ႏို႔ႏွစ္လံုး တရမ္းရမ္းနဲ႔ အတြင္းခံမဝတ္ပဲေနတတ္တာ၊ သူငယ္ခ်င္းဘဝတုန္းက အေပၚယံေလာက္ပဲ ေတြ႔ဖူးခဲ့တာ၊ အခုေတာ့ ႏွိ႔ႏွစ္လံုးကိုလဲ အကၤ် ီလည္ပင္းေပါက္ထဲကလည္း ျမင္ဖူးခဲ့ရၿပီ၊ ေအာက္စလြတ္ေနတာလဲ အခါခါရယ္၊ အစ္ကိုရွိေနတုန္းက ပံုစံအတိုင္းပဲ၊ အကိုက အရာရွိျဖစ္လာေတာ့ ၆ လတစ္ခါေလာက္ ျပန္လာတတ္တယ္၊ ၂ လေလာက္နားၿပီးရင္ ျပန္တက္ရေရာ၊ သူ႔ေယာကၤ်ား က်ေနာ္အစ္ကို မရွိရင္ အိမ္မွာ တစ္ေယာက္တည္းေနရတာ ပ်င္းလို႔ဆိုၿပီး က်ေနာ္သြားတဲ့ေနရာေတြ ေလွ်ာက္လိုက္ခ်င္ေနတာ၊ က်ေနာ္ကေတာ့ မေခၚဖူး၊ သူက သူငယ္ခ်င္းဆိုေပမယ့္ အရင္လိုမွမဟုတ္တာ၊ အိမ္ေထာင္သည္ေလ၊ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္တို႔က အသက္တူေတြဆိုေတာ့ ပတ္ဝန္းက်င္ကိုလဲ သတိထားရေသးတာ၊
ဒီလိုနဲ႔ ၂ ႏွစ္ေလာက္ၾကာေတာ့ သူတို႔လင္မယား ခေလးကလဲမရေသး၊ မိႏွင္းကလဲ အပ်ိဳလုပ္ေကာင္းတုန္း၊ က်ေနာ္လဲ မိႏွင္းကို မ်က္စိေနာက္လာေတာ့ "နင္တို႔လင္မယား ခေလးမယူေသးဘဲ ဘာလုပ္ေနၾကတာတုန္း" လို႔ေမးလိုက္ေတာ့ "ဟဲ့ေကာင္ ခေလးက မရေသးတာဟ…ငါလည္း ဘာမွ တားမထား…နင္အကိုလည္း ျပန္ေရာက္တဲ့ ႏွစ္လလံုးႀကိဳးစားတာပဲ….လူလည္း လွ်ာကိုထြက္ေရာပဲ" လို႔ ျပန္ေအာ္တာေပါ့၊ က်ေနာ္လည္း ရယ္ခ်င္စိတ္ကျဖစ္သြားၿပီး "နင္တို႔က အေပါက္ေရာ တည့္ေအာင္လုပ္ၾကရဲ႕လား" ျပန္ေအာ္ၿပီး က်ေနာ္လည္း သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ဘီယာေသာက္ဖို႔ လစ္သြားေရာ၊ အိမ္ခန္းတံခါးကို မိႏွင္းက လိုက္ပိတ္ရင္း "မသာေကာင္ နင္ညျပန္လာရင္ ဘယ္အေပါက္ကို နင့္အကိုလုပ္လည္း ျပမယ္" လို ျပန္ခံပက္တာေပါ့၊ က်ေနာ္လဲ တစ္ဟားဟား နဲ႔ ရယ္ရင္း အျပင္ထြက္သြားခဲ့တယ္ေလ၊
ဒီလိုေတြ ေျပာၾကတာကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ေတြမွာ မထူျခားဘူး၊ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဘဝကတည္းက လစ္လို႔ကေတာ့ အခ်င္းခ်င္းက ေဆာ္ေနၾကေလ၊ ညေရာက္ေတာ့ ၁၀ နာရီေလာက္မွာ က်ေနာ္အိမ္ျပန္လာတယ္၊ ဘီယာေသာက္ရတာလဲ ဒီေန႔ပိုၿပီး ခါးေနသလိုလို၊ အတူေသာက္တဲ့ ဝိုင္းထဲ အရက္ေသာက္တဲ့ သူကရွိေနေတာ့ က်ေနာ္ အေပါ့သြားတုန္း ဟိုေကာင္ေတြ က်ေနာ္ဘီယာခြက္ထဲ အရက္ေတြမ်ား ေရာထားသလားမသိ၊ က်ေနာ္တို႔ အခ်င္းခ်င္းကလဲ သိပ္စိတ္မခ်ရ လစ္ရင္ တီးၾကတာပဲ၊ တစ္ခါတေလ ခ်ိန္းတာေနာက္က်ရင္ အရက္ကို ေရမေရာရပဲ ႏွစ္ခြက္ေလာက္ အျပစ္ေပးတဲ့ သေဘာနဲ႔ ေသာက္ရေသးတာ၊ အခုေတာ့ အေတာ္ကို မူးေနတယ္၊ အိမ္အျပန္လမ္းမွာ ေျခေထာက္ေတြကုိတည့္ေနေအာင္ ႀကိဳးစားၿပီး လမ္းေလွ်ာက္ေနေသာ္လည္း ကိုယ္ဟာကို ျပန္သိေနတယ္ တစ္လမ္းလံုးျပည့္ေနေတာ့မွာ၊
အိမ္ရာဝင္း ဂိတ္ေပါက္ေရာက္ေတာ့ လံုၿခံဳေရး ငနဲက ေစာ္ကားေမာ္ကားေျပာေသးတာ "ဆရာ လိုက္ပို႔ရမလား" တဲ့၊ လမ္းေပၚက အေလနတ္ေတာ့ ေခြးက မခန္႔ေလးစားနဲ႔ ေန႔တိုင္းေတြ႕ဖူးေနတဲ့လူကို ထေဟာင္ေသးတယ္၊ ေခြးလဲ ေဟာင္မွာေပါ့ သူထမေဟာင္ရင္ က်ေနာ္ ေခြးကိုတက္နင္းမိေတာ့မွာ၊ ကြန္ဒိုေအာက္ေရာက္ေတာ့ ရွိေနတဲ့ လံုၿခံဳေရးဘဲကို ဂ်ိဳၾကည့္ ၾကည့္လိုက္ေသးတာ၊ ေအာင္မယ္ ဒီေကာင္ စပ္ၿဖီးၿဖီးနဲ႔ ဓာတ္ေလွခါးခလုပ္ကို ေျပးႏွိပ္ေပးတယ္၊ နံပါတ္ ၁၀ ခလုပ္ကိုႏွိပ္ အေပၚလဲတက္ေရာ ေခါင္းထဲမွာ တရိပ္ရိပ္နဲ႔ဗ်ာ၊ ပိုေတာင္ မူးလားသလားမသိ ေဘးက တန္းကိုကိုင္ထားရင္း အေတာ္ထိန္းေနရတယ္၊ ေရာက္ၿပီး အျပင္ထြက္လိုက္ၿပီး အခန္းကိုေရာက္ေအာင္ တစ္ျခားသူေတြရဲ႕ အခန္းေတြကို ေျခသံလံုေအာင္ ထိန္းလို႔ေလွ်ာက္ အျမန္လစ္တာေပါ့၊ က်ေနာ္ ေခြးလိုႏြားလို အရက္မူးေနတာ လူသိရင္ရွက္စရာ၊
အခန္းဝေရာက္ေတာ့ ေသာ့တံနဲ႔ ေသာ့ေပါက္ကို ထိုးေနတာ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ မတည့္ ေသာ့ခေလာက္က တံခါးကို ထိမိၿပီး အသံပဲထြက္ေနေတာ့တာ၊ ခဏေနေတာ့ မိႏွင္းက မွန္ဘီလူးေပါက္ကေန လာေခ်ာင္းၾကည့္ၿပီး တံခါးကိုဖြင့္ေပးလိုက္ေတာ့ အိမ္ထဲေရာက္သြားၿပီး မိႏွင္းကို "ငါမမူးေသးဘူး တံခါးဖြင့္ႏိုင္ေသးတယ္" လို႕ေျပာလိုက္ေတာ့ "နင္အေတာ္မူးေနတာပဲ" လို႔ ခ်ီးက်ဴးစကားေျပာေတာ့တာေလ၊ စၿပီ ကိုယ္ကမရစ္ရ သူစရစ္ေတာ့မယ္၊ က်ေနာ္လဲ ေပကပ္ၿပီး "မမူးေသးဘူးေဟ့….နင္တို႔လို လူမလုပ္ႏိုင္ေသးတဲ့ သူေတြအတြက္ သင္တန္းပိုု႔ခ်ႏိုင္ေသးတယ္" လို႔ေျပာရင္ ထိုင္ခ်လိုက္တာ ခံုေပၚမေရာက္ ၾကမ္းျပင္ေပၚက ေကာ္ေဇာေပၚ ေရာက္သြားေရာ၊
ေနာက္ေတာ့ မိႏွင္းက "ထမင္းစားဦးမလား..ငါလဲ ဗိုက္ဆာေနၿပီ… တစ္ေယာက္တည္း စားရမွာ ပ်င္းလို႔ နင့္ကိုေစာင့္ေနတာ" လို႔ေျပာေတာ့ က်ေနာ္ေခါင္းၿငိမ့္ ျပလိုက္တာေပါ့၊ က်ေနာ္မတ္တပ္ ျပန္ထတာေတာ္ေတာ္နဲ႔ မရ၊ မိႏွင္းက ပြစိပြစိေျပာရင္း လာထူေတာ့မွ ရပ္ႏိုင္ေတာ့တယ္၊ က်ေနာ္လက္ေမာင္းကို သူထိန္းေပးရင္ ထမင္းစားခန္းေရာက္လာၿပီး အသင့္ခူးေပးထားတဲ့ ထမင္းပန္ကန္က ဇြန္းနဲ႔ ခရင္းကိုကိုင္လို႔ စၿပီး စားေတာ့ "ဟဲ့ ထမင္းကို ပါးစပ္ေပါက္ တည့္ေအာင္ထည့္ေနာ္ အေပါက္မွားေနရင္ ဗိုက္မဝပဲ ျဖစ္ေနေတာ့မွာ" လို႔ ျပန္ရိေတာ့တာ၊ နာခ်င္ေနၿပီ၊ "ကဲ ၾကည့္စမ္း ငါကေတာ့ မီးမွိတ္ထားလဲ တည့္တည့္ပဲ" လို႔ ေျပာရင္း ထမင္းစားေနတာေပါ့၊ သူကေတာ့ ၿပံဳးစိစိနဲ႔ရယ္၊ ထမင္းစားၿပီးေတာ့ က်ေနာ္ ဧည့္ခန္းက ေကာ္ေဇာ္ေပၚမွာ သြားၿပီး လွဲၿပီးလိုက္ၿပီး သတင္းလိုင္းတစ္လိုင္းကို ၾကည့္ေနတာေပါ့၊
ခဏေနေတာ့ မိႏွင္းလဲ ထမင္းစားခန္းကထြက္လာၿပီး က်ေနာ္နဲ႔ မလွမ္းမကမ္း ေကာ္ေဇာ္ေပၚမွာ ထိုင္ရင္းတီဗီၾကည့္ေနတယ္ေလ၊ က်ေနာ္လဲ စကားေျပာမလို႔ သူဖက္လွည့္လိုက္ေတာ့ မူးေနတာေတြေပ်ာက္သြားၿပီး မ်က္စိက က်ယ္သြားတယ္၊ ေျခေထာက္တစ္ဖက္ကို ဒူးေထာင္လို႔ ထိုင္ေနတာ ဝတ္ထားတဲ့ ဂါဝန္ေအာက္စက လြတ္ေနၿပီး ေပါင္တံျဖဴျဖဴၾကားမွာ အေမႊးမဲမဲနဲ႔ ဖုတ္ဖုတ္ႀကီး၊ က်ေနာ္လဲ ေျပာမယ့္ စကားေတြေမ့သြားၿပီး "ဓာတ္ပံုေတြ ထြက္လာရင္ ငါ့ကိုလာေပး" လို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ မိႏွင္းက ရုတ္တရက္ မသိ၊ "ဟဲ့ ဘာေျပာတာလဲ" လို႔ ျပန္ေမးေတာ့ က်ေနာ္လဲ သူ႔ေပါင္ၾကားေနရာကို လက္ညိွဳးထိုးျပလိုက္မိတာ၊ မိႏွင္းက ရွက္ကိုးရွက္ကန္းနဲ႔ ျပင္ထိုင္လိုက္ၿပီး "မူးေတာ့ မူးတယ္…ဒါမ်ိဳးက် ျမင္တတ္တယ္" လို႔ျပန္ေျပာရင္း အိပ္ခန္းထဲကို ထြက္ေျပးသြားေလေရာ၊ က်ေနာ္လဲ သတင္းၾကည့္ေနရင္း အိမ္ေရွ႕ခန္းမွာတင္ အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္၊ အိမ္မက္ထဲမွာေတာင္ ဝတ္မံႈေရႊရည္နဲ႔ ႏွစ္ပါးဂေဟဆက္ ဖီးလ္ေတြတက္လို႔ လိင္ကိစၥကို ျပဳက်င့္ေနၾကတာေပါ့၊ ဝတ္မံႈေရႊရည္က က်ေနာ္အေပၚကိုတက္ထိုင္ၿပီး ရင္ဘတ္ကို သူ႔လက္နဲ႔ ေထာက္ ျမင္းစီးသလိုလုပ္ေနတုန္း မိႏွင္းကလဲ က်ေနာ္ရင္ဘတ္ကို လက္နဲ႔ ပြတ္လႈပ္ၿပီး လားႏိႈးေတာ့ က်ေနာ္လည္းႏိုးသြားခဲ့ရတယ္၊ "ေကာင္းခန္းေရာက္မွာကြာ…ဖီးလ္ငုပ္တယ္ မိႏွင္းရာ" လို႔ေျပာမိေတာ့ မိႏွင္းက "သိတယ္ေဟ့….ဧည့္ခန္းထဲမွာ နင့္ဟာႀကီးက ထိုးထိုးေထာင္ေထာင္ ျဖစ္ေနလို႔….အိပ္ခန္းထဲသြားအိပ္" လို႔ေျပာေတာ့တာ၊ နာရီၾကည့္မိေတာ့ ည ၁၁ နာရီေက်ာ္ေနၿပီ၊ အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ အခန္းထဲကို မသြားေသးဘဲ တီဗီကို ဆက္ၿပီထိုင္ၾကည့္ေနေသးတာ၊
မႏွင္းကလဲ မအိပ္ေသးဘဲ ဆိုဖာေပၚမွာ ထိုင္ရင္း "ေယာကၤ်ားကို လြမ္းလိုက္တာ" လို႔ စေျပာေလေရာ၊ "နင္တို႔ေပးစားလို႔သာ ယူခဲ့ရတာ… သေဘၤာသားမယား ျဖစ္ရတာ လြမ္းလို႔ေသေတာ့မယ္" တဲ့၊ "ဟိုက္….မိႏွင္းတစ္ေယာက္ေတာ့ ရစ္ၿပီ…….နင္လဲႀကိဳက္လို႔ ယူခဲ့တာေလ အခုမွာ လာရစ္မေနနဲ႔" လို႔ က်ေနာ္ကျပန္ေျပာမိေတာ့ "ရစ္တာမဟုတ္မဟုတ္ပါဘူးဟာ…. ညဆို အိပ္ရာထဲမွာ တစ္ေယာက္ထဲ ေငါင္းစင္းစင္း ဟာတာတာနဲ႔ အိပ္လို႔ကို မေပ်ာ္လို႔ပါ" တဲ့၊ စိတ္ေလတယ္ ဘာျပန္ေျပာရမွန္းမသိ၊ သူငယ္ခ်င္းလို ေျပာရမလား မရီးတစ္ေယာက္လို သေဘာထားၿပီး စကားေျပာရမလားမသိ၊ အေတာ္ဂြက်တဲ့ အေနအထား၊ "အိပ္ေဆးေသာက္အိပ္ဟာ" လို႔ေျပာလိုက္ေတာ့ မိႏွင္းက အထြန္႔တက္ၿပီး "ရဘူးဟ စိတ္က အိပ္ေပ်ာ္ခ်င္တာမဟုတ္ တစ္ေယာက္ထဲ အိပ္ရတာကို ပ်င္းေနတာ" လို႔ လွ်ာျပန္ရွည္ေနေတာ့ က်ေနာ္လဲ အျမင္ကပ္လာၿပီး "ငါ့နဲ႔ လာအိပ္ဟာ" လို႔ တလြဲႀကီး ေျပာပစ္လိုက္မိေရာ၊
ဆက္ေျပာေနရရင္ ဧည့္ခန္းထဲ ဆင္းရဲသားကားေတြ ရိုက္ျဖစ္ေတာ့မယ္ က်ေနာ္လဲ ထထြက္သြားၿပီး အိပ္ခန္းထဲကို ဝင္ခဲ့ေတာ့တယ္၊ သူကေတာ့ သူ႔စကားအတိုင္း ေငါင္းစင္းစင္းနဲ႔ ဧည့္ခန္းမွာ က်န္ခဲ့ပါေလေရာ၊ အိပ္ခန္းထဲေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္လဲ သြားတိုက္ မ်က္ႏွာသစ္ ညဝတ္အကၤ် ီလဲဝတ္ေနတုန္း မိႏွင္းတစ္ေယက္ အခန္းတံခါးဖြင့္လို႔ ဝင္လိုက္လာျပန္ေရာ၊ "အိပ္ပါန႔ဲဦးဟာ စကားေျပာရေအာင္ ငါပ်င္းလို႔ပါ" တဲ့၊ စၿပီ သူငယ္ခ်င္းဘဝတုန္းက ဂ်စ္က်တဲ့ အက်င့္ေတြနဲ႔ က်ေနာ္ကို ႏွိပ္စက္ေတာ့မယ္၊ "နင္ေရာ ရည္းစားမရေသးဘူးလား" တဲ့၊ လုပ္ၿပီ မစြံေသးတဲ့ ဂုဏ္သိကၡာကို စၿပီးေစာ္ကားၿပီ၊ "ရေသးဘူး…ငါ့ကုိ ႀကိဳက္မယ္လူ မရွိ နင္သိရဲ႕ သားနဲ႔ လာေမးမေနနဲ႔" လို႔ ေျပာမိတယ္၊ "ေအးေလ ဒါေၾကာင့္ နင္က လြမ္းတာ သတိရတာေတြ ငါျဖစ္ေနတာေတြကို ကိုယ္ခ်င္းမွ မစာတတ္တာ" ေျပာရင္း မိႏွင္းကငိုသံပါလာတယ္၊
က်ေနာ္လဲ "ကဲေဟ့ နင္မအိပ္ခ်င္ေသးလဲ ဒီအခန္းထဲမွာ အေခြၾကည့္ၾကမယ္….ၾကည့္မလား" လို႔ေမးလိုက္ေတာ့ မိႏွင္းက က်ေနာ္အိပ္ခန္းထဲက အေခြသြားေရြးၿပီး DVD စက္မွာ ထည့္လို႔ ဖြင့္လိုက္တယ္၊ ရီမုဒ္ေလး ကိုင္ၿပီး က်ေနာ္က အိပ္ရာေပၚမွာလွဲရင္း စၾကည့္၊ မိႏွင္းကလည္း က်ေနာ္ကုတင္ေပၚမွာ လာထိုင္ရင္း စၾကည့္မိေတာ့ Drama ကားေတြပဲ ပါတဲ့အေခြ၊ ေသၿပီ ဟိုခန္းဒီအခန္းေတြက ပါေတာ့မယ္၊ က်ေနာ္လဲ သူ႔ကို အျမန္ပဲ "ဟဲ့ အဲဒါခေလးၾကည့္လို႔မရတဲ့ ကားေတြဟ" ေျပာမိေတာ့ မိႏွင္းက "ငါက ခေလးမွ မဟုတ္တာ ၾကည့္မယ္" လုိ႔ ဆိုလာေတာ့ က်ေနာ္လဲ စိတ္ခ်ဥ္ေပါက္သြားၿပီး ၾကည့္ဟာလို႔ ေျပာၿပီး ခုတင္ေပၚမွာ ေျပာင္းျပန္လွဲ သူထိုင္ေနတဲ့ေနရာမွာ ေခါင္းအံုးေလးခ်လို႔ စၾကည့္တာေပါ့၊ ေတြ႔ပါၿပီ ကားစလို႔ ၁၅ မိနစ္ေက်ာ္ရယ္၊ မင္းသားနဲ႔ မင္းသမီးရဲ႕ အိပ္ရာခန္း၊ သူကလဲ က်န္ေနတဲ႔ ေခါင္းအံုးတစ္လံုးကို ယူၿပီး က်ေနာ္ေဘးမွာ လွဲၿပီး ဝမ္းလ်ားေမွာက္လို႔ အတူၾကည့္ေနေတာ့တာ၊
မိႏွင္းတစ္ေယာက္ မ်က္လံုးေလးျပဴး သက္ပ်င္းေလးေတြခ်လို႔ ၾကည့္ေနေတာ့တာေလ၊ က်ေနာ္လဲ သူ႔ကို စကားစလို႔ "အဲဒီအခန္းေတြေၾကာင့္ မၾကည့္နဲ႔လို႔ ေျပာတာဟ" ေျပာလိုက္ေတာ့ သူက "မိုက္တယ္ဟ" တဲ့၊ အေခြက NC-17 ရယ္ ေကာင္းခန္းေတြက ဆက္တိုက္လာတာ၊ ၾကာလာေတာ့ မိႏွင္းတစ္ေယာက္ ေမွာက္ခံုကေန ေဘးတေစာင္း လွဲလို႔ၾကည့္ရင္း က်ေနာ္ေပါင္ကိုေတာင္ လာခြထားေသးတာ၊ က်ေနာ္လဲ ၾကည့္ၿပီးသားဆိုေတာ့ အိပ္ခ်င္လာၿပီ၊ ေမွာက္ခုန္ေလးပဲ ေခါင္းအံုးေပၚမွာ မ်က္စိမွိတ္ထားရင္း အိပ္ၿပီေပါ့၊ ႀကိဳးစားၿပီးသာ အိပ္ေနတာ ေဘးမွာလူတစ္ေယာက္က ရွိေနေတာ့ ႏိုးတဝက္ အိပ္တဝက္ရယ္၊ မိႏွင္းကလဲ က်ေနာ္ကို အိပ္ေပ်ာ္မခံ၊ ေတာ္ၾကာ ကိုယ္လံုးကို လက္နဲ႔ လာပုတ္လိုက္၊ ေျခေထာက္နဲ႔ခြလိုက္နဲ႔ မ်က္စိဖြင့္ၾကည့္ေတာ့လဲ ဇာတ္လမ္းကို အၾကည့္မပ်က္ဘူး
အရက္ကလဲ မူးထား အိပ္ကလဲ အိပ္ခ်င္ေနေတာ့ လူက အူေၾကာင္ေၾကာင္ေတာင္ ျဖစ္လာၿပီ၊ က်ေနာ္လဲ စိတ္တိုလာၿပီး "အိပ္ေတာ့မယ္ဟာ" လို႔ေျပာလိုက္ေတာ့ "အိပ္ေပါ့ ငါလည္းဒီမွာပဲ အိပ္ေတာ့မယ္" ဆိုေတာ့ ေမွးစင္းေနတဲ့ က်ေနာ္ရဲ႕ မ်က္လံုးက ျပဴးသြားေတာ့တယ္၊ က်ေနာ္လဲ ေျခရင္းကေန ေခါင္းရင္းကို ေျပာင္းၿပီး အတည့္အိပ္လိုက္ေတာ့ သူကလည္းက်ေနာ္လိုပဲ ေနရာလိုက္ေျပာင္းၿပီး ေနရာလိုက္ေျပာင္းလို႔ က်ေနာ္ေဘးကို ဝင္ေခြေတာ့တာ၊ စက္ေတြကို ရီမုဒ္နဲ႔ေတာင္ ပိတ္လိုက္ေသး၊ အခန္းထဲမွာ ေမွာင္သြားေတာ့ က်ေနာ္စိတ္ေတြလဲ တစ္မ်ိဳးျဖစ္လာတယ္၊ ေဘးခ်င္းယွဥ္ၿပီး ပူးပူးကပ္ကပ္ျဖစ္ေနတာကိုး၊ ေနာက္ေတာ့ မိႏွင္းက က်ေနာ္ကိုခြလို႔ နားရြက္နားကပ္ၿပီး "ငါဆာေနတယ္ဟာ" တဲ့၊ "ဟာ ဒီအခ်ိန္ေရာက္မွပဲ ဆာရင္လည္း မီးဖိုထဲ သြားစားဟာ အိပ္ေတာ့မယ္" လို႔ က်ေနာ္ကျပန္ေျပာလိုက္ေတာ့၊ က်ေနာ္ကို "ငပိန္း နင္ဒါေၾကာင့္ ရည္းစားေတာင္ မရတာ နည္းေသး" လို႔ေျပာရင္း က်ေနာ္ကိုယ္ေပၚကို တက္ခြေတာ့ေပါ့၊
သြားၿပီ၊ ေခါင္းထဲမွာ မီးေတြပြင့္သြားၿပီး အသိစိတ္ေတြ ေပ်ာက္သြားၿပီ၊ အိပ္ေနတာကေန ဝုန္းခနဲထ၊ သူရဲ႕ အကၤ် ီကိုခၽြတ္၊ သူကလဲ က်ေနာ္အကၤ် ီကို ျပန္ခၽြတ္၊ ႏွခမ္းခ်င္းစနမ္းမိလိုက္တာ၊ ရင္သားေတြအထိပဲ၊ သတိမထားမိလို႔ မသိခဲ့တာ မိႏွင္းလဲ ပစၥည္းရွိလူတန္းစားဆိုတာ အခုမွ သိေတာ့တယ္၊ ေနာက္ေတာ့ မိႏွင္းကို ခုတင္ေပၚလွဲခ်လိုက္ၿပီး လံုခ်ည္ကို ဆြဲခၽြတ္လိုက္ေတာ့ ပိပိကို လက္နဲ႔ အုပ္ထားေသးတယ္ေလ၊ အုပ္ပေစ က်ေနာ္လဲ သူေပါင္ၾကားဝင္ၿပီး အုပ္ထားတဲ့ လက္ကို က်ေနာ္ရဲ႕ မာေတာင္ေနတဲ့ လိင္တံနဲ႔ ထိုးေပးလိုက္တာ မိႏွင္းလက္က လိင္တံကို ကိုင္ၿပီး ပိပိအဝကို ေတ့ေပးရေရာေလ၊ စိုရႊဲေနတဲ့ ပိပိထဲက အရည္ေတြက အျပင္ကိုေတာင္ စိမ့္ထြက္ေနတာ၊ ခေလးမေမြးဖူးေသးတဲ့ ပိပိ၊ လိင္ဆက္ဆံခဲ့ရတဲ့ အႀကိမ္ရည္ နည္းေသးတဲ့ ပိပိ အဝက်ဥ္းလို႔ စီးၿပီးက်ပ္ေနတုန္းပဲ၊
က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ဦး ဘာစကားမွ မေျပာမိၾကပဲ လိင္ကိစၥကို အာရံုစိုက္ၿပီးလုပ္ေနတာၾကတာ၊ က်ေနာ္ကလည္း အရက္မူးေနလို႔ထင္တယ္ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ မၿပီးႏိုင္၊ မိႏွင္းလည္းပိပိထဲ အရည္ေတြ ခဏခဏ က်ေနပံုေပၚတယ္၊ ၾကာလာေတာ့ လိက္တံကို အထုတ္အသြင္းလုပ္လိုက္တိုင္း တဗြတ္ဗြတ္နဲ႔ အိပ္ခန္းထဲ့ အသံေတြ ညံေနေတာ့တာေပါ့၊ မိနစ္ ၃၀ ေလာက္ၾကာေတာ့ က်ေနာ္လဲ ဆီးေက်ာေတြ ေတာင့္တင္းလာၿပီး ၿပီးခ်င္သလိုလို ျဖစ္လာေတာ့ လုပ္ေနတဲ့ အရွိန္ကို ျမွင့္တင္လိုက္ေတာ့ ဆီးခုန္ႏွစ္ခု ထိရိုက္တဲ့ အသံက တဖတ္ဖတ္နဲ႔ က်ယ္ေလာင္စြာ ထြက္ေပၚလာေတာ့တာေပါ့၊ ပတ္လက္လွန္ၿပီး ေအာက္ကရွိေနတဲ့ မိႏွင္းရင္ ႏို႔ႏွစ္လံုးကို လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ ဆြဲလို႔ အားယူရင္း လိင္တံကို တစ္ဆံုးဝင္ေအာင္ ေဆာင့္ခ်ၿပီးသြင္းေနလိုက္၊ မိႏွင္းဆီကလဲ ညီးသံေတြ ထြက္လာေနၿပီ၊ အသံကိုႀကားရတဲ့ က်ေနာ္လဲ ဖီးလ္ေတြ ပိုတက္လာလို႔ သုတ္ရည္ေတြကို စတင္ ပန္းထုတ္မိေတာ့တာ၊
လိင္တံကို ပိပိထဲ တစ္ဆံုးေဆာင့္သြင္း ဆီးခုန္းႏွစ္ခုကို ဖိကပ္ထားၿပီး လိင္တံထိပ္ေခါင္းက မိႏွင္းရဲ႕ သားအိပ္ေခါင္းထိပ္ကို ေတ့လို႔ က်ေနာ္ရဲ႕ သုတ္ရည္ေတြကို အားနဲ႔ ညွစ္ထုတ္လို႔ ပစ္သြင္းေနေတာ့တာေလ၊ သုန္ရည္ေတြ ထြက္ေနတုန္းမွာပဲ က်ေနာ္ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္က မိႏွင္းေပၚ ေမွာက္ခ်လိုက္ေတာ့ မိႏွင္းလဲ က်ေနာ္ကို အလိုက္သင့္ ျပန္ဖက္ေပးထားတာေပါ့၊ ေနာက္ဆံုးထြက္လာတဲ့ သုတ္ရည္ တစ္စက္အထိ မိႏွင္းရဲ႕ ပိပိထဲကို ဝင္ေရာက္သြားၿပီးမွ က်ေနာ္လဲ အာကုန္သြားလို႔ လိင္တံကို ပိပိထဲက ထုုတ္ၿပီး ေဘးကိုလွဲခ်မိလိုက္ေတာ့တယ္ေလ၊ က်ေနာ္လဲ အေမာေျဖေနတုန္း မိႏွင္းဆီက အသံစထြက္ လာေတာ့တယ္ "ေကာင္းလိုက္တာဟယ္….နင္အဲဒီေလာက္ အၾကာၾကီးလုပ္ႏိုင္တာ အခုမွ အယားေျပ အဆာေျပသြားေတာ့တယ္" လို႔ေျပာရင္း က်ေနာ္ရဲ႕ ပါးကိုနမ္းတယ္ေလ၊ က်ေနာ္လဲ အစရွိအေနာင္ေနာင္ဆိုေတာ့ ေနာက္တစ္ခ်ီေလာက္ ထပ္ဆြဲဖို႔ ခဏ အနားယူရင္း က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ဦးစကားေတြ ေျပာေနၾကတာေပါ့၊
"နင္နဲ႔ငါ အခုအခ်ိန္က စၿပီး မရီးနဲ႔မတ္ ဆိုတဲ့ ေတာ္စပ္ေနတာေတြ ေမ့လိုက္ေတာ့ဟာ" လို႔ မိႏွင္းက စေျပာလာတယ္၊ "ငါ့ေယာကၤ်ားက လိင္ဆက္ဆံနင့္ေလာက္ အင္နဲ႔အားနဲ႔ မလုပ္ႏိုင္ဘူးဟ….ၿပီးေတာ့လဲ ၁၀ ခ်က္ေလာက္လုပ္ၿပီးသြားရင္ သုတ္ရည္ထြက္လို႔ ၿပီးသြားတတ္ေတာ့ ငါ့မွာ တန္းလန္းႀကီး ျဖစ္က်န္ေနခဲ့ရတာ အၿမဲတမ္းပဲ….နင္အကိုကလဲ ရိုးခ်က္ဟာ လိင္ဆက္ဆံတယ္ဆိုတာ ငါရဲ႕ ပိပိထဲ သူလိင္တံထည့္ၿပီး လုပ္တာေလာက္ပဲ သိတယ္….. တစ္ျခားနည္းလမ္းေတြ မသိေတာ့ဘူးထင္တယ္" လို႔ ေျပာေနေတာ့၊ က်ေနာ္လဲ မိႏွင္းတစ္ေယာက္ ဘာဂ်ာေတာင္ အမႈတ္ခံရဘူးရဲ႕လားမသိဘူး လို႔ ေတြးေနမိတယ္၊ "တို႔လင္မယားလဲ ႏွစ္လေလာက္ေတြ႔ရတာ သူျပန္ထြက္သြားရင္ ငါအရမ္းဒုကၡေရာက္တာဟဲ့…. သူလုပ္ပံုက ငါ့ကို ဆြသြားသလို ျဖစ္ျဖစ္သြားၿပီး တို႔လို႔တန္းလန္းနဲ႔ ၆ လေလာက္ ျပန္ေစာင့္ေနရတာ ၾကာတယ္ဟာ"
"ကဲ နင္ခ်ည္းပဲ စကားေတြေျပာေနေတာ့တာပဲ သန္႔ရွင္းေရးသြားလုပ္မယ္ လာခဲ့" လို႔က်ေနာ္ကေျပာၿပီး အိမ္ရာေပၚကေန ဆြဲခ်လိုက္ေတာ့ ႏွစ္ေယာက္သား ကိုယ္တံုးလံုးေလးနဲ႔ ေရခ်ိဳးခန္းကို ေရာက္လာေရာ၊ ေရခ်ိဳးခန္း မီးေရာင္ေအာက္ေရာက္မွ ၾကည့္မိတာ မိႏွင္းရဲ႕ အတြင္းသားေတြ အေတာ္ျဖဴဝင္းတာပဲ၊ လံုးႀကီးေပါက္လွ မဟုတ္ေပမယ့္ သူဟာနဲ႔သူ က်စ္က်စ္လစ္လစ္နဲ႔ တည္ရွိေနတာေပါ့၊ ပိပိကို မိႏွင္းတစ္ေယာက္ ေရေဆးေနတုန္းမွာ "နင့္သုတ္ရည္ေတြ ပိပိထဲက ျပန္ထြက္တာ အမ်ားႀကီးပဲ ႏွေျမာစရာႀကီး" လို႔ေျပာေတာ့ က်ေနာ္လဲ ရွဴရွဴးေပါက္ေနရင္း မ်က္ႏွာကို သူဖက္လွည့္လ႔ို "ထပ္ျဖည့္ေပးမယ္" လို႔ ေျပာမိတာေပါ့၊ ႏွစ္ဦးသား သန္႔ရွင္းေရးလုပ္လို႔ ၿပီးေတာ့ အိပ္ရာေပၚျပန္ေရာက္လာၿပီး မိႏွင္းကို ပက္လက္လွဲခိုင္းလိုက္ၿပီး က်ေနာ္က သူ႔အေပၚကေန ခြတက္လိုက္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ႏွခမ္းခ်င္း ျပန္စနမ္းေတာ့တာေပါ့၊
ေနာက္ေတာ့ လည္ပင္းနဲ႔ ရင္သားေတြဆီေရာက္သြားေရာ၊ ရင္သားေတြက ၃၃ ေလာက္ရွိၿပီး ႏို႔သီးေခါင္းေလးတစ္ဖက္က အထဲကိုေတာင္ ဝင္ေနတယ္၊ က်ေနာ္လဲ ဝင္ေနတဲ့ဖက္ကို စုပ္ဆြဲလိုက္တာ ႏို႔သီးေခါင္းက ထြက္လာေတာ့တယ္၊ ႏို႔သီးေခါင္းနဲ႔ ရင္သားႏွစ္ဖက္လံုးကို ေနရာလပ္မက်န္ လွ်ာနဲ႔နမ္းေပးေနမိတာ မိႏွင္းတစ္ေယာက္ မ်က္စိေတြမွိတ္ၿပီး ဇိမ္ခံေနေတာ့တာ၊ ဝမ္းဗိုက္သားေတြကို လွ်ာနဲ႔ပြတ္ဆြဲသြားေတာ့ ယားလို႔ထင္တယ္ ဗိုက္သားေတြလႈပ္ေနတယ္၊ မိႏွင္းရဲ႕ ဆီးခုန္ေမႊးေတြက မထူမပါးနဲ႔ ေပါင္ကို ကားလိုက္ၿပီး ပိပိကို လွ်ာနဲ႔စလွ်က္လိုက္ေတာ့ မိႏွင္းတစ္ေယာက္ "ဟဲ့ မလုပ္နဲ႔ေလ" လို႔သာ အသံထြက္လာ ခႏၶာကိုယ္က မရုန္း၊ ပိပိမွာ ဆပ္ျပာနံ႔ေလးက ေမႊးေနေတာ့တာေပါ့၊ အေမႊးေတြကို ဖယ္ၿပီး ပိပိကို အုပ္ေနတဲ့ ၾကြက္နားရြက္ ႏွစ္ခုကို ေဘးေရာက္ေအာင္ လွ်ာနဲ႔ ထိုးဖယ္လိုက္ၿပီး အစိနဲ႔ ပိပိအတြင္းထဲကို ေကာင္းေကာင္းေမႊေပးလိုက္တာ မိႏွင္းတစ္ေယာက္ ေခါင္းကိုေမာ့လို႔ ပါးစပ္ကိုဟလို႔ အရမ္းေကာင္းေနတဲ့ ပံုစံမ်ိဳး၊
မိႏွင္းတစ္ေယာက္ လက္ေတြက သူ႔ရင္သားေတြကို ျပန္ၿပီးပြတ္လိုက္ ညွစ္လိုက္နဲ႔ ျဖစ္ေနၿပီ၊ က်ေနာ္လဲ အစိကို လွ်ာနဲ႔လွ်က္ေပးေနရင္း မိႏွင္းဖင္ႀကီးက ေကာ့တက္လာေတာ့ ဖင္လံုးေတြကို လက္နဲ႔ ညွစ္ေပးလိုက္ ဖင္ၾကားထဲကို လက္ညိွဳးနဲ႔ ပြတ္လိုက္ ဖင္ဝကိုဆြေပးလိုက္နဲ႔ မိႏွင္းရဲ႕ ခါးက ေမြ႔ယာကေန ေျမာက္တက္ေနၿပီး တစ္ခါတေလ မိႏွင္းလက္က က်ေနာ္ဆံပင္ကို လက္ကဆြဲဖိလို႔ ပိပိထဲကို က်ေနာ္ေခါင္းထိုးသြင္းေနတဲ့ ပံုစံ၊ ပိပိထဲကေန အရည္ေတြက အဝကေန တစ္ပြက္ပြက္နဲ႔ ေတာက္ေလွ်ာက္ ထြက္က်ေနတာ ဖင္ဝေတြေတာင္ စိုရႊဲလာခဲ့ၿပီ၊ ၾကာလာေတာ့ မိႏွင္းတစ္ေယာက္ ဘယ္လိုမွ သီးမခံႏိုင္ေတာ့ပဲ၊ အိပ္ရာေပၚကေန လူးလဲထလိုက္ၿပီး က်ေနာ္လိင္တံကို သူ႔ပါးစပ္ထဲထည့္လို႔ အားပါးတရေလြေတာ့တာ၊ က်ေနာ္လိင္တံလဲ မာေတာင္ၿပီး ေျပာင္တင္းလာတဲ့ အခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ "နင့္ဟာႀကီး ငါ့ပိပိထဲ ထည့္ၿပီး အသားကုန္ ေဆာင့္ေပးေတာ့ဟာ….ငါ့ပိပိထဲမွာ အရမ္းယားေနၿပီ" တဲ့၊
က်ေနာ္ေနာက္တစ္ႀကိမ္ သူ႔ေျခေထာက္ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ဆိုင္ကယ္စီးလို႔ ကိုင္လို႔ ကားထားၿပီး ပိပိထဲကို လိင္တံထည့္လို႔ ေဆာင့္ေတာ့တာေပါ့၊ အားမရသလို ျဖစ္မိေတာ့ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းကို ရင္ဘတ္မွာကပ္ က်ေနာ္ကိုယ္လံုးကို ေရွ႕ကိုကိုင္းလိုက္ၿပီး မိႏွင္းရဲ႕ ပုခုန္းကိုဆြဲလို႔ ေဆာင့္ေတာ့တာ၊ တစ္ခ်က္ေဆာင့္လိုက္တိုင္း မိႏွင္းလဲ ဖီးလ္ေတြတက္တဲ့ အသံနဲ႔ ၿငီးၿငဴေနရၿပီေလ၊ က်ေနာ္လိင္တံ မိႏွင္းရဲ႕ ပိပိထဲေရာက္မွာ တဆက္ဆက္နဲ႔ အညွစ္ခံေနရတာ ႏွစ္ခါေလာက္ရွိၿပီ၊ ထံုးစံအတိုင္း အရည္ေတြက အထြက္မ်ားလို႔ လိင္တံအရင္း က်ေနာ္ရဲ႕ အေမႊးေတြမွာေတာင္ အျဖဴေရာင္ အရည္ေတြက အခဲလိုက္ကပ္ေနေတာ့တာ၊ သူ႔ကိုလုပ္ေနတာ မိနစ္ ၃၀ ေလာက္ၾကာေတာ့ မိႏွင္းက "ၿပီးလိုက္ေတာ့ဟာ ပိပိထဲကို သုတ္ရည္ေတြထည့္ေပးေတာ့….ငါေတာ့ဘယ္ႏွစ္ခါက်သြားမွန္း မသိေတာ့ဘူး အားကုန္ခ်င္လာၿပီ" လို႔ ေျပာေတာ့တာေလ၊
ဒါနဲ႔ပဲ က်ေနာ္လဲ ရင္ဘတ္မွာ ကပ္ထားတဲ့ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းထဲက တစ္ေခ်ာင္းကို ေအာက္ခ်လို႔ခြလိုက္ေတာ့ မိႏွင္းလည္း ေဘးတိုက္ေလးျဖစ္သြားၿပီး က်ေနာ္လက္တစ္ဖက္က မိႏွင္းရဲ႕ ႏို႔တစ္ဖက္က ဆြဲလို႔ မုိင္ကုန္ေဆာင့္ေတာ့တာ ေနာက္ထပ္ ၁၀ မိနစ္ပဲၾကာတယ္ သုတ္ရည္ေတြ အမ်ားႀကီး ပန္းထြက္လို႔ ၿပီးသြားျပန္ေရာ၊ မိႏွင္းလဲေမာ က်ေနာ္လည္းအားကုန္သြားၿပီ၊ အခ်ိန္ကလဲေနာက္ေန႔ကူးသြားလို႔ မနက္ ၃ နာရီထိုးၿပီ၊ က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ဦး အဝတ္အစားေတြေတာင္ ျပန္မဝတ္ႏိုင္ေတာ့ပဲ အတူဖက္လို႔အိပ္လိုက္ၾကေတာ့တာ၊ မနက္ ၁၀ နာရီေလာက္မွပဲ ႏိုးေတာ့တယ္ေလ၊
မနက္အိပ္ရာကႏိုးေတာ့ ခပ္သြက္သြက္ေလး တစ္ခ်ီေလာက္ ဆြဲျဖစ္လိုက္ေသးတာ၊ လုပ္ေနတုန္းမိႏွင္းက ခဏရပ္ခိုင္းၿပီး "နင့္အတြက္ ငါ့ အခ်ိန္ျပည့္ရွိေနသလို ငါ့အတြက္လဲ နင္ကြက္လပ္ေတြ ျဖည့္ေပးပါ၊ နင့္အကို ျပန္လာရင္ေတာ့ ခဏေလး သီးခံၿပီး ေစာင့္ေပးေပါ့… ဒါေပမယ့္ လစ္ရင္ေတြ႔ၾကမယ္…. နင္နဲ႔ငါ့ၾကားမွာ ေတာ္စပ္ေနတဲ့ မရီးနဲ႔ မတ္ ဆိုတဲ့ဟာေတြ ေမ့လိုက္ေတာ့…. နင္မိန္းမ မယူေသးခင္အခ်ိန္အထိ နင္နဲ႔ငါဟာ အေကာင္းဆံုး sex partner ေတြလိုေနၾကမယ္" သေဘာတူညီခ်က္ေတြ ယူေတာ့တာ၊ က်ေနာ္က ဘာေျပာစရာရွိမွာလဲ "ေအးပါဟာ" လို႔ေျပာရင္း လုပ္ေနတာကို စိတ္ေတြေလွ်ာ့ခ်လိုက္ၿပီး ျမန္ျမန္ၿပီးေအာင္ လုပ္လိုက္ေတာ့တယ္၊
အဲဒီေန႔ အဲဒီအခ်ိန္ကစလို႔ မိႏွင္းနဲ႔ က်ေနာ္ဟာ အားတိုင္းလုပ္ ယားတိုင္းလုပ္ျဖစ္ၾကတာ၊ အကိုျပန္ေရာက္ေနတဲ့ အခ်ိန္ေတာင္ လစ္ရင္လစ္သလိုဆြဲ၊ မီးဖိုခန္းလဲ မေရွာင္၊ ထမင္းစားပြဲလည္း ေညွာင့္စင္လုပ္၊ တစ္ခါတစ္ေလ အိပ္ခန္းေတြၾကားက လူသြားလမ္းမွာေတာင္ မိႏွင္းက လစ္ရင္ေလြေပးတတ္တယ္၊ အကိုျပန္လာၿပီး ႏွစ္လေလာက္ရန္ကုန္မွာ ေနသြားတာ သေဘၤာျပန္ထြက္ေတာ့ မိႏွင္းမွာ ကိုယ္ဝန္ရေနတာကို အကိုတစ္ေယာက္ သိသြားေတာ့ ဝမ္းသာသြားၿပီး က်ေနာ္ကိုဂရုစိုက္ေပးဖို႔ မွာေနၿပီး ခေလးေမြးခါနီးရင္ သူ႔ျပန္လာမယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းကို ေျပာခဲ့တာေပါ့၊ အကိုတစ္ေယာက္ ေလယာဥ္ေပၚတက္သြားၿပီး အျပန္လမ္းမွာ မိႏွင္းကို က်ေနာ္က "ဟဲ့ ကိုယ္ဝန္က ဘယ္ႏွလရွိေနၿပီလဲ" လို႔ ေမးလိုက္ေတာ့ " ၂ လ ေက်ာ္ေနၿပီ….နင့္ဟာေလးေလ" မိႏွင္းက ေျပာရင္း ကားေပၚမွာ က်ေနာ္လက္ကို ကိုင္ထားတာေပါ့၊
မိႏွင္းတစ္ေယာက္ ကိုယ္ဝန္ရေနၿပီဆိုတဲ့ အသိေတြနဲ႔မ်ား လိင္စိတ္ေတြ ပိုၾကြေနလားမသိ၊ အခုေနာက္ပိုင္း လိင္ကိစၥမွာ သူကပဲ ဦးေဆာင္ေနေတာ့တာ၊ က်ေနာ္အခန္းထဲ လာၿပီး အျပာကားေတြၾကည့္လိုက္ လုပ္လိုက္နဲ႔ လိုအပ္ေနတဲ့ ကြက္လပ္ေတြ ျဖည့္ေပးေနရတာ၊ ၾကာလာေတာ့ က်ေနာ္ အစ္ကိုကိုေတာင္ စိတ္မွာ မွန္းလို႔ အားနာလာရတယ္၊ သူ႔အတြက္ရွာၿပီး ေပးစားခဲ့တဲ့ မိန္းမက က်ေနာ္အတြက္ပဲ ျဖစ္ေနခဲ့ၿပီ၊ မိႏွင္းကိုယ္တိုင္လဲ က်ေနာ္ကို သူေယာကၤ်ား တစ္ေယာက္လိုပဲ ဆက္ဆံေနေတာ့တယ္၊ က်ေနာ္ကိုလဲ တစ္ခါတေလ "နင္မိန္းမ မယူနဲ႔ေတာ့ဟာ….ငါေဝၿပီးမစားခ်င္ေတာ့ဘူး" လို႔ေျပာေတာ့ က်ေနာ္လဲ ရယ္ခ်င္သြားၿပီး "နင္ၾကေတာ့ေရာလို႔" ျပန္ေျပာလိုက္ေတာ့ ရယ္က်ဲက်ဲလုပ္ေနၿပီး "တစ္ႏွစ္မွာ ၂ လ ၃ လ ေလာက္ပဲ နင္နဲ႔အတူ မအိပ္တာပါဟာ….က်န္တဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ နင့္ဟာက ငါအထဲမွာ အၿမဲဝင္ေနတာပဲဟာ" လို႔ေျပာရင္း ကြက္လပ္ေတြကို ျဖည့္ဆည္းေပးေနၾကတုန္းေပါ့ေလ၊
(ၿပီးပါၿပီ)

No comments: