Tuesday 10 May 2016

ကိုိကုိ

က်မဟာ ကိုကို႕ကို သိပ္ခ်စ္တယ္။ အသည္းထဲစဲြေအာင္ကို ခ်စ္တာရွင့္..။ ကိုကိုက သိပ္ၾကင္နာတတ္တာေလ။ဒါေၾကာင့္လည္း က်မက အခ်စ္ပိုရတာေပါ့..။ ကိုကို႕ကို က်မက အၿမဲတမ္း တမ္းတေနတာ။ သတိရေနတာ..။ လြမ္းေနတာ..။ကိုကိုနဲ႕ မေတြ႕ရတဲ့အခ်ိန္ေတြဆို ရင္ ကိုိကုိနဲ႕ ခ်စ္ၾကတာေတြ ျပန္ေတြးၿပီး ရင္ထဲမွာ လႈိက္ဖိုလာေရာ..။ ကိုကိုနဲ႕ခ်စ္ၾကတာေတြကလည္း သိပ္ၾကည္ႏူးဖို႕ေကာင္းတာ..။ သိပ္ အားရ ေက်နပ္စရာလည္း ေကာင္းတယ္ေလ..။က်မက သူငယ္ခ်င္းနဲ႕ အတူေနတယ္။ သူကလည္း သူ႕ရည္းစားဆီကို ေက်ာင္းပိတ္ရက္ဆို သြားေနတာမ်ားတယ္။ေသာၾကာေန႕ည ဆို သူက သူ႕ရည္းစားဆီသြားၿပီ။ တနလၤာေန႕က်မွ သူက ျပန္လာတာ..။ သူကလည္း သူ႕ရည္းစားအိမ္မွာႏွစ္ပါးသြား။ က်မကလည္း က်မ ကိုကိုနဲ႕ ႏွစ္ပါးသြားၾကတာေလ..။ ေသာၾကာေန႕ညဆို က်မရဲ႕ ကိုကိုက ေရာက္လာၿပီ။ႏွစ္ေယာက္သား ခ်စ္ဗ်ဴဟာေတြ ခင္းၾကတာမ်ား.. အားရပါးရေပါ့။ က်မရဲ႕ အခန္းေဖၚနဲ႕ တနလၤာေန႕ညဆိုရင္ သူ႕အေတြ႕အႀကံဳကိုယ့္အေတြ႕အႀကံဳ ဖလွယ္ၾကတာမ်ား ေပ်ာ္စရာႀကီး။သူကလည္း သူ႕ရည္းစားက သူ႕ႏို႕ေလးကို ဘယ္လို ဆို႕လိုက္တာ..။ အခုထိ ႏို႕ကေလးေတြမွာ ရဲေနတာပဲ..ဒီမွာၾကည့္ပါဦးဆိုၿပီး သူ႕ ႏို႕ေလးနားမွာ သူ႕ရည္းစား ကစ္စ္ ထားလို႕ ရဲရဲေလးေတြ ျဖစ္ေနတာကို ျပတတ္တယ္။ က်မကလည္းအားက်မခံေပါ့..။ အံမယ္ ငါ့ကိုကိုက လည္း ငါ့ကို အခ်စ္ႀကီးလိုက္တာ ဒီမွာေတြ႕လားဆိုၿပီး ျပန္ျပတာေပါ့။ တခါတေလမ်ားအဲဒီလို ျပၾကရင္း တေယာက္ႏို႕ေလး တေယာက္စမ္းၾကည့္ ပြတ္သက္ရင္း စိတ္ေတြ ေဖါက္ေဖါက္လာလို႕.. တကယ္ပါ..သူ႕ေစာက္ပတ္ေလးကို က်မက လ်က္ေပးလိုက္.. က်မ ေစာက္ပတ္ေလးကို သူက လ်က္လိုက္၊ ပြတ္လိုက္နဲ႕.. တခါတေလမ်ားေစာက္ရည္ေလးမ်ား က်လာတဲ့အထိပဲ...။ထားပါေတာ့.. အဲဒီအေၾကာင္းကို ေနာက္မွ ေျပာျပမယ္ေနာ္။ အခုေတာ့ က်မကိုကိုနဲ႕ က်မတို႕အေၾကာင္းကိုပဲ ေျပာမယ္။အင္း... က်န္တာေတြေတာ့ ေျပာမေနေတာ့ပါဘူး။ သူနဲ႕က်မတို႕ ခ်စ္ပဲြဝင္ ခ်စ္ရည္လူးၾကတာေတြပဲ ေျပာေတာ့မယ္။ရွင္တို႕စိတ္ဝင္စားၾကတာလဲ ဒါပဲ မ ဟုတ္လား။ ေျပာျပမယ္။ နားေထာင္ေနာ္။ေသာၾကာေန႕ညဆို ကိုကိုေရာက္လာၿပီ။ ကိုကိုလာတဲ့အခါ မ်ားေသာအားျဖင့္ ကိုကိုက စားစရာေတြ ဝယ္လာၾကတယ္။ဒါေပမယ့္ ဒါေတြကို က်မတို႕ေတာ့ ခ်က္ျခင္းမစားျဖစ္ပါဘူး။ ကိုကိုလာတာနဲ႕ က်မကို လွမ္းဖက္လိုက္တာပဲ..။'ခ်စ္ေလးေရ.. လြမ္းလွၿပီကြာ.. ' ဆိုၿပီး က်မပါးေလးေတြကိုနမ္းလိုက္၊ ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြကိုနမ္းလိုက္။ ေနာက္ေတာ့တျဖည္းျဖည္း နဲ႕ က်မရဲ႕နားကေလးေတြကို လွ်ာကေလးနဲ႕ လ်က္ေပးရင္း က်မရဲ႕ ရင္သားေဖါင္းအိအိေလးေတြဆီ ကိုကိုလက္ကေရာက္လာတာပဲ။ က်မက လည္း ကိုကိုလာရင္ လိုးၾကမယ္ ဆိုတာေၾကာင့္ အၿမဲတမ္း ေရမိုးခ်ဳိးၿပီးတာနဲ႕ ညဝတ္အက်ႌပါးေလး ဝတ္ၿပီး ေစာင့္ေနတာေလ။ ဆိုေတာ့ အတြင္းခံေတြ ဘာေတြ ဘာမွ ဝတ္ထားတာမဟုတ္ဘူး။ကိုကိုေရာက္လာၿပီး က်မကို ဖက္လိုက္ၿပီး အဲဒီလို နမ္းၿပီး ႏို႕ကေလးေတြကို ပြတ္သက္ရင္း ဖတ္ထားတဲ့အခါမ်ားကိုကို႕လီးႀကီးက ဂ်င္းေဘာင္းဘီၾကားက ႐ုန္းထြက္ဖို႕ႀကဳိးစားရင္း က်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္ေလးကို လွမ္းထိေနၿပီေလ။ အဲဒီကတည္းကက်မကလည္း စိတ္ေတြက ပါလာေရာ..။ေနာက္ က်မကို ဖတ္ၿပီး ကိုကိုက အခန္းထဲကို အနမ္းမပ်က္ ေရြ႕သြားၿပီး က်မရဲ႕ အိပ္ယာေပၚကို ပစ္လွဲလိုက္တယ္။ေနာက္ က်မ ရဲ႕ အက်ႌကို လွန္တင္ၿပီး က်မရဲ႕ အိစက္ေဖါင္းၾ<ြကေနတဲ့ ႏို႕ကေလးေတြကို အငမ္းမရ စို႕ပါေလေရာ။ ခပ္ဖြဖြေလး စုတ္လိုက္၊ လွ်ာကေလးေတြ နဲ႕ ရင္သားတေလွ်ာက္ တို႕ကစားလိုက္၊ ႏို႕သီးေခါင္းကေလးကို ငံုစို႕လိုက္နဲ႕ လုပ္လိုက္ရင္ က်မမွာ အလိုးခံခ်င္စိတ္ေတြ တဖြားဖြားျဖစ္လာေရာ။ ကိုကိုနဲ႕က်မက လိုးေနက် လင္မယားေတြလို ျဖစ္ေနေတာ့ က်မကေတာ့ မရွက္ေတာ့ပါဘူး။ ကိုကို႕ေဘာင္းဘီႀကယ္သီးကို လွမ္းျဖဳတ္ၿပီး ကိုကို႕ လီး ေႏြးေႏြးေလးကို လွမ္းကိုင္လိုက္တာပဲ။ ကိုကိုကလည္း သူ႕ေဘာင္းဘီကို ေလွ်ာခ် ခြၽတ္လိုက္ၿပီး က်မခ်စ္တဲ့ သူ႕လီးႀကီးကို ေပးကိုင္တာပဲ။ သူကလည္း က်မေစာက္ပတ္ေလးကို လွမ္းထိလိုက္တယ္။ ေနာက္ ေစာက္ေမႊးေလးေတြေပၚမွာ မထိတထိ တို႕ကစားရင္း က်မကို ဝတ္လစ္ စလစ္ ျဖစ္ေအာင္လုပ္လိုက္တာပဲ။ သူကလည္း အဲဒီအခ်ိန္ဆို ဝတ္လစ္စလစ္ႀကီးပဲေလ။က်မက ကိုကို႕လီးကို သိပ္ႀကဳိက္တာ။ အင္းေလ.. မိန္းကေလးဆိုတာ မေျပာရင္သာ ရွိမယ္။ လီးဆိုရင္ႀကဳိက္တာခ်ည္းပါပဲ။ ေယာက္်ား ေတြလည္း ဒီအတိုင္းေနမွာပဲေနာ္။ ေစာက္ပတ္ေလးမ်ားဆို သိပ္လိုးခ်င္ၾကမွာပဲ။က်မကေတာ့ အရင္ဆံုး ကိုကို႕လီးကို ပြတ္ကစားရင္း စိတ္ေတြ ၾ<ြကလာရင္ ငံုခ်င္ စုတ္ခ်င္စိတ္ေတြ ျဖစ္လာေရာေလ။ ကိုကိုကလည္း က်မရဲ႕ ေပါင္တံေလးေတြေပၚ သူ႕လက္ကေလးေတြနဲ႕ ပြတ္ကစားရင္း က်မရဲ႕ ေစာက္ေမႊးေလးေတြကို တို႕ထိလိုက္။ ေစာက္ပတ္ေလးကို ခပ္ ဖြဖြေလး အုပ္ရင္း ပြတ္ေပးလိုက္နဲ႕..။ သူ႕လီးႀကီးကလည္း ေတာင္ေနတာပဲ..။ အဲဒီလိုမ်ဳိးျဖစ္တဲ့အခါ ကိုကိုက လွဲအိပ္ၿပီး က်မက သူ႕အေပၚ ခြထိုင္ၿပီး သူ႕လီးကို လွမ္းစုတ္လိုက္တာပဲ။ က်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္ ေဖါင္း ေဖါင္းေလးေတြကလည္း ကိုကုိ႕မ်က္ႏွာနားေရာက္ေနၿပီေလ..။ ''ခ်စ္ရယ္.. ခ်စ္ ေစာက္ပတ္ေလးက သိပ္ေကာင္းတာပဲ။ ဒီေစာက္ပတ္ေလးကို မႈတ္ခ်င္လွၿပီကြ..' ဆိုၿပီး က်မေစာက္ပတ္ကေလး ေတြကို သူ႕လွ်ာေလးနဲ႕ လွမ္းလ်က္ပါေလေရာ။ လွ်ာႏုႏုေလးေတြနဲ႕ က်မ ေစာက္ပတ္ အနားေလးေတြတေလွ်ာက္ ေမႊကစားလိုက္ရင္ အမေလး အသည္းထဲ ေအးကနဲ ေအးကနဲေပါ့ရွင္။ ဘယ္လိုေကာင္းမွန္းမသိဘူး။ေနာက္ ကိုကိုက သူ႕လက္ေလး ၂ ဖက္နဲ႕ က်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္ အနားေလးေတြကို ၿဖဲၿပီး ေစာက္စိေလးကုိ လွ်ာကေလးနဲ႕လွမ္းလွမ္း ထိုးလိုက္ရင္ အသည္းထဲ ေအးကနဲကို ျဖစ္သြားၿပီး က်မမွာ ေျမာက္တက္သြားသလား ထင္ရတယ္။ အဲဒီအခါမ်ဳိးမွာက်မကလည္း ကိုကိုရဲ႕ လီးႀကီးကို ပြတ္ေပးရင္း လီးႀကီးရဲ႕ အရည္ျပားေလးကို စဲြခ်ၿပီး ေျပာင္ၿပီး မာေနတဲ့ ဒစ္ႀကီးကိုလွ်ာကေလးနဲ႕ ဖြဖြေလး လိုက္တို႕ ကစားလိုက္ တယ္။ၿပီးေတာ့ အဲဒီ လီးႀကီးကို ဆုပ္နယ္ၿပီး အထက္ေအာက္ ကစားေပးရတာလည္း တမ်ဳိးေကာင္းတာပဲ။ သူ႕လီးႀကီးကိုကိုင္ထားရင္း အသည္းယားလာတာမို႕ လက္တဖက္နဲ႕ ခပ္တင္းတင္းေလး ဖိဆုပ္ၿပီး ေအာက္ကို ဆဲြခ်လိုက္ အထက္ကိုျပန္တင္ၿပီး ဂြင္းတိုက္ေပးတယ္။ လီးထိပ္ အသားႏုႏု နီတာရဲေလးကိုေတာ့ က်မမွာ ငံုထားရတာ တကယ့္အရသာပါပဲ။သူ႕လီးႀကီးေတာင္ေနတာကို က်မက လ်ာကေလးနဲ႕ ငံု လ်က္ေပးလိုက္ရင္ သူလည္း''အား.. ေကာင္းလိုက္တာ ခ်စ္ရာ.. ခ်စ္က သိပ္ေကာင္းတာပဲ.. အဲဒီလို ကိုကို႕လီးကို မႈတ္ေပးတာ သိပ္ေကာင္းတာပဲ..အား.'' ဆိုၿပီး ျဖစ္လာတာပဲေလ။ ေျပာလည္းေျပာရင္း က်မေစာက္ပတ္ကိုလည္း မႈတ္ရင္းေပါ့။က်မကလည္း သူ အဲဒီလိုေျပာၿပီး က်မေစာက္ပတ္ေလးထဲ လက္ကေလးသြင္းၿပီး ေစာက္စိကို လွ်ာကေလးနဲ႕ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေလး မ်ား ကစားလိုက္ရင္ အရမ္းေကာင္းသြားလို႕.''အို.. အား.. အား... ေကာင္းလိုက္တာ.. ကိုကိုရယ္.. အမေလး.. ခ်စ္ရဲ႕ ေစာက္ပတ္ေလးက ေကာင္းလားဟင္''လို႕ ျပန္ေမးမိေရာကိုကိုကလည္း..''ခ်စ္ရယ္.. အ၇မ္းေကာင္းတာပဲ.. ခ်စ္ရဲ႕ ေစာက္ပတ္ အနားေလးေတြကလည္း လွလိုက္တာ.. အထဲကအသားေလးေတြကလည္း ပန္းႏုေရာင္ေလးေတြ.. ႏုဖတ္ၿပီး ေစာက္ေရက်ဲကေလးေတြနဲ႕ လွ်က္လိုက္ရတာ အရသာ သိပ္ရွိတာပဲ..အၾကာႀကီး လ်က္ပါရေစဦးေနာ္.. ''''အို.. ကိုကိုကလဲ... '''''လ်က္လို႕ မဝလို႕ပါကြာ.. ခ်စ္ေစာက္ပတ္ေလးက သိပ္ေကာင္းတယ္''''ပိုၿပီ.. သူမ်ားေစာက္ပတ္ေတြလည္း ဒီအတိုင္းပဲ ဟာကို''''အို.. မတူဘူးကြ.. ကိုကို လိုးခဲ့ဖူး၊ မႈတ္ေပးခဲ့ဖူးတဲ့ ေစာက္ပတ္ေတြထဲမွာ ခ်စ္ရဲ႕ေစာက္ပတ္ေလးကိုလွ်က္ေပးရတာလည္း သိပ္ ေကာင္းတယ္။ လိုးရတာလည္း အရမ္းကို ေကာင္းတာ..'' တဲ့ေလတကယ္ေတာ့ ဒီအခ်ိန္မ်ဳိးမွာ ဒီလိုအေတြမ်ဳိးရွိတာ အေကာင္းဆံုးမဟုတ္လား။ ၾကားရတာ သိပ္ေကာင္းတာပဲေလ။ဒါေၾကာင့္ က်မ ကလည္း အလိုက္သတိနဲ႕..''ခ်စ္ကေတာ့ ကိုကို႕လီးကိုပဲ အလိုးခံဖူးတာေနာ္။ ကိုကို႕လီးနဲ႕ အလိုးခံရရင္ အားလံုးျပည့္စံုသြားၿပီ...'' လို႕ျပန္ေျပာလိုက္တာပဲ။ တကယ္ေတာ့ တျခား ဘယ္ေလာက္ပဲ အလိုးခံခဲ့ဖူးဖူး လက္ရွိလိုးေပးမယ့္သူ စိတ္ခ်မ္းသာဖို႕ေျပာရတာပဲေလ။ ဒါမွ ၂ ေယာက္လံုး ပိုၿပီး ကာမ အရသာ ျပည့္ျပည့္ဝဝ ခံစားရမွာေပါ့ေနာ္။ဒီလိုနဲ႕ က်မတို႕က အျပန္အလွန္ မႈတ္ေပးၾကၿပီးရင္ ကိုကုိ႕လီးႀကီးနဲ႕ က်မေစာက္ပတ္တို႕ လိုးခ်င္စိတ္ေတြတဖြားဖြားျဖစ္လာေရာေလ။အဲဒီအခါ ကိုကို က်မအေပၚကို တက္လိုက္ေရာ။ က်မကလည္း အလိုက္သင့္ ေပါင္ကေလးကို ၿဖဲေပးတာေပါ့။ ကိုကိုလိုးခ်င္စိတ္ေတြ ပိုျဖစ္လာေအာင္လည္း..''ကိုကို.. လိုးေတာ့ကြာ... ခံခ်င္လာၿပီ..''''အင္း.. လိုးမယ္ေနာ္.. ခ်စ္.. ခ်စ္ရဲ႕ ေစာက္ပတ္ေလးထဲကို ကိုကို႕လီးႀကီးထည့္လိုက္မယ္ေနာ္..''''အင္း.. ထည့္လိုက္ေနာ္.. ကိုကို႕လီးႀကီးက ေတာင္ေနတာပဲကြာ..'''အင္းေလ.. အဲဒါ ခ်စ္ရဲ႕ ေစာက္ပတ္ေလးကို အရမ္းလိုးခ်င္လို႕ေပါ့..''''ကိုကို႕လီးႀကီးက သိပ္ေကာင္းတာပဲ.. ခ်စ္ေတာ့ အရမ္းစဲြေနၿပီကြာ..''''ကိုကိုလည္း အတူတူပဲကြ.. ခ်စ္ေစာက္ပတ္ေလးထဲကို ကိုကိုလီးႀကီး ထည့္လိုက္မယ္ေနာ္''''အင္း.. ထည့္လိုက္.. အမေလး..''အား.. ရွီး.. ေကာင္းလိုက္တာကိုိကုိရယ္.. အထဲကို ဝင္သြားၿပီ''''အင္း.. ကိုကို႕လီးထိပ္ႀကီးက ခ်စ္ရဲ႕ေစာက္ပတ္ထဲ ေရာက္ေနၿပီကြ..''''အို.. အား.. ကိုကို႕လီးႀကီးကလည္း အျပင္ကထက္ ပိုၿပီး ႀကီးလာသလိုပဲ''''အျပင္ကထက္..''''အင္းေလ... ခ်စ္ေစာက္ပတ္ထဲမွာ ကိုကို႕လီးႀကီးဝင္ေနတာ တင္းက်ပ္ေနတာပဲကြာ..''''ခ်စ္ .. နည္းနည္း ထပ္သြင္းလိုက္ၿပီကြာ...''''အိုး... အမေလး.. အား.. ေကာင္းလိုက္တာ.. ထည့္ထည့္. .. အဆံုးထိသာ ထည့္လိုက္ကြာ.. အ၇မ္းေကာင္းတယ္အမေလး..''''အား.... ေကာင္းလုိက္တာ ခ်စ္ရာ... စၿပီး လိုးေတာ့မယ္ေနာ္..''''အင္း.. လိုး.. ျဖည္းျဖည္းေလးနဲ႕ ၿငိမ့္ၿငိမ့္ေလး လိုးေနာ္...''''အင္း.... အား... ေကာင္းလုိက္တာ ခ်စ္ရာ..'''အဲဒီလိုေတြ ေျပာၿပီး ကိုကိုက က်မ ေစာက္ပတ္ကို စလိုးေတာ့တာပဲ။ သိပ္ေကာင္းတယ္။ တကယ္ပဲ ဒီေလာက္ေကာင္းတဲ့ စည္းစိမ္ ဘယ္ရိွမလဲေနာ္။ကိုကိုက လိုးရင္းနဲ႕ တျဖည္းျဖည္း ပိုျမန္လာတဲ့အခါ က်မလည္း ေစာက္ပက္ေလးထဲ သူ႕လီးႀကီး မ်ားမ်ားဝင္ေအာင္ေပါင္ကို က်ယ္က်ယ္ေလး ကားေပးတာေပါ့။ သူကလည္း အေပၚကေန ေစာင့္လိုးေနတာ အားမရလို႕လားမသိဘူး။ က်မရဲ႕ ႏို႕ႏွစ္ဖက္ကိုလည္း လွမ္းကိုင္ၿပီး ေစာင့္ေစာင့္လိုးေတာ့တာပဲ။ အားရပါးရကို လိုးတာ။. က်မလည္း ခံလို႕ေကာင္းလိုက္တာေျပာ မေနနဲ႕..။''အား.. အရမ္းလိုးခ်င္တယ္ကြာ။ အရမ္းလိုးေနတယ္ေနာ္''''အင္း. လိုး.. လိုး.. ဒီေစာက္ပတ္ေလးက ကိုကို႕အတြက္ေနာ္..။ တသက္လံုး လိုးမွာလား..''''လိုးမွာေပါ့ ခ်စ္ရ.. ခ်စ္ရဲ႕ ေစာက္ပတ္ေလးကို လိုးရတာ ဘယ္ေတာ့မွ အား၇တယ္မရွိဘူး..''''ကဲ.. ဒါဆို အားရပါးရလိုးေနာ္''''လိုးမယ္.. လိုးမယ္.. ဒီတခ်ီၿပီးသြားရင္ ေနာက္တခ်ီ လိုးမယ္။ေနာက္တခ်ီ ၿပီးရင္ ေနာက္တခ်ီေနာ္..''''ဘာလုပ္မွာလဲ ကိုကိုရဲ႕..''''လိုးမွာေလ.. ခ်စ္ရဲ႕ ေစာက္ပတ္ကို ကိုကို႕ရဲ႕ လီးႀကီးနဲ႕ အားရပါးရ လိုးမယ္ကြာ..''''အား.. လိုး ကိုကို လိုးသာလိုိး. ကိုကို႕လီးႀကီးနဲ႕ လိုးလို႕ကေတာ့ ခ်စ္က အၿမဲတမ္း ခံမယ္ေနာ္။ ကိုကိုစိတ္တိုင္းက်လိုးေနာ္..''''အား.. ေကာင္းလိုက္တာ ခ်စ္ရာ.. '' လို႕ ေျပာရင္း က်မရဲ႕ ေပါင္တဖက္ကို သူ႕ပုခံုးေပၚ ထမ္းရင္း သူ႕လီးႀကီးနဲ႕က်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္ကို တဖုတ္ဖုတ္နဲ႕ လိုးပါေလေရာ..။ ခံလို႕ေကာင္းလိုက္တာရွင္..။ေနာက္ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့ သူလည္း ေမာလာတာေပါ့။ အဲဒီအခါ''ကိုကို ေမာေနၿပီလား။ ခ်စ္ အေပၚက တက္ေစာင့္ေပးမယ္ေနာ္..''''အင္း.. အဲဒီလို အလိုက္သိတတ္လြန္းလို႕ ခ်စ္ကို ပိုၿပီးခ်စ္ရတာ..''လုိ႕ သူက ေျပာရင္း က်မပါးေလးကုိ နမ္း၊ ႏႈတ္ခမ္းေလးကိုနမ္းရင္း ေဘးမွာ လွဲအိပ္လိုက္တယ္။ ဒီေတာ့ က်မလည္း သူ႕အေပၚ ခြတက္လိုက္ၿပီး အေပၚကို ေထာင္ေနတဲ့ သူ႕လီးေတာင္ေတာင္ႀကီးကို လွမ္းကိုင္ၿပီးက်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္နဲ႕ေတ့ၿပီး ထိုင္ခ်လိုက္တယ္။ သူ႕လီးႀကီးက က်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္ထဲကို စြပ္ကနဲ ဝင္သြားပါေလေရာ..။'အား.. ေကာင္းလိုက္တာ ခ်စ္ရာ..'''ကိုကို.. ခ်စ္လိုးေတာ့မယ္ေနာ္..''''လိုး.. လိုး.. အားရပါးရလိုး.. အေပၚက တအားသာ ေစာင့္ေနာ္..''''အင္း. ေစာင့္မယ္... ခ်စ္ရဲ႕ ေစာက္ပတ္ေလးနဲ႕ ကိုကိုလီးႀကီးေပၚကို တအား ေစာင့္လိုးမယ္ကြာ..''''အင္း.. လိုးသာလိုး ခ်စ္..''ဆိုၿပီး က်မလည္း သူ႕လီးႀကီးအေပၚမွာ ခြထိုင္ၿပီး တစြပ္စြပ္နဲ႕ ေစာင့္ေပးလိုက္တယ္။ သူကလည္း ေအာက္မွာ ဇိမ္ေတြ႕ေနတဲ့အျပင္ က်မရဲ႕ ႏုိ႕ကေလးေတြ ခုန္ဆြ ခုန္ဆြ ျဖစ္ေနတာကို လွမ္းလွမ္းဆဲြလိုက္ေသးတယ္။ က်မလည္း စိတ္ရွိလက္ရွိ အားရပါးရ သူ႕လီးႀကီးေပၚ ေစာင့္ေစာင့္ၿပီး လိုးပစ္လိုက္တယ္။သိပ္ေကာင္းတာပဲ။ က်မလည္း ေစာင့္ေကာင္းေကာင္းနဲ႕ ေစာင့္လိုက္တာ အဲယားကြန္းဖြင့္ထားတဲ့ အခန္းထဲမွာ ေခြၽးျပန္တဲ့အထိပဲ။ အဲဒီအခါက်ေတာ့ က်မလည္း ေမာၿပီး ကိုကို႕အေပၚ လွဲအိပ္လိုက္တယ္။ ကိုကိုကလည္း က်မကို လွမ္းဖက္ထားၿပီး ေဘးကိုေစာင္းလိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့''ေနာက္ကေန လိုးဦးမယ္ခ်စ္ရာ.. ဖင္ကုန္းေပးထားေနာ္..''''အင္း.. ကိုကို႕သေဘာေနာ္..''ဆိုၿပီး က်မလည္း ေလးဘက္ေထာက္ေပးလိုက္တယ္။ သူကလည္း သူ႕လီးနီတ်ာတ်ာႀကီးကို က်မေစာက္ပုတ္ထဲ ထိုးလိုက္တာ ေလ်ာကနဲ ဝင္သြားတာပါပဲ။ သူက ေနာက္ကေန က်မ ေစာက္ပတ္ေလးကို လိုးရင္း ႏို႕ကေလးေတြကို လွမ္းဆဲြထားတယ္။ ၿပီးေတာ့ သူလည္း အၾကာႀကီး ေစာင့္ေစာင့္ၿပီး လိုးေနလိုက္တာမ်ား ဘယ္လိုေကာင္းမွန္းကို မသိဘူး။ေကာင္းလြန္းလို႕ ေတာ္ေတာ္ၾကာၾကာလိုးၿပီးျပန္ေတာ့ ၂ ေယာက္လံုး ေမာေနၿပီ။ လိုးလို႕ကလည္း ေကာင္းတုန္းေလ။ဒီေတာ့မွ တခါ က်မက လွဲအိ္ပ္ၿပီး သူက က်မအေပၚတက္ၿပီး က်မရဲ႕ ေျခေထာက္ေလး ၂ ေခ်ာင္းကို ၿဖဲကားလိုက္တယ္။က်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္ေလးက ၿပဲၿပီး ေဖါင္းေနေတာ့တာေပါ့။အၾကာႀကီး လိုးထားေတာ့ က်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္ အနားသားေလးေတြကလည္း ခပ္ဟဟေလးျဖစ္ေနၿပီး ကိုကို႕လီးေတာင္ေတာင္ႀကီးနဲ႕ လိုးပါေတာ့လို႕ ဖိတ္ေခၚသလို ျဖစ္ေနတယ္ေလ။ကိုကိုကလည္း က်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္ေလးထဲ သူ႕လီးႀကီးနဲ႕ စြပ္ကနဲ ထိုးလိုက္တယ္။ က်မရဲ႕ ေစာက္ေခါင္းထဲမွာျပည့္တင္းၿပီး ေကာင္းလိုက္တာ။ တကယ္ကို ေကာင္းတာပါ။ အ၇မ္းခံလို႕အေကာင္းဆံုးအခ်ိန္ေပါ့။ကိုကိုကလည္း က်မေစာက္ပတ္ထဲ သူ႕လီးႀကီးဝင္တာနဲ႕အခ်ိန္ဆဲြမေနေတာ့ပဲ တခါတည္း ေစာင့္ေစာင့္ၿပီးေတာ့ကိုလိုးပါေတာ့တယ္။ သူ႕လီးႀကီးကလည္း က်မေစာက္ပတ္ထဲ ဝင္လုိက္ ထြက္လိုက္နဲ႕..။ တျဖည္းျဖည္း က်မလည္း ခံရတာေကာင္းလြန္းလို႕ ၿပီးခ်င္လာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္.''အား.. ကိုကိုရယ္.. ေကာင္းလိုက္တာ.. လိုးလိုး..နာနာလိုးေနာ္''''အင္း လိုးမယ္ လိုးမယ္.. ခ်စ္ရဲ႕ ေစာက္ပတ္ေလးကို တအားလိုးေတာ့မယ္ေနာ္''''လိုး ကိုကိုေရ.. ခ်စ္ေတာ့ အ၇မ္းေကာင္းေနၿပီ..''''အင္း.. ခ်စ္ရဲ႕ ေစာက္ပတ္ေလးကို တအားေဆာင့္ၿပီးလိုးၿပီကြာ.''''လိုး.. လိုး.. အားရပါးရလိုး..''''လိုးေနၿပီေနာ္။ တအားလိုးေနၿပီ.. ကိုကို႕လီးႀကီးနဲ႕ အရမး္ကို လိုးေနၿပီေနာ္..''''အား.. အား.. ေကာင္းလိုက္တာ ကိုကိုရယ္.. အရမ္းလိုးေနာ္..ကိုကိုက အရမ္းလိုးတတ္တာပဲ....“''အင္း. လိုးတယ္.. အရမ္းလိုးတယ္.. ေကာင္းလိုက္တာခ်စ္ရယ္..'' ဆိုၿပီး သူက တအားတအားကုိ ေစာင့္ေစာင့္ၿပီးလိုးလိုက္တာ က်မမွာ ၿပီးခ်င္လာတာမို႕.. ကိုကို႕ကို..''အား.. ကိုကို.. ျမန္ျမန္လိုး.. လိုး.. လိုး.. '''အင္း.. လိုးမယ္.. တအားေဆာင့္လိုးမယ္..''အား'''အား.. ေကာင္းလိုက္တာခ်စ္ရယ္.. ၿပီးေတာ့မယ္ေနာ္..''''အင္း ခ်စ္လဲ ၿပီးေတာ့မယ္.. လိုးလိုး... '' ဆိုၿပီး က်မလည္းေအာ္လိုက္မိေတာ့တယ္။ကိုကိုကလည္း အတင္းေစာင့္ေစာင့္ၿပီးလိုးလိုက္တာ က်မလည္း အရမ္းေကာင္းလို႕ မထိန္းႏိုင္ေတာ့ပဲ က်မေစာက္ပတ္ထဲက ေစာက္ရည္ေတြ ထြက္ကုန္ပါေတာ့တယ္။ ကိုကိုကလည္း တျဖန္းျဖန္းနဲ႕ သူ႕ထီးထဲက သုတ္ေရေတြ အမ်ားႀကီးထြက္လာၿပီး က်မရဲ႕ ေစာက္ပတ္ေလးနဲ႕ ကိုကို႕လီးတို႕ လိုးတာ ၿပီးသြားပါေတာ့တယ္။အမေလး လိုးလို႕လည္း ၿပီးေရာ က်မတို႕မွာ ဖတ္ဖတ္ကို ေမာသြားေတာ့တာေပါ့။ဒါနဲ႕ ေရျပန္ခ်ဳိးၾက၊ ကိုကိုဝယ္လာတဲ့ စားေသာက္စရာေတြကို စားလိုက္ၾကနဲ႕ အေမာေျပေတာ့ ေနာက္တခ်ီ၊ တေရးအိပ္ၿပီး ေနာက္တခ်ီ၊ မိုးလင္းေတာ့ ေနာက္တခ်ီ.. လိုးလိုက္ၾက စားလိုက္ၾက အိပ္လိုက္ၾကနဲ႕ တနလၤာေန႕မနက္က်မွပဲ က်မတို႕ရဲ႕ အခ်စ္ၿပဳိင္ပဲြႀကီး အဆံုးသတ္ပါေတာ့တယ္။ညက်ရင္ ျပန္လာမယ့္အခန္းေဖၚ သူငယ္ခ်င္းနဲ႕ ကိုကိုနဲ႕ ခ်စ္ၾကတာေတြ ျပန္ေျပာ၊ သူကလည္း သူ႕ရဲ႕ အလိုးခံခဲ့တာေတြျပန္ေျပာၾကနဲ႕ စားၿမံဳ႕ျပန္ၾကရဦးမယ္ေလ..။
(ၿပီးပါၿပီ)

No comments: