Thursday 12 May 2016

လိုက္ပြဲ။

ဒီေသာၾကာေန႔ည က်ေနာ္ေတာ္ေတာ္ေလး ပ်င္းေနခဲ့တယ္၊ ဒါေၾကာင့္လဲ စေနေန႔ကို အလုပ္ကခြင့္ယူမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တာေပါ့၊ မိန္းမကိုလဲ ခြင့္ယူမယ့္အေၾကာင္း ေျပာျပလိုက္ေတာ့ မိန္းမကေတာ့ အလုပ္ကိုသြားခိုင္းတယ္ေလ၊ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ အားလပ္ရက္က ေနာက္တစ္ပတ္မွာ ရွိေနလို႔ေလ၊ သားကလဲ အိမ္မွာမရွိဆိုေတာ့ စိတ္ထဲမွာေတာ့ ခြင့္ယူမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ေတာ့တယ္၊ အဲဒီညက မိန္းမနဲ႔ ပံုမွန္လိင္ဆက္ဆံျဖစ္ခဲ့ၿပီး ႏွစ္ႏွစ္ခ်ိဴက္ခ်ိဴက္ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့ရတယ္ေလ၊ မနက္မိုးလင္းအိပ္ယာကႏိုးေတာ့ မိန္းမက က်ေနာ္ရဲ႕ နံေဘးမွာ စိုက္ၾကည့္ေနခဲ့လို႔ က်ေနာ္လဲ ၿပံဳးၿပီးႏုတ္ဆက္လိုက္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံကလဲ မာေက်ာေတာင့္တင္းေနလို႔ မနက္စာအျဖစ္ ေလြေပးဖို႔ ေျပာမိတယ္ေလ၊ မိန္းမက ေလြရတာကို သိပ္မႀကိဳက္ပါဘူးဘူး၊ ဒါေပမယ္ စိတ္ပါခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး ၿပီေအာင္ေတာ့ေလြေပးတတ္တယ္၊ က်ေနာ္လဲ သုတ္ရည္ေတြထြက္သြားၿပီး လိင္တံကေပ်ာ့သြားေတာ့ မိန္းမလဲ အိပ္ရာကထလိုက္ၿပီး နစၥဒူဝ အိပ္မႈ႕အလုပ္ေတြကို စလုပ္ေတာ့တာပဲေလ၊ အခ်ိန္အေတာ္ေလးၾကာေတာ့ သူညီမဆီက ဖုန္းဆက္လာတယ္၊ သူမေယာကၤ်ား အိမ္မွာ တစ္ေန႔လံုးမရွိလို႔ က်ေနာ္တို႔အိမ္မွာလာေနဖို႔ ေျပာေတာ့ မိန္းမက ဒီေန႔က်ေနာ္လဲအိမ္မွာရွိေနမွာလို႔ ညီမျဖစ္သူကို ေျပာေနသံၾကားေနရတယ္ေလ၊
က်ေနာ္ရဲ႕ ခယ္မက မနက္ ၁၁ နာရီေလာက္မွာ အိမ္ကိုေရာက္လာခဲ့ၿပီး အၿပံဳးနဲ႔ ႏႈတ္ဆက္လိုက္ၾကတယ္၊ ၿပီးေတာ့ တစ္ေန႔တာအစီအစဥ္ကို ညိွႏိႈင္းလိုက္ၾကတာေပါ့၊ က်ေနာ္ကေတာ့ အနားယူမယ္ သူတို႔ ႏွစ္ဦးက ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္မယ္တဲ့၊ ေနလယ္စာကို ဖြယ္ဖြယ္ရာရာ စားေသာက္ခဲ့ၾကၿပီး က်ေနာ္ကေတာ့ အိပ္ခန္းထဲ အဲကြန္းေလးဖြင့္လို႔ အိပ္ေတာ့မယ္၊ ေမွးကနဲ ျဖစ္သြားၿပီး တစ္စံုတစ္ေယာက္က က်ေနာ္ရဲ႕ ေဘာင္းဘီကို ဆြဲခၽြတ္ေနသလိုလို ခံစားေနရၿပီး လိင္တံကိုထိေတြဖို႔ ႀကိဳးစာေနသလိုလိုရယ္၊ က်ေနာ္လဲ မ်က္စိကို အသာေလးဖြင့္ၾကည့္မိေတာ့ အံ့ၾသသြားမိတယ္၊ မိန္းမနဲ႔ ခယ္မကလုပ္ေနတာကိုး၊ ဒါနဲ႔ပဲ မ်က္စိကိုဖြင့္ ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္ေလးနဲ႔ “ရုပ္ရွင္သြားၾကည့္ဖို႔က ဘာျဖစ္သြားလို႔လဲ” လ႔ိုေမးလိုက္ေတာ့၊ မိန္းမက “အိမ္မွဘဲ အတူတူေနရင္း lesbian sex လုပ္မလို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္” တဲ့၊ က်ေနာ္ရွိေနေတာ့ တစ္မ်ိဳးျဖစ္ေနရလို႔ဆိုေတာ့ က်ေနာ္လဲ လုပ္ပါလို႔ ခြင့္ျပဳလိုက္တယ္ေလ၊ သူတို႔လဲ တစ္ျခားအခန္းကို သြားၾကေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ က်ေနာ္လဲ လာၾကည့္လို႔ရမလားလို႔ ေမးလိုက္ေတာ ရွက္ေနၾကၿပီး ၾကည့္ခြင့္ေတာ့ ျပဳၾကတယ္ေလ၊
သူတို႔ႏွစ္ဦး အျပန္အလွန္ နမ္းေနၾကရင္း အဝတ္အစားေတြကို စၿပီးခၽြတ္ၾကၿပီေလ၊ ရင္သားေတြကို အျပန္အလွန္ပြတ္ေနၾကေတာ့ သူတို႔ႏွစ္ဦးလဲ ဖီးလ္ေတြတက္ေနၿပီး က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံလဲ သံေခ်ာင္းလိုမာေက်ာေနခဲ့ရၿပီ၊ သူတို႔ႏွစ္ဦးလဲ က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံႀကီး ဖုေဖာင္းေနတာကို ျမင္ေနရတာေပါ့၊ က်ေနာ္လက္ေတြကို ဆန္႔တန္းလိုက္ၿပီး ခယ္မကို ထိလိုက္ေတာ့ သူမလဲ စိတ္လႈပ္ရွားေနခဲ့တယ္ေလ၊ ခယ္မရဲ႕ ရင္သားေတြကို ဖိပြတ္ေပးေနလိုက္တဲ့ တစ္ခ်ိန္ထဲမွာပဲ မိန္းမရဲ႕ ႏို႔သီးေလးေတြကိုလည္း စို႔ေပးေနလိုက္တယ္၊ ခယ္မက က်ေနာ္ေပၚမွာ လွဲခ်လိုက္ၿပီး လိင္တံကို ပါးစပ္ထဲထည့္လို႔ ေလြေတာ့တာ၊ သူမက အဲဒီအပိုင္းမွာ ကၽြမ္းက်င္ပံုရတယ္၊ ရူးေလာက္ေအာင္ကို ေကာင္းေနေတာ့တာ၊ မိန္းမက က်ေနာ္မ်က္ႏွာနားအထိ ခြတက္လာၿပီး ပိပိကိုၿဖဲေပးထားေတာ့ က်ေနာ္လဲ မိန္းမကို စၿပီးဂ်ာေတာ့တာေပါ့၊ က်ေနာ္လဲ မာန္ေတြတက္ေနခဲ့ၿပီ၊ မိန္းမရဲ႕ ရင္သားေတြကိုဖိနယ္ေပးေနရင္း က်ေနာ္ ၿပီးေတာ့မယ္လို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ မိန္းမက ခဏထိမ္းထားဦးလို႔ ေျပာေလေရာ၊ မိန္းမက က်ေနာ္သုတ္ရည္ေတြ ပန္းထြက္လာတာကို ၾကည့္ခ်င္ေတာ့ ေနရာေျပာင္းလိုက္ၿပီး က်ေနာ္ေဘးမွာ ထိုင္လိုက္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ႏို႔သီးေလးကို က်ေနာ့္ပါးစပ္ထဲကို ထည့္ေပးထားၿပီး သုတ္ကိုလႊတ္ေတာ့လို႔ ေျပာလာတယ္ေလ၊ ခယ္မကလဲ အဲဒီအခိုက္အတန္႔ေလးကို ေစာင့္ေနရွာတာ၊ က်ေနာ္လဲ မိန္းမရဲ႕ ႏို႔သီးေခါင္းကို ကိုက္ထားရင္း သုတ္ရည္ေတြကို ခယ္မရဲ႕ ပါးစပ္ထဲကို ပန္းထည့္လိုက္ေတာ့တာေပါ့့၊ ၿပီးေတာ့ အတူတကြ လွဲၿပီး အနားယူလိုက္ၾကတယ္ေလ၊
က်ေနာ္လဲ အစြမ္းကုန္ အံ့အားသင့္ေနတုန္း မိန္းမက ဒီတစ္ခါ သူေလြရမယ့္ အလွည့္လို႔ေျပာၿပီး က်ေနာ္ရဲ႕ ေပ်ာ့ေနတဲ့ လိင္တံကို ပါးစပ္ထဲကို ထည့္လို႔ စေလြေတာ့တာေပါ့၊ ပါးစပ္ထဲမွာ လိင္တံေခါင္းကို လွ်ာနဲ႔ စက္ဝိုင္းပံု ပတ္ေပးေနခဲ့တယ္ေလ၊ ခယ္မက က်ေနာ္ရဲ႕ ေဘးမွာလာထိုင္ၿပီး သူမရဲ႕ သူမရဲ႕ ႏို႔သီးေခါင္းေလးေတြကို ကိုက္ေပးရင္း ပိပိကို လက္ညိဳးနဲ႔ ထိုးေမႊကစားခိုင္းေတာ့တာေပါ့၊ တစ္ကယ့္ကို ပြဲေတာ္တစ္ခုလိုပါပဲ၊ ခယ္မက မိန္းမရဲ႕ ရင္သားေတြကို ခပ္ျပင္းျပင္းေလး ဖိပြတ္ေပးေနေတာ့တယ္ေလ၊ ျမင္ကြင္းက တစ္ကယ့္ကို လိင္စိတ္ၾကြစရာ ျမင္ကြင္းတစ္ခုပါပဲ၊ က်ေနာ္ရဲ႕ လိင္တံလဲ မိန္းမရဲ႕ ပါးစပ္ထဲမွာ ျပန္လည္ မာေတာင္လာခဲ့ၿပန္ၿပီ၊ ၁၀ မိနစ္ေလာက္ေက်ာ္ေတာ့ က်ေနာ္ၿပီးခ်င္ေနၿပီလို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ ခယ္မက မိန္းမကို ေဘးကိုဘယ္ကိုဖယ္ထုတ္လိုက္ၿပီး က်ေနာ္လိင္တံကို သူမရဲ႕ ရင္သားေတြေပၚကို တင္လို႔ ရင္သားနဲ႔ လက္ၾကားမွာထားၿပီး ေဂြလွမ့္သလို႔ လုပ္ေပးေနေတာ့တာေလ၊ က်ေနာ္ရဲ႕ သုတ္ရည္ေတြက ခယ္မရဲ႕ ရင္သားေပၚမွာ ပန္းထြက္သြားခဲ့ရၿပီးေနာက္၊ ခယ္မက အဲဒီသုတ္ရည္ေတြကို လွ်ာနဲ႔ လွ်က္ေပးဖို႔ မိန္းမကို ေျပာေတာ့တာ၊ က်ေနာ့္မိန္းမကလဲ ၿငင္းတယ္ေလ၊ ဒါေပမယ့္ ခယ္မက အတင္းအက်ပ္ပဲ လုပ္ခိုင္းေတာ့ မိန္းမက စိတ္မပါတပါနဲ႔ ခယ္မရင္သားေပၚက က်ေနာ္ရဲ႕ သုတ္ရည္ေတြကို လွ်ာနဲ႔ စၿပီးလွ်က္ေတာ့တာေပါ့၊
အဲဒီအခ်ိန္ကေနစၿပီး မိန္းမက က်ေနာ္ရဲ႕ သုတ္ရည္ေတြကို ဘယ္ေနရာကိုပဲ ေရာက္ေရာက္ လွ်ာနဲ႔လွ်က္လို႔ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ေပးမယ္လို႔ ေၾကျငာေတာ့တာေပါ့၊ ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ သံုးဦးဟာ ေနာက္ပိုင္းမွာ အခြင့္အေရး ရရင္ရသလို ဆံုျဖစ္ခဲ့ၾကၿပီး လိင္ကိစၥကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ခံစားမိၾကေတာ့တယ္ေလ။
(ၿပီးပါၿပီ)

No comments: