Thursday 12 May 2016

အန္တီဦး။

အေမရဲ႕ ေမာင္၊ က်ေနာ္ဦးေလးက ေအာက္ျပည္ေအာက္ရြာမွာ စက္ေလွေတြပိုင္သတဲ့၊ သူ႔မိန္းမ က်ေနာ္ရဲ႕ အန္တီေတာ္စပ္သူကလဲ စီးပြားေရးမွာ မေခ၊ ကုန္ေျခာက္ဆိုင္ဖြင့္လို႔ အနီးအနားကရြာေတြကို အေၾကြးစနစ္နဲ႔ ကုန္ေျခာက္ေတြျဖန္႔ခ်ီေနတာ ေျမာင္းျမတစ္ခြင္မွာ အလုပ္အကိုင္နဲ႔ ပတ္သတ္ရင္ နာမည္ႀကီးလင္မယားေတြ၊ သူတို႔ညားျဖစ္ၾကတာကလဲဒီလို အပ်ိဳလူပ်ိဳဘဝကထတည္းက အန္တီေလးက သူရဲ႕ကုန္ေျခာက္ေတြကို ဦးေလးရဲ႕ စက္ေလွနဲ႔ တင္ၿပီး ရြာေတြကို အေၾကြးစနစ္နဲ႔ ျဖန္႔ခ်ီခဲ့တာ၊ စီးပြားဖက္ေတြလို႔ဆိုရမယ္၊ ဒါေၾကာင့္လူႀကီးေတြက စီးပြားလဲေပါင္း လူခ်င္းပါ ဆံုဖက္သြားေအာင္ အိမ္ေထာင္ခ်ေပးလိုက္ေရာ၊ အခုေတာ့ ဦးေလးတို႔လင္မယားက အသက္ ၃၅ ႏွစ္ဝန္းက်င္ေတြနဲ႔ (၅) ႏွစ္အရြယ္နဲ႔ (၃) ႏွစ္အရြယ္ သားႏွစ္ဦးေတာင္ ထြန္းကားေနခဲ့ၿပီ၊
က်ေနာ္အေဖက အစိုးရတာဝန္နဲ႔ အဲဒီၿမိဳ႕တာဝန္က်ေေတာ့ ဦးေလးတို႔ အိမ္နဲ႔ မနီးမေဝး ၂ အိမ္ေက်ာ္မွာ ေနရတာေပါ့၊ ဦးေလးက အိမ္မွာေနတယ္လို႔ကို သိပ္မေတြ႔ရ၊ အခ်ိန္ရွိသေရြ႕ စက္ေလွေတြရွိတဲ့ ဆိပ္ကမ္းမွာပဲေနတာမ်ားတယ္၊ ေနာက္ၿပီးစက္ေလွေတြနဲ႔လဲ လိုက္သြားတတ္ေတာ့ တစ္ပတ္မွာ တစ္ရက္ ႏွစ္ရက္ေလာက္ပဲ အိမ္မွာ ျပန္အိပ္တတ္တာေပါ့၊ အဲဒီလိုျဖစ္ေနၾကေတာ့ ဆိုင္အလုပ္သမားေတြ အဝင္အထြက္မ်ားတဲ့ အန္တီတို႔အိမ္မွာ လာေနဖို႔ က်ေနာ္ရဲ႕ မိဘမ်ားထံခြင့္ေတာင္းလို႔ က်ေနာ္ကို သူ႔တို႔အိမ္ ေခၚထားတတ္တယ္ေလ၊ က်ေနာ္လဲေတာ္ေတာ္ေပ်ာ္ပါတယ္၊ အန္တီတို႔က ကုန္ေျခာက္ဆိုင္ဖြင့္ထားတယ္ဆိုေတာ့ စားစရာေသာက္စရာ သေရစာက အေတာ္မ်ား ခေလးေတြကလဲ ခ်စ္စရာေကာင္းဆိုေတာ့ မိဘေတြအိမ္ေတာင္ သိပ္မျပန္ျဖစ္ေတာ့ဘူး၊
အန္တီအေၾကာင္းကို နဲနဲေျပာျပရဦးမယ္၊ အန္တီက အသားျဖဴဝင္းဝင္းေလး၊ အရပ္ကေတာ့ သာမာန္မိန္းမေတြအရပ္ေလာက္ပဲ ၅ ေပနဲ႔ ၂ လက္မေလာက္၊ ခေလးက ႏွစ္ေယာက္ေမြးထားၿပီးေတာ့ ကိုယ္လံုးက အရမ္းမဝဘဲ ျပည့္ျပည့္ေလး၊ စိုစိုျပည္ျပည္ထြားထြားကားကားနဲ႔ ႏွစ္သားေမြးထားေတာ့ ႏွစ္ေသြးလွေနတယ္လို႔ပဲ ဆိုရမယ္၊ အန္တီနာမည္က တင္တင္ဦး၊ က်ေနာ္ကေတာ့ အန္တီဦးလို႔ေခၚတတ္တယ္၊ အန္တီဦးတုိ႔ အိမ္မွာေနတုန္း က်ေနာ္အတြက္ အလုပ္အရွဳပ္ဆံုး အခ်ိန္က ညေနပိုင္းပါ၊ က်ေနာ္က ၄ နာရီေက်ာ္ရင္ ေက်ာင္းကေနအိမ္ျပန္ေရာက္ ညေန ၅ နာရီဝန္းက်င္ဆို အန္တီဦး ကုန္ေျခာက္ဆိုင္က ျပန္လာၿပီ၊ အန္တီဦးအိမ္ကိုေရာက္လာရင္ မီးဖိုခန္းထဲကို ဝင္လို႔ စီမံစရာေတြကိုစီမံတယ္၊ ၆ နာရီေက်ာ္ရင္ေရခ်ိဳးၿပီ၊
အန္တီဦးတို႔အိမ္ကပ်ဥ္ကာ လွ်ာထိုခင္း ႏွစ္ထပ္အိမ္၊ မိသားစုေတြက ေအာက္ထပ္မွေနၾကၿပီး က်ေနာ္ကေတာ့ အပၚထပ္ အန္တီဦးတို႔ အိပ္ခန္းအေပၚ တည့္တည့္မွာ၊ က်ေနာ္ရဲ႕ အိပ္ခန္းေနာက္ဖက္ ျပတင္းေပါက္ကို ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ရင္ ေအာက္မွာေရခ်ိဳးတဲ့ေနရာ၊ ေဘးပတ္ပတ္လည္ကို အလံုအၿခံဳကာရံထားေပမယ့္ အမိုးမရွိေတာ့ တစ္ေယာက္ေယာက္ ေရခ်ိဳးရင္ အေပၚထပ္ကေန ျမင္ေနရတာေပါ့၊ အန္တီဦးေရခ်ိဳးတာကို အမွတ္တမဲ့ကေန အမွန္တစ္ကယ္ေခ်ာင္းၾကည့္မိတဲ့ အျဖစ္ကိုေရာက္သြားခဲ့ရတယ္၊ ျပတင္းေပါက္ေတာ့ ဖြင့္မၾကည့္ရဲဘူး အိမ္ကာထားတဲ့ ပ်ဥ္ျပားၾကားေန ေခ်ာင္းၾကည့္ရတာ၊ မေခ်ာင္းခင္း အခန္းတံခါးကိုေတာ့ သတိတရ ပိတ္ရေသးတယ္၊ ေတာ္ၾကာတစ္ေယာက္ေယာက္ အခန္းထဲဝင္လာရင္ အဆူခံရမွာေလ၊
အန္တီဦးက ေရခ်ိဳးတိုင္း အေတာ္ေလးပါးလႊာတဲ့ ထမိန္အေဟာင္းနဲ႔ ေရခ်ိဳးတတ္ေတာ့ ေခ်ာင္းၾကည့္ရတဲ့ က်ေနာ္မွာ ရင္တုန္ပန္းတုန္နဲ႔ ရင္ခုန္ႏႈန္းေတြ ျမန္မိေရာေပါ့၊ ေရစိုေနတဲ့ ကိုယ္လံုးကို အေပၚစီးကေန ျမင္ရတာ ရင္သားနဲ႔ ဖင္ေတြဟာလဲ လံုးထြက္ေနတာ၊ လံုခ်ည္ေလးကို အသာေျဖခ်လိုက္ၿပီး ရင္သားႏွစ္ကို ဆပ္ျပာတိုက္ေနတာကို ေတြ႔လိုက္တိုင္း က်ေနာ္လဲ လိင္တံကိုလက္နဲ႔ဆုပ္ကိုင္လို႔ ေရွ႕ေနာက္ ခပ္သြပ္သြပ္ေလး လႈပ္ရွားမိတာေပါ့၊ အန္တီဦးေရးခ်ိဳးလို႔ၿပီးသြားတိုင္းလဲ ေရစိုထမိန္ကိုလဲရင္ မ်က္ေတာင္မခတ္ပဲ ေခ်ာင္းၾကည့္ျဖစ္တာ၊ တစ္ခါတေလ ဗိုက္သားေဖြးေဖြး ဖင္လံုးေဖြးေတြအထိေတာင္ ျမင္ရလိုက္ရတာ အသဲတစ္ေအးေအးဗ်ာ၊ ေဂြလွိမ္႔ေနတာကိုလဲ မၿပီးေအာင္ ထိမ္းထားရေသးတာ၊ ေနာက္ထပ္ ဇာတ္ဝင္ခန္းက က်န္ေသးတယ္ေလ၊
အန္တီဦးက ေရခ်ိဳးၿပီးသြားရင္ အိမ္ခန္းထဲကို ဝင္ေတာ့ က်ေနာ္လဲ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ ေမွာက္၊ ေပါက္ေနတဲ့ၾကမ္းၾကားကေန ဆက္ေခ်ာင္းတာ၊ ေရသုတ္တာေတြ မွန္တင္ခံုေရွ႕မွာ သနပ္ခါးေသြးၿပီးလိမ္းတာေတြက မထူးျခားေသးဘူး၊ အေကာင္းဆံုးျမင္ကြင္းက အဝတ္အစားဝတ္တာပဲ၊ အခန္းထဲမွာ ခေလးေတြမရွိရင္ ရင္လ်ားထားတဲ့ လံုခ်ည္ကို ခါးမွာျပင္ဝတ္လိုက္ၿပီး အေပၚပိုင္းဗလာနဲ႔ အတြင္းခံဝတ္တယ္၊ အကၤ် ီဝတ္တတ္တယ္၊ အာလံုးလဲၿပီးေရာ က်ေနာ္လဲ ေဂြလွိမ့္လို႔ၿပီးသြားလို႔ သုတ္ရည္ေတြလဲ ထြက္သြားေရာ၊ ေနာက္ေတာ့ က်ေနာ္လဲေရခ်ိဳးၿပီး ည ၇ နာရီဝန္းက်င္မွာ ညစာကို အတူစားၾကတာေပါ့၊ အဲဒါက က်ေနာ္ရဲ႕ တစ္ေနတာလုပ္ေဆာင္မႈေတြထဲက လႈပ္ရွားမႈတစ္ခုပါ၊
ညစာအတူစားျဖစ္ရင္လဲ က်ေနာ္ကသာ စိတ္ထဲတစ္မ်ိဳးျဖစ္ေနတာ အန္တီဦးက ဘာမွမသိ၊ က်ေနာ္ကေတာ့ အန္တီဦးေက်ာခိုင္းသြားရင္ အတြင္းခံေတြ ဝတ္မထားတတ္တဲ့ ဖင္လံုးတုန္တုန္ႀကီးေတြကို ၾကည့္ရင္း ရင္ေတြခုန္ေနတာ၊ အိပ္ေရးေတြလဲ ပ်က္၊ ဒူးေတြလဲေခ်ာင္၊ မ်က္ကြင္းေတြလဲ က်ေပါ့၊ ေဂြေတြလွိမ့္တာမ်ားေတာ့ ခုတင္ေဘးနံရံမွာ သုတ္ရည္ေတြေပလို႔ ေျခာက္ေနတဲ့ေနရာေတြက အမ်ားသား၊ တစ္ခါတစ္ေလ အန္တီဦးက အခန္းလာရွင္းေပးတိုင္း ေျပာေလ့ရွိတာက “လူပ်ိဳနံ႔ရတယ္ အခန္းထဲဘာေတြ လုပ္ေနသလဲ” တဲ့၊ ဘာကိုဆိုလိုမွန္းမသိေပမယ့္ က်ေနာ္ေရာေယာင္ၿပီး ရွက္ေနတာေပါ့၊ ၿပီးရင္ “ငါ့တူ လူပ်ိဳျဖစ္ေနၿပီ” ဆိုတာလဲ မၾကာခဏ ေျပာတတ္ေသးတာ၊
မနက္မိုးလင္းေတာ့ အိပ္ရာကႏိုးရင္ အန္တီဦးလဲ ခ်က္ရျပဳတ္ရ ဆိုင္ကိုသြားဖို႔ျပင္ဆင္၊ က်ေနာ္လဲ ေက်ာင္းသြား၊ မအားတတ္ၾကဘူး၊ ခေလးေတြကေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ အဖြားေတြနဲ႔ က်န္ခဲ့တာေပါ့၊ ေက်ာင္းတက္ေနရတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ အခ်ိန္ေတြက ကုန္လြယ္လြန္းလိုက္တာ၊ စိတ္ေတြက ေစာေနခဲ့ၿပီး ညေနအိမ္ျပန္ေရာက္ဖို႔သာ စိတ္ေစာေနခဲ့တာေပါ့၊ ေက်ာင္းမွာ ေကာင္မေလးေတြကို ေတြ႔ေနရေပမယ့္ အန္တီဦးရဲ႕ ရင္သားနဲ႔ ဖင္လံုးေတြကိုသာ စြဲစြဲလန္းလန္း ျမင္ေယာင္မိေနတာ၊ ဒီလိုနဲ႔ ေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတြေရာက္ေတာ့ ရြာေတြကို ေပးထားတဲ့ ကုန္ေျခာက္ဖိုးအေၾကြးေတြ လိုက္သိမ္းဖို႔ အန္တီဦးခရီးထြက္ရင္ လိုက္သြားရတယ္၊ ပထမဦးဆံုးသြားရမယ့္ရြာက ဟိုင္းႀကီးကၽြန္းနားအထိေတာင္၊ ညေန ၅ နာရီေလာက္ထဲက သေဘၤာစစီးရတာ၊ သေဘၤာက တစ္ထပ္သေဘၤာေလး၊ သေဘၤာေပၚမွာက ကုန္တင္တာမ်ားၿပီး ခရီးသယ္ေတြက နဲ႔ေတာ့ ဟိုတစ္စု ဒီတစ္စုရယ္၊ က်ေနာ္နဲ႔ အန္တီဦးက သေဘၤာဝမ္းဗိုက္ ကုန္တင္ေပါက္ေပၚမွာ ေနရာရေတာ့ အခင္းေလးေတြခင္းၿပီး ထိုင္လိုက္လွဲလိုက္ စကားေျပာလိုက္နဲ႔ေပါ့၊ တစ္ညအိပ္ခရီးဆိုေတာ့ ပ်င္းစရာ၊ အန္တီဦးကေတာ့ က်ေနာ္ကို ေက်ာင္းအေၾကာင္း၊ သူငယ္ခ်င္းေတြအေၾကာင္း ေက်ာင္းစာအေၾကာင္းေတြ ေမးလိုက္ေျပာလိုက္နဲ႔ေပါ့၊
ဒီလိုနဲ႔ သေဘၤာေပၚမွာတင္ ထမင္းခ်ိဳင့္နဲ႔ ထည့္လာတဲ့ ထမင္းကိုစား၊ ပ်င္းရိစရာ ညဦးပိုင္းကို ျဖတ္ေက်ာ္ရင္း ည ၉ နာရီေက်ာ္ေတာ အိပ္ရံုပဲ ရွိေတာ့တာေပါ့၊ ကုန္ေပါက္ေနရာေပၚမွာက က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ဦးထဲဆိုေတာ့ အိပ္မယ္လဲလုပ္ေရာ အန္တီဦးက သူသယ္လာတဲ့ တစ္ေယာက္အိပ္ ျခင္ေထာင္ေလးနဲ႔ မုဒံုေစာင္ပါးေလးကို ထုတ္လို႔ ျခင္ေထာင္ကိုလဲ မရမက အဆင္ေျပေအာင္ေထာင္လိုက္ေသးတာ၊ ေနာက္ေတာ့ က်ေနာ္နဲ႔အန္တီဦး ျခင္ေထာင္ေလးထဲမွာ ပူးပူးကပ္ကပ္ပဲ လွဲအိပ္ၾကတာေပါ့၊ သေဘၤာရဲ႕ စက္သံကလဲ ဆူညံေတာ့ အိပ္လို႔မရ၊ ေလကလဲတိုက္ေတာ့ ခ်မ္းေသး၊ ေနာက္ေတာ့မွ တစ္ျဖည္းျဖည္းခ်င္း သိတိထားမလာတာ အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္သင္းနံ႔ေလးပဲ၊
ဒီကိုယ္သင္းနံ႔ေၾကာင့္ စိတ္ထဲမွာျပန္ျမင္ေယာင္လာတာက အန္တီဦးေရခ်ိဳးေနတဲ့ ျမင္ကြင္းေတြပဲ၊ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္လိင္တံက အလိုလိုပဲ မာေက်ာေထာင္မတ္လာခဲ့ၿပီ၊ အန္တီဦးသိသြားမွာ စိုးရိမ္ေတာ့ ေက်ာခိုင္းလိုက္ၿပီး တစ္ဖက္လွည့္အိပ္ရင္း လိင္တံကို ေပါင္ၾကာမွား ညွပ္ထားမိတယ္ေလ၊ ဒီလိုနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာလာေတာ့ ေလကတိုက္လို႔ေအးလာတယ္၊ အန္တီဦးက တစ္ထည္တည္း သယ္လာတဲ့ မုဒံုေစာင္ပါးေလးကို က်ေနာ္ကိုလဲ ၿခံဳေပးတာေပါ့၊ ေစာင္ကေသးေနေတာ့ ႏွစ္ဦးသားအတြက္က မလံုၿခံဳေတာ့ အန္တီဦးက က်ေနာ္ကို ေက်ာခိုင္းလို႔ေဘးတိုက္အိပ္လိုက္ၿပီး က်ေနာ္ကိုလဲ သူေနာက္ေက်ာကို မ်က္ႏွာမူခိုင္းၿပီး ကပ္အိပ္ခိုင္းေတာ့တာ၊ က်ေနာ္ေတာ့ ဒုကၡေရာက္ၿပီ ေပါင္ၾကားထဲက ေထာင္ေနတဲ့ လိင္တံကို အန္တီဦးဖင္ကို သြားမထုိးမိေအာင္ ကိုယ္လံုးကို ခြာထားရင္း ေစာင္ကိုၿခံဳေတာ့ ေစာင္ေသးေသးနဲ႔ အဆင္မေျပျပန္၊
ေနာက္ေတာ့ အန္တီဦးက လက္ေနာက္ျပန္နဲ႔ က်ေနာ္ရဲ႕ ခါးကို ဆြဲလိုက္ၿပီး သူေနာက္တင္ပါးကို ကပ္ခိုင္းလိုက္ေတာ့ ႏွစ္ေယာက္သား ေစာင့္ေအာက္ကိုေတာ့ ေရာက္သြားပါရဲ႕ က်ေနာ္လိင္တံက အန္တီဦးရဲ႕ ဖင္ကို ေသေသခ်ာခ်ာ ေထာက္မိေနၿပီ၊ အဲဒီေတာ့မွာ အန္တီဦးဆီက အသံထြက္လာေတာ့တယ္ “ငါ့တူ လူပ်ိဳျဖစ္ေနၿပီပဲ” တဲ့၊ ခဏေလးၿငိမ္သက္သြားၿပီးေနာက္မွာ အန္တီဦးရဲ႕ လက္က က်ေနာ္လက္ကို လွမ္းယူလို႔ သူကိုယ္လံုးကို ဖက္ထားခိုင္းလိုက္ၿပီး က်ေနာ္လက္ဖဝါးေတြကို သူ႔ရဲ႕ ရင္သားေပၚမွာ တင္လိုက္ၿပီး သူလက္က အေပၚကေန ဖိအုပ္လို႔ ထားတာေပါ့၊ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ့္ကိုေျပာေသးတာ “အိပ္ေတာ့” တဲ့၊
ဘယ္လိုမွ အိပ္မရပါဘူးဗ်ာ၊ စက္သံက ဆူဆူညံညံ စိတ္ေတြက ဂေယာက္ဂရက္၊ ရင္ေတြက သေဘၤာစက္သံနဲ႔အတူ တစ္ဒုန္းဒုန္း၊ လိင္တံကလဲ ျပန္ကို မေပ်ာ့ႏိုင္ေတာ့ဘူး၊ ဖင္ကိုတည့္တည့္ ေထာက္ထားမိေနတာ၊ ပိုဆိုးတာက အန္တီဦးက ေညာင္းလို႔ နဲနဲလႈပ္လိုက္ရင္ ဖင္က လိင္တံကို ပြတ္မိသြားေတာ့ ထိပ္ေတြေတာင္ က်င္သြားတယ္၊ လိင္တံက ေတာင္ပါမ်ားေတာ့ နာလို႔ေတာင္လာၿပီ၊ ခဏေနေတာ့ အန္တီဦးလဲ အေပါ့သြားလိုက္ဦးမယ္ဆိုၿပီး ထထြက္သြားေတာ့ က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံက ေစာင္ေအာက္မွာ ေထာင္ေထာင္တန္းတန္းႀကီး က်န္ခဲ့ေရာ၊ အန္တီဦး ျပန္လာလို႔ အိပ္ရင္ ခုနကလိုမ်ား အိပ္ခြင့္ရပါေတာ့မလားလို႔ေတာင္ စိုးရိမ္မိလာတယ္၊
ျပန္ေရာက္လာေတာ့ အန္တီဦးလဲ ျခင္ေထာင္ထဲကိုဝင္လာၿပီး ေစာင္ေအာက္ကို အသာေလးတိုးဝင္လာေတာ၊ က်ေနာ္လဲ မ်က္စိမွိတ္လို႔ ႀကိဳးစားအိပ္ေနတာေပါ့၊ ရင္ထဲမွာလဲ ေပ်ာ္သြားတယ္ အရင္အတိုင္းပဲ အိပ္ျပန္ၿပီ၊ ဒီတစ္ခါျပန္အိပ္ျဖစ္ေတာ့ က်ေနာ္လိင္တံက အန္တီဦးရဲ႕ ဖင္ၾကားတည့္တည့္မွာေပါ့၊ သေဘၤာကလဲ ပင္လယ္ဘက္ကို ထြက္ေနေတာ လိႈင္းေတြတဲ႔ လူးလားၿပီး က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ဦးလဲ ျခင္ေထာင္ထဲမွာ တစ္လႈပ္လႈပ္နဲ႔ေလ၊ ဖင္ၾကားကို က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံက အဆက္မျပတ္ပြတ္ေနေတာ့တာ၊ ၾကာလာေတာ့ လိႈင္းေၾကာင့္လား အန္တီဦးပဲ ကိုယ္တိုင္ပဲ လႈပ္ေနသလားမသိေတာ့ဘူး၊ အန္တီဦးရဲ႕ ခါးက အသာေလးေရွ႕တိုးေနာက္ဆုပ္နဲ႔ လႈပ္ေနေတာ့ ေကာင္းလိုက္တဲ့ ဖီလင္ဗ်ာ၊
က်ေနာ္လက္ေတြကလဲ အကၤ် ီေပၚကေန အန္တီဦးရဲ႕ ရင္သားတစ္ဖက္ကို ညွစ္ကိုင္ထားမိၿပီ၊ အလံုးအထည္က က်ေနာ္ရဲ႕ လက္ဝါးထက္ေတာင္ ႀကီးေနၿပီး လက္ဝါးနဲ႔ေတာင္ မအုပ္မိဘူး၊ အဲလို ရင္သားကို ညွစ္လိုက္ရင္ ခါးေအာက္မွာ အန္တီဦးရဲ႕ ခါးကေကာ့လို႔ ဖင္ကက်ေနာ္ လိင္တံရွိရာကို ပိုၿပီးတိုးကပ္လာသလိုပဲ၊ မီးအလင္းေရာင္ကလဲနဲ ျခင္ေထာင္ကလဲ ေထာင္ထား ေစာင္ေအာက္မွာ လႈပ္ရွားေနၾကတာဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ဦးကို ဘယ္သူမွ သတိမထားႏိုင္ေလာက္ဘူးလို႔ ထင္မိတယ္၊ အန္တီဦးရဲ႕ လက္ေတြက ေစာင္ထဲမွာ ခါးေအာက္ပိုင္းကို ဆင္းလာၿပီး အရင္ဆံုး က်ေနာ္လိင္တံကို ခပ္တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္လိုက္တာ ခံလိုက္ရတယ္၊ ေနာက္ေတာ့အန္တီဦးက သူ႔ရဲ႕ ထမိန္ကိုအေပၚကို ဆြဲတင္လိုက္ၿပီး က်ေနာ္ရဲ႕ ပုဆိုးကိုလဲ သူပဲ ဆြဲလွန္လိုက္တာေပါ့၊ အဲဒီေတာ့မွာ အသားခ်င္းထိမိလို႔ အန္တီဦး အတြင္းခံေဘာင္းဘီ ဝတ္မထားေတာ့ဘူးဆိုတာကို သိလိုက္ေတာ့တယ္ေလ၊
အန္တီဦးက သူ႔ရဲ႕ လက္နဲပဲ က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံကိုင္လို႔ သူ႔ရဲ႕ ဖင္ၾကားထဲကို ဖိထည့္လိုက္ေတာ့တာ၊ ဇိမ္ပဲဗ်ာ လိင္တံက ဖင္ၾကားထဲမွာ လံုးဝ ညွပ္ေနေတာ့တာ၊ က်ေနာ္လဲ တတ္သေလာက္မွတ္သေလာက္နဲ႔ ေရွ႕တိုးေနာက္ဆုပ္ကေလး လုပ္မိေတာ့တာေပါ့၊ အန္တီဦးက ခါးကိုခြက္လို႔ ဖင္ကိုအစြမ္းကုန္ ေကာ့ေပးထားေတာ့တာေပါ့၊ ေနာက္ေတာ့ အန္တီဦး ေပါင္ေလးတစ္ေခ်ာင္း အသာၾကြၿပီး လက္နဲ႔ ဘယ္လိုလုပ္လိုက္လဲေတာ့ မသိ၊ က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံထိပ္ေခါင္းက ပူေႏြးစိုစြတ္ေနတဲ့ အေပါက္ကေလးထဲကို ေရာက္သြားသလိ ခံစားလိုက္ရတယ္၊ က်ေနာ္ဆိုတဲ့ေကာင္ကလည္း တုန္းပါ့၊ အဲဒီအခ်ိန္အထိ က်ေနာ္လိင္တံထိပ္ေခါင္းက ဖင္ထဲဝင္သြားတာလား ပိပိထဲ ဝင္သြားတာဆိုတာကို ေသေသခ်ာခ်ာမသိခဲဘူး၊
ေနာက္ေတာ့မွ လက္တစ္ဖက္က ပိပိအေမႊးေတြကို စမ္းၾကည့္ရင္း လက္နဲ႔ ကိုင္ၾကည့္တာ လိင္တံက ပိပိထဲမွာဆိုတာကို သိလိုက္ေတာ့တယ္၊ အန္တီဦးရဲ႕ အေမႊးေတြက အေတာ္ကို ထူထဲၿပီး ေပ်ာ့ေျပာင္းေနေတာ့တာ၊ ဆီးခုန္ကလဲ ေဖာင္းေဖာင္းတင္းတင္းႀကီး ဆိုတာကိုလဲ လက္နဲ႔ အေသအခ်ာ ကိုင္မိလိုက္ေတာ့တယ္၊ အန္တီဦးရဲ႕ ေခါင္းက က်ေနာ္မ်က္ႏွာနားကို တိုးလို႔ကပ္လာေတာ့ က်ေနာ္လဲ လုပ္မိလုပ္ရာ ပါးကိုနမ္းမိလိုက္ေရာ၊ အန္တီဦးရဲ႕ လက္က က်ေနာ္နဲ႕ တင္ပါးကို သူဖက္နဲ႔မကပ္ ကပ္ေအာင္ ဆြဲေပးေနရင္း က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ဦးသား ေစာင္ေအာက္မွာ အသာေလး ေညွာင့္ေနၾကေတာ့တာေပါ့၊ လိင္တံကေတာ့ ထိပ္ေခါင္းေလာက္ပဲ ပိပိထဲကိုဝင္ေနၿပီး က်န္ေနတဲ့ လိင္တံတစ္ေခ်ာင္းလံုးက အန္တီဦးရဲ႕ဖင္ႏွစ္လံုးၾကားမွာ အလ်ားလိုက္ညွပ္ေနခဲ့တာေပါ့၊ ဘယ္ေလာက္ပဲ ဝင္ေနေန ဘယ္လိုပဲညွပ္ညွပ္ က်ေနာ္ေတာ့ ေကာင္းေနေတာ့တာပဲ၊ ေကာင္းေနတယ္သာေျပာရတာ သေဘၤာေပၚမွာ အားရပါးရလုပ္လို႔လဲမရ၊ ကုန္ေပါက္ကိုပိတ္ထားတဲ့ ပ်ဥ္ျပားႀကီးေတြကလဲ မညီမညာဆိုေတာ့ ၾကာေတာ့ ခါးရိုးေတြနာလာေရာ၊ လိင္တံကလဲ ထိပ္ဖ်ားေလာက္ပဲဝင္ေန၊ ပိပိထဲလဲ အဝေလာက္မွာပဲ ျပဴတစ္ျပဴတစ္ျဖစ္ေနေတာ့ က်ေနာ္ေရာ အန္တီဦးပါ ႏွစ္ေယာက္လံုးအားမရေတာ့ဘူး၊ ပံုစံေျပာင္းလိုက္ရင္လဲ ျခင္ေထာင္အျပင္ပဲ ေရာက္ကုန္မလား၊ ျခင္ေထာင္ႀကိဳးပဲ ျပတ္က်ကုန္မလား သိေတာ့ဘူး၊ ဒါေၾကာင့္ အန္တီဦးက ဒီတိုင္းေလးပဲ ထည့္ထားၿပီး ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ေနရင္း အိပ္ေတာ့လို႔ေျပာလာတယ္၊ က်ေနာ္လဲ ေျပာတဲ့ အတိုင္းေနတာပဲ၊ အိပ္လို႔လဲ မရ လိင္တံက ဘယ္လိုမွ ျပန္မက် တင္းမာေနဆဲပဲ၊
ေနာက္ေတာ့ အန္တီေလးက က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံကို ပိပိထဲကေနထုတ္လိုက္ၿပီး မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္လွည့္လို႔ အိပ္ေတာ့တာေပါ့၊ က်ေနာ္လဲ အဲလိုလွည့္လာေတာ့ ပါးကိုနမ္းလိုက္ၿပီး လက္ေတြက ရင္သားေပၚမွာ ထားလို႔ ဖိပြတ္ေနမိေတာ့တာ၊ အက်ီက ေရွ႕ၾကယ္သီးနဲ႔ ဆိုေတာ့ လက္နဲ႔ စမ္းရင္ ၾကယ္သီးေတြလဲ ျဖဳတ္မိလိုက္ေတာ့ မီးေရာင္မွိန္မွိန္ေအာက္မွာ ဝတ္ထားတဲ့ ေဘာ္လီရဲ႕ အေပၚပိုင္းက ရင္သားေတြေဖြးကနဲ ေပၚလာပါေလေရာ၊ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္လဲ အန္တီဦးကို ႏုိ႔ဆို႔ခ်င္တယ္လို႔ ေျပာမိလိုက္ေတာ့ ခဏေတာ့ ေတြေဝေနၿပီး ေနာက္ေတာ့ ေဘာ္လီခ်ိတ္ေတြကို ျဖဳတ္ေပးတာေပါ့၊ က်ေနာ္ ညေနတိုင္းေခ်ာင္းၾကည့္ခဲ့ရတဲ့ ရင္သားျဖဴျဖဴထြားထြား ႏွစ္ခု အခုေတာ့ မ်က္ဝါးထင္ထင္ ေတြ႔ျမင္ရၿပီ၊
ခေလးတစ္ေရာက္လို ႏို႔သီးေခါင္းကပိုပဲ မဲၿပီးစို႔ေတာ့ အန္တီဦးကေတာင္တားယူရတယ္၊ “တစ္ျခားေနရာကို လွ်ာနဲ႔ လွ်က္လို႔ရတယ္” လို႔ေျပာေတာ့တာ၊ က်ေနာ္လဲ မလုပ္တတ္ေတာ့ အန္တီဦးေျပာတဲ့ အတုိင္းလိုက္လုပ္ေတာ့တာေပါ့၊ ၾကာလာေတာ့ အန္တီဦးရဲ႕ အသက္ရွဳထုတ္လိုက္တဲ့ေလေတြက က်ေနာ္ရဲ႕ ဆံပင္ေပၚကို က်ေနာ္ၿပီး က်ေနာ္ရဲ႕ ေခါင္းကို လက္နဲ႔ ကိုင္ရင္း ရင္သားေတြနဲ႔ ဖိကပ္ထားတယ္ေလ၊ အန္တီဦးရဲ႕ ေပါင္တစ္ဖက္ကလဲ က်ေနာ္ကိုခြထားရင္း ခါးကိုေရွ႕ ေကာ့လို႔ ပိပိကို က်ေနာ္ရဲ႕ ကိုယ္လံုးနဲ႔ ဖိပြတ္ေနေတာ့တာ၊ အန္တီဦးက အဲဒီလိုေကာ့ၿပီး ပြတ္ေနေတာ့ က်ေနာ္လက္ေတြက ေအာက္ကိုဆင္းသြားၿပီး ပိပိထဲကို လက္ညိွးထိုးထဲ့ၾကည့္လိုက္တာ ပိပိကေတာ့ အေပါက္က်ယ္ေနၿပီ အရည္ေတြက အေတာ္ကိုရႊဲနစ္ေနေတာ့တာေလ၊
ၾကားဖူးနားဝနဲ႔ လုပ္တတ္သေလာက္လုပ္ရင္း လက္ညိွးကို ပိပိထဲမွာ ေရွ႕တိုးေနာက္ဆုပ္ေတြလုပ္လိုက္ ပိပိရဲ႕ အျပင္ေျမာင္းထဲ ပြတ္လိုက္နဲ႔ လုပ္ေနေတာ့တာ၊ လက္နဲ႔ ပိပိတစ္ခုလံုးကိုပြတ္ေနရင္း သတိထားမိလိုက္တာက အန္တီဦးရဲ႕ အစိက ေတာ္ေတာ္ႀကီးေနတယ္လို႔ ထင္ေနမိရတယ္၊ လက္သန္းထိပ္ေလာက္ေတာင္ ရွိေလာက္မယ္လို႔ ထင္မိတာေပါ့၊ ကိုင္လို႔ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ အစိကိုပဲ ကိုင္လိုက္ပြတ္လိုက္လုပ္ေနတာ အန္တီဦးလဲ တစ္အစ္အစ္နဲ႔ အံက်ိတ္လို႔ ၿငီးသံေတြထြက္လာၿပီ၊ က်ေနာ္လဲ လက္ညွိးကို ပိပိထဲကိုထည့္ထားၿပီး လက္မနဲ႔႔ပဲ အစိႀကီးကို ပြတ္ေနမိေတာ့တာေပါ့၊ ေတာ္ေတာ္ေလးၾကားသြားေတာ့ အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္လံုးက ေတာင့္င္းေတာင့္တင္းႀကီးျဖစ္သြားၿပီး က်ေနာ္ကို တင္းေနေအာင္ဖက္ထားၿပီးေနာက္ ၿငိမ္က်သြားေတာ့တာ၊ ဘာျဖစ္သြားမွန္းေတာ့ က်ေနာ္လဲမသိဘူး၊ အစိႀကီးကို ဆက္ပြတ္ေတာ့ တုန္တက္သြားၿပီး က်ေနာ္လက္ကို ပိပိကေနဆြဲဖယ္လို႔ လက္ညိုးကို သူ႔လက္နဲ႔ သုတ္ေပးေတာ့တာေပါ့၊
ၿပီးေတာ့ အန္တီဦးက က်ေနာ္ကို ဖက္ထားရင္း သက္ျပင္းေတြ အခါခါခ်လို႔ မေမာေျဖေနပံုပဲ၊ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္ကို ခပ္တင္းတင္းဖက္လို႔ ႏွခမ္းျခင္းနမ္းေတာ့ က်ေနာ္ အသက္ရွဴေတြ က်ပ္သြားၿပီးေမာသြားေတာ့တယ္၊ ေနာက္ေတာ့ အန္တီဦးက က်ေနာ္လိင္တံကို သူ႔လက္နဲ႔ကိုင္လိုက္ ပြတ္ေပးတယ္ေလ၊ အထိအေတြ႕ကိုက အေတာ္ကြာျခားတာပဲ၊ အရင္တုန္းက ကိုယ္လက္နဲ႔ ကိုယ္ကိုင္ၿပီး ေဂြလွိမ့္တာနဲ႔ အန္တီေလးကိုင္ေပးတဲ့ အထိအေတြ႔ ေတာ္ႀကီးကို ကြာျခားေနေတာ့ လိင္တံက ရြစိရြစိနဲ႔ ေကာင္းလိုက္တာဗ်ာ၊ ဒါေပမယ့္ တစ္ခုဆိုးတာက အန္တီဦးက က်ေနာ္ကို အရည္ထြက္သြားတဲ့ အထိလုပ္မေပးဘူး၊ ေဂြလွိမ့္ေပးေနတာေတြရပ္လိုက္ၿပီး “ေနာက္မွ ၿပီးေအာင္လုပ္ေပးမယ္ အခုအိပ္ၾကမယ္” တဲ့၊ ဘာေၾကာင့္မွန္းေတာ့ နားမလည္ဘူး၊ ေျပာတဲ့အတိုင္းေတာ့ နားေထာင္းလိုက္ၿပီး အန္တီဦးဖက္ၿပီး အိပ္လိုက္ေတာ့တယ္ေလ၊
မနက္မိုးလင္းခါစမွာ သေဘၤာက ဆိပ္ကမ္းကပ္လို႔ ဆင္းခဲ့ၾကတယ္ ၿပီးေတာ့ ရြာထဲက အေၾကြးရစရာရွိေနတဲ့ ကုန္ေျခာက္ဆိုင္ပုိင္ရွင္ရဲ႕ အိမ္ကိုသြားၾကၿပီး ကိုယ္လက္သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ ေရခ်ိဳးအဝတ္အစားေတြလဲၿပီးေနာက္ ဆိုင္ရွင္နဲ႔ မနက္စာစားရင္း စကားေျပာၾကတာေပါ့၊ မနက္ ၉ နာရီေလာက္ေတာ့ စက္ေလွနဲ႔ ရြာနီးခ်ဴပ္စပ္က အျခားရြာေလးေတြကို သြားလို႔ အေၾကြးလိုက္ေတာင္းၾကတယ္ေလ၊ ညေန ၄ နာရီထိုးေတာ့မွာ တည္းခိုမယ့္ ရြာက အိမ္ကို ျပန္ေရာက္လာၿပီး အနားရေတာ့တယ္၊ အိမ္ရွင္က က်ေနာ္နဲ႔ အန္တီဦးတို႔ ညအိပ္ဖို႔ အခန္းက်ယ္ တစ္ခန္းေပးထားတယ္ေလ၊ ဒီရြာမွာ ညအိပ္ရေတာ့မွာေပါ့၊ ညေနပိုင္းေရခ်ိဳးၿပီး အဝတ္အစားေတြလဲေတာ့ အန္တီဦးရဲ႕ ရင္သားေတြကို က်ေနာ္တစ္ႀကိမ္ေတြခြင့္ရခဲ့ေသးတာ လိင္တံေတာင္ ေတာ္ေတာ္မာေတာင္သြားေသးတယ္၊ အန္တီဦးကလဲ အဲဒါကိုသိေတာ့ က်ေနာ္လိင္တံကို လက္နဲ႔ ကိုင္လိုက္ၿပီး ပါးကိုနမ္းရင္း “ ညေရာက္မွ” တဲ့၊ ရင္ခုန္လိုက္တာေလ၊
ေနာက္ေတာ့ အန္တီဦးက အိမ္ရွင္နဲ႔ စကားေျပာရင္း က်န္ခဲ့ၿပီး က်ေနာ္ကေတာ့ ရြာထဲေလွ်ာက္ၾကည့္ေတာ့တာေပါ့၊ ဘာမွေတာ့ ထူးထူဆန္းဆန္းမရွိပါဘူး၊ အိမ္ေျခ ၁၀၀ ေက်ာ္ေလာက္ရွိတဲ့ ရြာႀကီးပါ၊ လမ္းဆံုးေတာ့ လယ္ကြင္းနဲ႔ ဆားကြင္းေတြပဲေတြ႔ရတယ္၊ ရြာလယ္မွာေတာ့ ေတာသူေတြ ေရခပ္ဆင္းေနၾကတာေပါ့၊ ၆ နာရီခြဲေက်ာ္လို႔ ေမွာင္ေတာ့မွပဲ အိမ္ကို ျပန္ေရာက္လာခဲ့ၿပီး အန္တီဦးက ညေနစာ ထမင္းအတူစားဖို႔ ေစာင့္ေနေလရဲ႕၊ ညေနစာစားၿပီးေတာ့ အန္တီဦးတို႔က အလုပ္ကိစၥစကားဆက္ေျပာၾက၊ က်ေနာ္ကေတာ့ အေတာ္ပ်င္းေနၿပီ၊ ည ၈ နာရီေက်ာ္ေတာ့မွ အိမ္ရွင္ကို ႏႈတ္ဆက္လို႔ အေပါ့သြားလိုက္ၿပီး အိမ္ခန္းထဲဝင္ခဲ့ၾကေတာ့တယ္၊ အိပ္ခန္းထဲမွာက ဟိုဖက္ဒီဘက္ ျခင္ေထာင္ႏွစ္လံုး ေထာင္ၿပီး အိပ္ရာခင္းလိုက္တာေပါ့၊ ေနာက္ေတာ့ အခန္းတံခါးပိတ္ မွန္အိမ္မီးကို မႈတ္လိုက္ၾကၿပီး က်ေနာ္ကို သူ႔အိပ္ရာဖက္ကို လက္ဆြဲလို႔ ေခၚပါေလေရာ၊ ေမွာင္သြားေတာ့မွ သတိထားမိတာ က်ေနာ္ေဘးဘက္ ကပ္ရပ္မွာ အခန္းတစ္ခန္းကရွိေနေသးတာကိုး၊
က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ဦး အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ ဖက္ထားရင္း ႏွခမ္းခ်င္းနမ္းမိၾကေတာ့တယ္၊ အန္တီဦးက က်ေနာ္ကို နမ္းတဲနည္းေတြ သင္ေပးေနတာေပါ့ေလ၊ နမ္းေနရင္းနဲ႔လဲ အန္တီဦးရဲ႕ လက္က ေထာင္မတ္ေနတဲ့ လိင္တံကို လက္တစ္ဖက္နဲ႔ ကိုင္ၿပီး ရြရြေလးပြတ္ေပးေနတာေပါ့၊ အန္တီဦးက သူလံုခ်ည္ကို ခါးအထက္ဆီလွန္တင္လိုက္တယ္ ၿပီးေတာ့က်ေနာ္ရဲ႕ ပုဆိုးကိုခၽြတ္လိုက္ၿပီး သူ႔ရဲ႕ ကိုယ္လံုးေပၚသို႔ က်ေနာ္ကို ဆြဲတင္လိုက္ေတာ့တယ္၊ ဆီးခုန္ခ်င္းထိကပ္လို႔ အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္ေပၚကို ေရာက္သြားခဲ့ရၿပီ၊ အကၤ် ီကိုလွန္တင္လိုက္ေတာ့ ဘယ္အခ်ိန္ထဲက ေဘာ္လီကိုခၽြတ္ထားမွန္းေတာင္မသိ ရင္သားႏွစ္ခုကို ေတြ႔လိုက္ရေရာ၊ အန္တီဦးရင္သားေတြက ႀကီးတယ္လို႔ဆိုရမယ္၊ ခေလးႏွစ္ေယာက္ကို ႏို႔တိုက္ထားခဲ့ေပမယ့္ ရင္သားေတြက တင္းတင္းရင္းရင္းပဲ ရွိေနေသးတာ၊ ႏို႕သီးေခါင္းေတြကေတာ့ ရွည္ထြက္ေနၿပီ၊ က်ေနာ္လဲ ညက သေဘၤာေပၚမွာ ေျပာျပထားခဲ့တဲ့အတိုင္း ရင္သားေတြကို နမ္းေပးလိုက္ေတာ့ ႏို႔သီးေခါင္းေတြ မာေက်ာလာေလေရာ၊ ေျပာရရင္ က်ေနာ္က စိတ္လႈပ္ရွားေနၿပီး ဒါၿပီးရင္ ဘာဆက္လုပ္ရမယ္ဆိုတာေတာင္ မသိ၊ အန္တီဦးရဲ႕ ဦးေဆာင္ေစခိုင္းတဲ့ အတိုင္းပဲ လုပ္ရေတာ့မယ္ေလ၊ ရင္သားေတြကိုနမ္းေပးေနတုန္း အန္တီဦးရဲ႕လက္ေတြက က်ေနာ္ရဲ႕ေခါင္းကို မသိမသာေအာက္ဖက္ကို တြန္းေနတာခံေနရတယ္၊ အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္လံုးကလဲ ေခါင္းရင္ဖက္ကို တိုးသြားေတာ့ က်ေနာ္မ်က္ႏွာက အန္တီဦးရဲ႕ ေပါင္ၾကားထဲက ပိပိေနရာကိုေရာက္သြားေရာ၊ က်ေနာ္ဘာလုပ္ရမယ္ဆိုတာကို မသိဘူး၊ မီးေရာင္ကလဲ မရွိေတာ့ ဘာကိုမွာ ပီပီျပင္ျပင္မျမင္ရဘူးေလ၊ အန္တီဦးရဲ႕ လက္က က်ေနာ္ေခါင္းကို ကိုင္ထားရင္း ဖိလိုက္ေတာ့ ပိပိႀကီးနဲ႔ က်ေနာ္မ်က္ႏွာ အပ္သြားေတာ့တာ၊ ၿပီးေတာ့မွ သူ႔ရဲ႕ အစိကို ျပဴးထြက္လာေအာင္ လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ အစိေဘးသားေတြကိုၿဖဲေပးၿပီး လွ်ာနဲ႔လွ်က္ေပးလို႔ ေလးသံေလးနဲ႔ ေျပာတာေပါ့၊
က်ေနာ္လဲ လုပ္မိလုပ္ရာနဲ႔ ႏို႔သီးေခါင္းေလာက္ရွိေနတဲ့ အန္တီဦးရဲ႕ အစိိကို လွ်ာနဲ႔ စုပ္လိုက္ လွ်က္လိုက္နဲ႔ စလုပ္ေတာ့တာ၊ အစိကိုစုပ္လိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ အန္တီဦးရဲ႕ လက္ေတြက က်ေနာ္ရဲ႕ ဆံပင္ထဲ လက္နဲ႔ ထိုးဆြေနၿပီး ခါးကေကာ့တက္လာေတာ့တာ၊ အစိရဲ႕ ေဘးသားႏုေလးေတြကို လွ်ာနဲ႔ လွ်က္လိုက္ရင္ အစိနဲ႔ လွ်ာ မထိ ထိေအာင္ ေနရာလိုက္ေရႊ႕ေနတာေပါ့၊ အန္တီဦးလဲ အစိကိုလုပ္ေပးခံရတာ အေတာ္ႀကိဳက္ပံုေပၚတယ္၊ ပိပိထဲက အရည္ေတြထြက္လိုက္တာ ဒလေဟာပဲ က်ေနာ္ရဲ႕ ေမးေစ့မွာ အရည္ေတြေပက်ံေနၿပီေလ၊ အစိကိုလွ်က္ေပးေနရင္း လက္ညိွဳးကို ပိပိထဲထိုးထဲ့လိုက္တယ္၊ ခေလးႏွစ္ေယာက္ေတာင္ ဒီေနရာကေမြးထားတာ ဆိုေတာ့ က်ယ္ေနၿပီ၊ ဒါေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္လက္ခလယ္ပါထိုးထည့္ၿပီး ေရွ႕ေနာက္ လႈပ္ရွားေပးတာေပါ့၊ အန္တီဦးကေတာ့ ေအာက္ႏွခမ္းကို သြားနဲ႔ ကိုက္ထားတာကို အေမွာင္ထဲမွာ ျမင္ေနရတာေပါ့၊
က်ေနာ္လဲ မထူးေတာ့ပါဘူးဆိုၿပီး ပိပိထဲက လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းကို ျပန္ထုတ္၊ ေဘးသားေတြကိုဆြဲၿဖဲလိုက္ေတာ့ ပိပိရဲ႕ အေပါက္ဝက ဟလာလာၿပီ၊ လွ်ာကိုအထဲကို ေရာက္ႏိုင္သမွ် သြင္းလိုက္ၿပီး ပိပိရဲ႕ အဝနားမွာ ငွက္ေတြေတာင္ပံခတ္သလို လွ်ာကို ခပ္ျမန္ျမန္ေလး လႈပ္ရွားေပးလိုက္တာ အန္တီဦး ဖင္ႀကီးက အိပ္ရာေပၚကေန တစ္ေတာင္ေလာက္ၾကြတက္လာၿပီး လက္ေတြက က်ေနာ္ေခါင္းကို ပိပိနဲ႔ ဖိကပ္လို႔ ၿငိမ္က်သြားပါေလေရာ၊ က်ေနာ္ရဲ႕ ပါးစပ္ထဲလဲ အန္တီဦးရဲ႕ ပိပိထဲက ညွီစို႔စို႔ အရည္ေတြဝင္ကုန္ၿပီ၊ ဘာဆက္လုပ္ရမွန္း မသိေတာ့ အန္တီဦးက သူ႔ကိုယ္လံုးေပၚကို က်ေနာ္ကိုဆြဲေခၚေတာ့တယ္၊ က်ေနာ္လဲ ေပၚျပန္ေရာက္ေရာ အန္တီဦးက ေပါင္ကိုလဲ ကားထား ပိပိကလဲ က်ယ္ေနဆိုေတာ့ က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံဟာ လက္နဲ႔ေတာင္ ထိန္းၿပီးထည့္စရာမလို၊ ပိပိထဲကို တစ္ဆံုးဝင္သြားေရာ၊
အန္တီဦးဆီက “ ဟယ္ ဝင္သြားၿပီ” လို႔ ေျပာသံၾကားလိုက္ရတယ္၊ ၿပီးေတာ့ “ျပန္ထုတ္လိုက္ဦး” လို႔ ေျပာေတာ့ ဘာေၾကာင့္မွန္းေတာ့ မသိ လိင္တံကို ပိပိထဲကေနထုတ္လိုက္ေတာ့တယ္၊ က်ေနာ္ကို ပတ္လက္အိပ္ခိုင္းလိုက္ၿပီး အန္တီဦးက ေခါင္းရင္းဘက္ကို ဖင္ေပးလို႔ ေလးဘက္ေထာက္ထားရင္း က်ေနာ္လိင္တံကို သူ႔ပါးစပ္ထဲထည့္လိုက္ေတာ့တာ၊ ေကာင္းလိုက္တာဗ်ာ တစ္ခါမွ မခံစားဘူးတဲ့ အရသာ ကိုယ္ဟာကို ေဂြလွိမ့္ရတာနဲ႔လဲမတူ၊ အန္တီဦးလက္နဲ႔ ကိုင္ၿပီး လုပ္ေပးတဲ့ အရသာမ်ိဳးလဲ မဟုတ္၊ အာခံတြင္းေႏြးေႏြးေလးထဲမွာ လိင္တံထိပ္ေခါင္းကို ႏွခမ္းနဲ႔ စုပ္ထားၿပီး ေခါင္းပတ္ပတ္လည္ကို လွ်ာနဲ႔ ပတ္ေနေတာ့တာ၊ ထိပ္က အေပါက္ေလးကို လွ်ာထိပ္နဲ႔ ထိုးလိုက္ရင္မ်ား အသဲေတြေအးသြားၿပီး က်င္သြားတာေေတာင္ ခံစားလိုက္ရတယ္၊
ေနာက္ေတာ့ သူ႔ရဲ႕ တံေတြးေတြနဲ႔ လိင္တံတစ္ေခ်ာင္းလံုးကို စိုစြတ္ေအာင္လုပ္ၿပီး ပါးစပ္နဲ႔ စုပ္လို႔ အထက္ေအာက္ လႈပ္ရွားေတာ့တာ၊ က်ေနာ္လဲ ထိန္းမရခ်င္ေတာ့ဘူး၊ ေလးဘက္ေထာက္ထားတဲ့ အန္တီဦးရဲ႕ ဖင္ေနာက္ကေန ပိပိထဲကို လက္ညိွးထိုးထည့္ၿပီး ဇိမ္ခံလိုက္တာ ခဏပဲၾကာတယ္၊ သုတ္ရည္ေတြက အန္တီဦးရဲ႕ ပါးစပ္ထဲပန္းဝင္သြားေရာဗ်ာ၊ က်ေနာ္လဲ အားလည္းနာ ေၾကာက္လဲေၾကာက္ ဘာအေျပာခံရမလဲလို႔ ေစာင့္ၾကည့္ေနတာ၊ အန္တီဦးက ဘာမွ မေျပာပဲ က်ေနာ္ရဲ႕ သုတ္ရည္ေတြကို မ်ိဳခ်လိုက္ေလေရာ၊ ၿပီးေတာ့မွ က်ေနာ္ရဲ႕ ေဘးမွာ အတူလာလွဲၿပီး “ေကာင္းလိုက္တဲ့အရသာ” လို႔ ေျပာသံၾကားလိုက္ရတယ္ေလ၊
ၿပီးေတာ့ ေျပာေသးတာ “နင္ဦးေလးက ပိပိကို သူ႔ပါးစပ္နဲ႔ ဘယ္တုန္းကမွ လုပ္မေပးခဲ့ဘူး…. အန္တီက အဲလို အလုပ္ခံခ်င္ေနတာၾကာၿပီ…. အရမ္းခံလို႔ေကာင္းတာပဲ” လို႔ ေျပာၿပီး က်ေနာ္ကို နဖူးေလးနမ္းလိုက္ရင္း ရင္ခြင္ထဲမွာထည့္လို႔ ဖက္ထားပါေလေရာ၊ က်ေနာ္လဲ ဦးေလးနဲ႔ အန္တီဦးတို႔ လိင္ဆက္ဆံတဲ့ အေၾကာင္းကို သိခ်င္ေတာ့ “ဦးေလးက အိမ္မွာ ေန႔တိုင္း ျပန္မအိပ္တတ္ဖူးေနာ္” လို႔ အစပ်ိဳးၿပီးေမးလိုက္ေတာ့ “နင့္ဦးေလးက စက္ေလွကပ္တဲ့ ရြာမွာ မိန္းမေနာက္တစ္ေယာက္ ရေနၿပီ” ေျပာေတာ့တာ၊ တစ္ကယ္ေျပာတာလား ရြဲ႕ေျပာတာလားေတာ့မသိ၊ ကိုယ္ဦးေလး အရင္းဆိုေတာ့ ဆက္မေမးရဲေတာ့ဘူး၊ ေတာ္ၾကာအမ်ိဳးမေကာင္းေၾကာင္းေတြပါ ပါလာေတာ့မယ္၊ က်ေနာ္လဲ အခု အန္တီဦးနဲ႔ သာယာေနတာေလး ေပ်ာက္သြားမွာ စိုးေတာ့ တိတ္တိတ္ကေလး ေနလိုက္မိေရာ၊
အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္လံုးက ျပည့္ျပည့္တင္းတင္းနဲ႔ဆိုေတာ့ ဖက္ထားရတာ ေႏြးၿပီးအိေနတာပဲ၊ စဥ္းစားၾကည့္မိလိုက္တာ အန္တီဦးက သူ႔ေယာကၤ်ားနဲ႔ မျပည့္ဝေတာ့တာေတြ၊ သူ႔ေယာကၤ်ားဆီက မရခဲ့တာေတြကို ရေအာင္ က်ေနာ္ကို ပံုစံသြင္းၿပီး သင္ေပးရင္း ခံစားေနတဲ့ပံုေပၚတယ္၊ က်ေနာ္လဲ အန္တီဦးအတြက္ ေမြးၿပီး အစားခံရသလို ျဖစ္ေနခဲ့ၿပီ၊ အိပ္လို႔လဲ မရ အတူတူဖက္ထားရင္း မိနစ္ ၂၀ ေက်ာ္ေလာက္ပဲ ၾကာမယ္ထင္တယ္၊ က်ေနာ္လိင္တံက ျပန္လည္မာေက်ာလာျပန္ၿပီ၊ အန္တီဦးကလဲ အဲဒါကိုသိေတာ့ လက္နဲ႔ လိင္တံကို ကိုင္ေပးၿပီး ဆြေနပါေလေရာ၊ လိင္တံကေတာ္ေတာ္ေလးကို မာေတာင္လာတဲ့ အခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ “ဒီတစ္ခါေတာ့ အေပၚကေန တက္လုပ္ေပးေတာ့” လို႔ ေျပာတာေပါ့၊ အန္တီဦးရဲ႕ ပါးစပ္နဲ႔ လုပ္ေပးခံရတာ ေကာင္းခဲ့ေပမယ့္ လိင္တံကိုလဲ ပိပိထဲကို တစ္ဆံုးထိုးသြင္းၿပီး လုပ္လိုက္ခ်င္ေနတယ္ေလ၊ က်ေနာ္အန္တီဦးရဲ႕ ကိုယ္လံုးေပၚကို တက္လိုက္ၿပီး ေပါင္ၾကားထဲကုိ ဝင္လိုက္တယ္၊ အန္တီဦးက က်ေနာ္လိင္တံကို ကိုင္ၿပီး ပိပိအဝကို ေတ့ေပးလိုက္ေတာ့ က်ေနာ္လဲ အားပါးတရ ထုိးသြင္းလိုက္ေတာ့တာေပါ့၊ အရည္ေတြကလဲရႊဲ ခေလးေမြးဖူးထားတဲ့ ပိပိဆိုေတာ့ ေရွာေရွာရွဴရွဴပဲ တစ္ဆံုးပဲ ဝင္သြားေတာ့တာ၊ ေရွ႕တိုးေနက္ဆုပ္နဲ႔ လုပ္ေနေသာ္လည္း စိတ္ထဲမွာ ဘယ္ဖက္လဲမထိ ညာဖက္လဲမထိ ေခ်ာင္ေခ်ာင္ခ်ိခ်ိကို ျဖစ္ေနတယ္ေလ၊ ဒါကို အန္တီဦးက သိေတာ့ ေအာက္ကေန ေပါင္ကိုစိေပးလိုက္ေတာ့ နဲနဲက်ပ္သြားၿပီး ေလွႀကီးထိုးရိုးရိုးနဲေပါ့၊ ပထမတစ္ႀကိမ္ကလဲ အန္တီဦးရဲ႕ ပါးစပ္ထဲမွာၿပီးထားေတာ့ ယခုတစ္ႀကိမ္ က်ေနာ္လဲ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ ၿပီးခ်င္စိတတ္ေတြ မျဖစ္မိဖူး၊ ပိပိက က်ယ္ေနလို႔ ဂလိုင္ေခါက္ေနရသလို ျဖစ္ေနလို႔ထင္တယ္၊
အန္တီဦးက ခဏရပ္ခိုင္းတယ္၊ ၿပီေတာ့ ဒူးေထာက္ၿပီး ေလးဖက္ေထာက္ေနေပးေတာ့ ေနာက္ကေနသြင္းခိုင္းတဲ့ ပံုစံ၊ က်ေနာ္ လိင္တံသြင္းဖို႔ကို အရင္ဆံုးအေပါက္ရွာေနရတာေပါ့၊ ပိပိက ေပါင္ၾကားထဲမွာ ညွပ္ေနေတာ့ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ မေတြ႔၊ လိင္တံထိပ္နဲ႔ စမ္းၿပီး ေတ့မိတဲ့ အေပါက္ကို ထိုးထဲ့လိုက္တာ၊ ေတာ္ေတာ္ေတာ့ က်ပ္ေနၿပီး အရင္ထက္ပိုလို႔ေတာင္ ဖီလ္းၿဖစ္လာတယ္၊ ဒါေပမယ့္ အန္တီဦး က်ေနာ္ေပါင္ကို လက္နဲ႔ လွမ္းရိုက္ပါေလေရာ၊ အဲဒီေတာ့မွ လက္နဲ႔ စမ္းႀကည့္လိုက္တာ လိင္တံကဖင္ထဲကို ဝင္သြားတာကိုး၊ ဖင္ထဲကို လုပ္ရတာ ေျခာက္ေတာ့ ေျခာက္ေသြ႔ေနတယ္၊ ဒါေပမယ့္ က်ပ္ေနေတာ့ က်ေနာ္အတြက္ ပိုလို႔ ေကာင္းေနေတာ့တယ္၊ အန္တီဦးကလဲ ဖင္ကို ညွစ္ေပးထားပံုရေတာ့ က်ေနာ္လဲ စိတ္ေတြကိုထိန္းမရေတာ့ဘူး၊ အခ်က္ ၂၀ ေလာက္ လုပ္ၿပီး သုတ္ေတြကို ဖင္ထဲကိုပဲ ပန္းလႊတ္လိုက္ေတာ့တာေပါ့၊ ၿပီးေတာ့ လိင္တံကို ဖင္ထဲက မခၽြတ္ပဲ အန္တီဦးရဲ႕ ေက်ာ္ေပၚကို ထပ္လွ်က္ ေမွာက္သြားပါေလေရာ၊
အန္တီဦးက ေအာက္ကေန “လူဇိုး….လုပ္မယ္လုပ္ေတာ့လဲ ဖင္ထဲကို” တဲ့၊ “နာလို႔လား” လို႔ က်ေနာ္က ေမးလိုက္ေတာ့ “ေကာင္းေတာ့ေကာင္းတယ္ နဲနဲေအာင့္တယ္” တဲ၊ အဲဒီညက က်ေနာ္ အန္တီဦးကို ၄ ခါေလာက္ ပိပိနဲ႔ ဖင္ကို တစ္လွည့္စီ လုပ္ျဖစ္လိုက္ၾကၿပီး ည ၁၂ နာရီေက်ာ္ေတာ့ အျပန္အလွန္ဖက္ထားရင္း အိပ္ေပ်ာ္သြားၾကေရာ၊ မနက္ ၅ နာရီေလာက္ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္ရုတ္တရက္ ႏိုးလာၿပီး အန္တီဦးက ေဘးမွာ မရွိေတာ့ဘူး၊ လိင္တံက မာေတာင္ေနၿပန္ၿပီး ေႏြးေႏြးေထြးနဲ႔ အထိအေတြ႔ တစ္ခုကို ခံစားေနရာသလို ျဖစ္ေနလို႔ မ်က္စိဖြင့္ၾကည့္လိုက္တာ၊ အန္တီဦးက က်ေနာ္ေပါင္ၾကားထဲမွာ လွဲေနရင္း လိင္တံကို ပါးစပ္ထဲမွာ ထည့္လို႔ လုပ္ေပးေနျပန္ၿပီ၊
အန္တီဦးက ေတာ္ေတာ္ထန္တာပဲ၊ သူ႕ေယာကၤ်ား က်ေနာ္ဦးေလးနဲ႔က မေတြ႔ရတာ ၾကာလို႔ ေတာ္ေတာ္ဆာေလာင္ေနပံုရတယ္၊ ေနာက္ေတာ့ က်ေနာ္ရဲ႕ အေပၚတက္လာၿပီး ခါးေပၚမွာ ခြထိုင္ၿပီး လိင္တံကို ပိပိအဝေတ့လို႔ ဖိၿပီးထိုင္ခ်လိုက္ေတာ့ လိင္တံက ပိပိထဲ ဝင္သြားျပန္ေရာ၊ အန္တီဦးဟာ မ်က္စိကိုမွိတ္လို႔ က်ေနာ္အေပၚကေန စည္းခ်က္မွန္မွန္နဲ႔ ေဆာင့္ေနေတာ့တာ ထင္ေတာင္မထင္ရဘူး၊ အန္တီဦး အေမာခံႏိုင္းၿပီး ဆက္တိုက္လုပ္ႏိုင္သားပဲ၊ က်ေနာ္လဲ သိပ္မၾကာပါဘူး ပိပိထဲမွာ တစ္ႀကိမ္ၿပီးသြားျပန္ေရာ၊ ၿပီးသြားေတာ့ အန္တီဦးက က်ေနာ္ရဲ႕ ပါးကို နမ္းလိုက္ၿပီး အဝတ္အစားေတြကို ျပင္ဝတ္လိုက္ၿပီး အိပ္ရာကထလို႔ အိပ္ခန္းထဲက ထြက္သြားေတာ့တယ္ေလ၊ က်ေနာ္ကေတာ့ ေမာေမာနဲ႔ ေနာက္ထပ္တစ္ေရး ျပန္အိပ္ေပ်ာ္သြားရတာေပါ့၊
မနက္ ၈ နာရီေလာက္မွ က်ေနာ္ႏိုးလာၿပီး အန္တီဦးက သနပ္ခါးေလး အေဖြးသားနဲ႔ က်ေနာ္ကို “သားႀကီး ထေတာ့” လို႔ လာႏိုးေတာ့တယ္၊ အန္တီဦးရဲ႕ ပါးေလးကို နမ္းလိုက္တာ အိၿပီး ေမႊးေနတာပဲ၊ ၿပီးေတာ့မွာ အန္တီဦးက က်ေနာ္ကို “သားႀကီးအျဖစ္ ေမြးၿပီးစားလိုက္ၿပီ” လို႔ ၿပံဳးစိစိနဲ႔ ေျပာတယ္ေလ၊ ဒီေန႕ က်န္ေနတဲ့ ရြာတစ္ရြာကို အေၾကြးသြားေတာင္းၿပီး ညေနေရာက္ရင္ အိမ္ျပန္ရေတာ့မယ္၊ ၉ နာရီေက်ာ္ေတာ့ စက္ေလွနဲ႔ အတူသြားလိုက္ၾကေလ၊ စက္ေလွေပၚမွာ လူက ေခ်ာင္ေနေပမယ့္ အန္တီဦးက က်ေနာ္နားကပ္ထိုင္လို႔ လက္ေမာင္းကို သူ႔မရဲ႕ ရင္သားနဲ႔ ဖိထားေတာ့တယ္ေလ၊ လက္ကလဲ က်ေနာ္ရဲ႕ ေပါင္ေပၚတင္ထားၿပီး လူလစ္ရင္ လိင္တံထိပ္ကို လက္နဲ႔ မထိတစ္ထိ လုပ္ေနေတာ့ လိင္တံက မာေတာင္လာလို႔ ေပါင္ႏွစ္လံုးၾကားမွာ ညွပ္ထားရေရာေပါ့၊ အန္တီဦးကေတာ့ က်ေနာ္ဒုကၡေရာက္ေအာင္ စေနာက္ေနသလိုပဲ ၿပံဳးစိစိနဲ႔ေပါ့၊
တည္းခိုတဲ့ရြာကို ၁၂ ေက်ာ္မွာ ျပန္ေရာက္လာၿပီး ေနလည္စာထမင္းစားလို႔ တစ္ေရးမအိပ္ခင္ တစ္ခ်ီေလာက္ေတာ့ စိတ္ပါလက္ပါ လုပ္လိုက္ၾကေသးတာ၊ အခုအခ်ိန္အထိေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လံုးက တက္ၾကြေနတာ၊ ႏွစ္ဦးသား ဆိတ္ၿငိမ္လံုၿခံဳတဲ့ ေနရာမွာ မေတြ႔လိုက္နဲ႔ ေတြ႔တာနဲ႔ အဝတ္အစားေတြ ခၽြတ္ၾကၿပီ၊ ညေန ၅ နာရီေလာက္မွာ သေဘၤာဆိပ္ကို ဆင္းလို႔ ၿမိဳ႕ကိုျပန္ၾကေတာ့တာေပါ့၊ အျပန္ခရီးမွာလည္း အလာတုန္းကအတိုင္း မထိတစ္ထိ ဟိုမေရာက္ဒီမေရာက္ပဲ ေနခဲ့ၾကရတယ္ေလ၊ ေနာက္ေန႔မနက္ ၿမိဳ႕ကိုေရာက္ေတာ့ အန္တီဦးက ဆိုင္ကိုသြားတယ္ ပံုမွန္အတိုင္းပဲ ညေနမွာျပန္ေရာက္လာၿပီး မီးဖုိေခ်ာင္ကိစၥေတြလုပ္တာေပါ့၊ အားလံုးၿပီးသြားရင္ ေရခ်ိဳးတယ္၊ က်ေနာ္လဲ ပံုမွန္ေခ်ာင္းၾကည့္ျဖစ္တုန္းပဲ၊
ဒါေပမယ္ ထူးျခားတာက ေခ်ာင္းတယ္ဆိုတာထက္ ေပၚတင္ကို တံခါးဖြင့္ၿပီးၾကည့္ေတာ့တာ၊ ၿခံေတြက အက်ယ္ႀကီးေတြ သစ္ပင္ေတြ ၿခံဳႏြယ္ေတြ ရွိေနတာေၾကာင့္ ေနာက္အိမ္ေတြ ျမင္မွာေတာ့ မစိုးရိမ္ရဘူးေလ၊ က်ေနာ္ၾကည့္ေနမွန္းကို အန္တီဦးက သိေနေတာ့ ေရခ်ိဳးလို႔ ဆက္ျပာတိုက္ရင္ ရင္လ်ားလံုးခ်ည္ကို အသာေလးေလ်ာခ်လိုက္ၿပီး ရင္သားေဖြးေဖြးလံုးလံုးေတြကို အခ်ိန္အၾကာႀကီး ဆပ္ျပာတိုက္ျပေတာ့တာ၊ အိမ္မွာဆိုေတာ့ လူကသိပ္မျပတ္ ေန႔ဖက္ေတြေတာ့ မေတြ႔ျဖစ္ၾက၊ ဦးေလး အိမ္ျပန္မအိပ္တဲ့ ညတိုင္း ကေလးေတြ အိပ္သြားရင္ အန္တီဦးက က်ေနာ္ရဲ႕ အခန္းကိုတက္လာတတ္သလို႔၊ တစ္ခါတေလလဲ အန္တီဦးတို႔ အိပ္ခန္းမွာ က်ေနာ္သြားအိပ္ၿပီး လိင္ဆက္ဆံျဖစ္ၾကတာေပါ့၊ ဦးေလးမရွိတဲ့ ညေတြဟာ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ ေဆာင္ေတာ္ကူး ညေတြေပါ့၊
ပိပိထဲကိုလုပ္တာထက္ ဖင္ထဲကို လုပ္ျဖစ္တာမ်ားတယ္ေလ၊ အန္တီဦးလဲ ဖင္ထဲကို အလုပ္ခံရတာ အရသာေတြ႔ေနခဲ့ၿပီ၊ ဒါေပမယ့္ သုတ္ရည္ေတြကိုေတာ့ ပိပိထဲကိုသာ ဝင္ေစခ်င္တဲ့ဆႏၵရွိေတာ့ ၿပီးခါနီးတိုင္း ပိပိထဲကို ေျပာင္းထည့္ၿပီး သုတ္ရည္ေတြ ပန္းထည့္ရတာေပါ့၊ အန္တီဦးႀကိဳက္တာက သုတ္ရည္ေတြ ပိပိထဲကို ေႏြးကနဲ ဝင္လာတာကိုတဲ့၊ ဒီလိုနဲ႔ အန္တီဦးနဲ႔ ေနခဲ့ၿပီး ၆ လအၾကာမွာ အန္တီဦးမွာ ကိုယ္ဝန္ရွိလာေတာ့တယ္၊ အန္တီးဦးေျပာတာကေတာ့ က်ေနာ္ရဲ႕ ရင္ေသြးလို႔ ေျပာေပမယ့္ ဦးေလးကေတာ့ သူမိန္းမကို လူျဖစ္ေအာင္ လုပ္ႏိုင္ေသးတဲ့အတြက္ မိတ္ေဆြေတြၾကားမွာ ဂုဏ္ယူဝင္ၾကြားလို႔ လက္မေထာင္ေနခဲ့တာေပါ့ေလ၊
(ၿပီးပါၿပီ)

No comments: